• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги з фізичної охорони приміщень будівлі на території Вараського ліцею №4 Вараської міської ради

Завершена

446 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 232.00 UAH
Номер: d8e468d480de4513994aec81d52ce838
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-08-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 08.07.2024 15:27 - 30.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.07.2024 № 49 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.07.2024 № 49. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-06-07-010152-a 07.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правомірності обрання процедури закупівлі встановлено порушення абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю послуг від 23.02.2024 №189 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, правомірності обрання процедури закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-06-07-011962-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї (далі – Тендерна Документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА – 3» (далі - ТОВ «СБ «КОЛЬЧУГА – 3»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.06.2024 №81, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 28.06.2024 №81, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 11.07.2024, 14.07.2024. Постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 р. № 975 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1364 від 22.12.2023 (далі – Постанова КМУ №975), затверджено категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах (далі – Категорії об’єктів). Частиною другою Постанови КМУ № 975 встановлено, що у разі відповідності категоріям, затвердженим цією постановою, такі об’єкти охороняються органами поліції охорони на договірних засадах. Відповідно до пункту 19 Категорій об’єктів, затверджених Постановою КМУ №975, заклади освіти державної та комунальної форми власності відносяться до категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах. Оскільки формулювання «охорона на договірних засадах» передбачає укладання договору з надавачем послуг з охорони, то згідно із абзацом 4 підпунктом 5 пункту 13 Особливостей для придбання послуг Замовник мав планувати та провести закупівлю, вид якої повинен визначатись з огляду на чинні законодавчі норми. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовником здійснено закупівлю шляхом застосування відкритих торгів з особливостями по предмету «Послуги з фізичної охорони приміщень будівлі на території Вараського ліцею №4 Вараської міської ради», ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги та з учасником, якого визнано переможцем торгів - ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА-3», укладено договір про закупівлю від 28.06.2024 №81 на загальну суму 423151,98 гривень. З огляду на викладене, Замовником обрано процедуру закупівлі без врахування законодавчих норм визначених Постановою КМУ №975, що призвело до недотримання норми абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей.
Період усунення порушень: 31.07.2024 16:31 - 15.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 31.07.2024 16:31

Оскарження висновку в суді

Опис: №918/742/24 від 19.08.2024 року
Дата публікації: 11.09.2024 09:00

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв'язку з неможливістю усунення порушення описаного у Вашому запиті прийнято рішення про розірвання договору з учасником- переможцем ТОВ "Служба безпеки "КОЛЬЧУГА -3". У наступних закупівлях замовник зобов'язується дотримуватись чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 06.08.2024 12:27

Запити/Пояснення