-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (літера А-1) - сховища № 14819 КНП КМР «МЛШМД» за адресою: м. Камʹянське, вул. Вячеслава Чорновола, 79А»)
Завершена
6 739 919.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 699.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 33 699.60 UAH
Період оскарження:
10.06.2024 23:05 - 22.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
27fb310562eb46f0afcd026525ba5b10
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-10-013022-a.b1
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями на закупівлю: ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (літера А-1) - сховища № 14819 КНП КМР «МЛШМД» за адресою: м. Камʹянське, вул. Вячеслава Чорновола, 79А»). Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-06-10-013022-a.
ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (далі - Скаржник), як учасник даної закупівлі, оскаржує дії Замовника як такі, що порушують чинне законодавство України та законні права та інтереси Скаржника.
Так, відповідно до Протоколу від 01.07.2024 року № 08-01 (далі - Протокол), оприлюдненому в електронній системі Прозорро 01.07.2024, Замовником прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених під час перевірки невідповідностей.
Скаржник вважає такі дії Замовника неправомірними з огляду на наступне.
Інформація про невідповідності тендерної пропозиції Скаржника, наведена Замовником в Протоколі, не відповідає дійсним обставинам, з огляду на це, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі виявлених невідповідностей його тендерної пропозиції є незаконним.
Доводи Замовника, наявні в Протоколі, та які стали підставою до відхилення тендерної пропозиції Скаржника, спростовуються наступним:
Підстава відхилення: «завантажений Учасником у складі тендерної пропозиції файл «11 Кошторис.zip.asice. zip.» (локальний кошторис No02-01-04, No02-01-03 та дефектний акт No 02-01-04, No02-01-03) містить невідповідність щодо технічних та якісних вимог до предмету закупівлі, зокрема:
- технічною специфікацією передбачено – установлення клапанів герметичних із ручним приводом діаметром до 355 мм
Учасником наведено - установлення клапанів зворотних діаметром до 355 мм.
(зазначений Учасником пристрій за своїми властивостями не відповідає вимогам та є не взаємозамінним до визначеного у Технічній специфікації Замовника, в частині технічних, якісних та технологічних характеристик);
- технічною специфікацією передбачено – фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емаллю КО-5102 в два шари/при захисті внутрішніх поверхонь циліндричної апаратури і газоходів, установлених у горизонтальне положення/
Учасником наведено - Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь емаллю КО-88 /при захисті внутрішніх поверхонь циліндричної апаратури і газоходів, установлених у горизонтальне положення/ - (зазначена невідповідність не відповідає якісним характеристикам визначених у Технічній специфікації).
Таким чином тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей.»
Разом з тим, умовами тендерної документації Замовника передбачено наступне: У разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент». (Примітка у Додатку № 3 до тендерної документації, розташована під Технічними вимогами до ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (літера А-1) - сховища № 14819 КНП КМР «МЛШМД» за адресою: м. Камʹянське, вул. Вячеслава Чорновола, 79А»).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx.asice.zip 05.07.2024 14:11
- Скарга ПДФ.pdf 05.07.2024 14:11
- sign.p7s 05.07.2024 14:14
- Пояснення АМКУ МЛШМД.docx 07.07.2024 21:03
- Пояснення АМКУ МЛШМД.pdf 08.07.2024 15:05
- Пояснення АМКУ МЛШМД по суті скарги .pdf 11.07.2024 16:13
- DBN-Zahysni-sporudy-2023.pdf 11.07.2024 16:13
- ventilyaciya-d-lya-shovysch-ukr-11-20.pdf 11.07.2024 16:13
- Пояснення АМКУ МЛШМД по суті скарги .docx 11.07.2024 16:13
- рішення від 09.07.2024 №11830.pdf 09.07.2024 18:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2024 №12256.pdf 17.07.2024 15:20
- рішення від 16.07.2024 №12256.pdf 19.07.2024 13:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2024 15:18
Дата розгляду скарги:
16.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.07.2024 18:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.07.2024 13:22
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4016ae32eefa4c32b6edcc2dfb9fde7f
Заголовок пункту скарги:
Слід зазначити, що тендерна документація Замовника не містить окремих (будь-яких) технічних, якісних, технологічних характеристик чи обмежень щодо застосування саме клапанів герметичних із ручним приводом діаметром до 355 мм та емалі КО-88. Так само, Замовником в Протоколі відхилення пропозиції Скаржника не наведено жодних доказів неприйнятності запропонованих Скаржником технологічних рішень. Тобт
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Прийняте Замовником рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника також порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель в наступному.
Відповідно до п. 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Відповідно до пп. 22 п. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до умов тендерної документації Замовника предмет даної закупівлі - ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (літера А-1) - сховища № 14819 КНП КМР «МЛШМД» за адресою: м. Камʹянське, вул. Вячеслава Чорновола, 79А»).
Замовник в Протоколі визнає, що вся необхідна інформація, яка стосується вимог технічної специфікації Скаржником надана, тобто не є відсутньою. Разом з тим, якщо частину наданої інформації Замовник вважає такою, що не відповідає технічній специфікації – він зобов’язаний надати Скаржнику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, оскільки таке усунення не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Відповідно до пп. 22 п. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до умов тендерної документації Замовника предмет даної закупівлі - ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (літера А-1) - сховища № 14819 КНП КМР «МЛШМД» за адресою: м. Камʹянське, вул. Вячеслава Чорновола, 79А»).
Замовник в Протоколі визнає, що вся необхідна інформація, яка стосується вимог технічної специфікації Скаржником надана, тобто не є відсутньою. Разом з тим, якщо частину наданої інформації Замовник вважає такою, що не відповідає технічній специфікації – він зобов’язаний надати Скаржнику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, оскільки таке усунення не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Таким чином, ненадання Замовником Скаржнику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей також є порушенням законних прав та інтересів Скаржника. Права та законні інтереси учасника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Враховуючи мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» ПРОСИМО: - Прийняти скаргу до розгляду; - Зобов'язати «КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ»» скасувати рішення про відхилення ТОВ «АФІНАЦЕНТР». Ідентифікатор закупівлі ID: UA-2024-06-10-013022-a;