• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (літера А-1) - сховища № 14819 КНП КМР «МЛШМД» за адресою: м. Камʹянське, вул. Вячеслава Чорновола, 79А»)

Завершена

6 739 919.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 699.60 UAH
Номер: a08e74e57552472fad683d5f3ed62aa6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-31-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.08.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.08.2024 12:22 - 28.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.08.2024 № 100 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.08.2024 № 100 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2024-06-10-013022-a 10.06.2024 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідності укладеного договору вимогам законодавства, встановлено порушення вимог частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 17, 83, 84, 103 Постанови № 668, та, відповідно, недотримання вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону № 922. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (далі Замовник) ID: UA-P-2024-06-10-016577-a на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.06.2024 № 10/06 зі змінами (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.06.2024, тендерні пропозиції учасників торгів - ТОВ "Афінацентр", ТОВ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.07.2024 № 08-01, від 02.07.2024 № 02-07, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.07.2024 № 12256-р/пк-пз (далі – рішення АМКУ), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 02.07.2024, договір від 02.08.2024 № 260, додаткові угоди від 08.08.2024 №1, від 19.08.2024 №2, пояснення замовника надані 13.08.2024, 21.08.2024 через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби від 08.08.2024, 16.08.2024. Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ та які викладені у рішенні від 13.03.2024 №4614-р/пк-пз, не здійснювався. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ № 668 від 01.08.2005 (із змінами) (далі Постанова № 668), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Відповідно до норм п. 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 (далі Порядок №45), та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва. Згідно п. 1 Порядку від 16.05.2011 №45, п. 1.2 розділу І Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі Настанова №281), об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури. При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору. Також нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду. Водночас, відповідно до пункту 9.1. розділу «9. ГАРАНТІЙНІ СТРОКИ» проекту договору, який є Додатком 5 до тендерної документації, та укладеного договору від 02.08.2024 № 260 з підрядником ТОВ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" «Підрядник гарантує нормальний та безперервний режим роботи об’єкта Замовника в обсязі виконаних ним робіт протягом трьох років з моменту підписання остаточного Акту приймання виконаних робіт». Таким чином, гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить менше десяти років від дня його прийняття замовником, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві № 668. Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Відповідно до пункту 17 Постанови № 668 передбачено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Відповідно до пункту 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. За нормою пункту 84 Постанови КМУ № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, за результатами моніторингу установлено, що в проекті договору та укладеному договорі від 02.08.2024 № 260 відсутні календарний графік виконання робіт та план фінансування робіт, які мають бути його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пунктів 17, 83, 84 Постанови № 668, та відповідно, не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922. Під час проведення моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 08.08.2024 Замовником опубліковано додаткову угоду від 08.08.2024 №1 разом з додатками, відповідно до якої пункт 9.1 договору викладено в наступній редакції: Підрядник гарантує нормальний та безперервний режим роботи об’єкта Замовника в обсязі виконаних ним робіт протягом десяти років з моменту підписання остаточного Акту приймання виконаних робіт. Пункт 17.1 розділу «17. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ» доповнено додатками: протокол узгодження договірної ціни (Додаток №3), календарний графік (Додаток №4), план фінансування (Додаток №5).
Період усунення порушень: 23.08.2024 16:15 - 07.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2024 16:15

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Всі зауваження відповідно до моніторингу Замовником було виконано.
Дата публікації звіту: 30.08.2024 17:08

Запити/Пояснення