«Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миргородська лікарня інтенсивного лікування» по вул. Гоголя, 172, м. Миргород Полтавської області». Коригування
Закупівля проводиться відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проєкт «Програма з відновлення України») від 9 грудня 2020 року FI № 91.906 Serapis № 2019-0903, ратифікованої Законом України №1645-IX від 14 липня 2021 року, Угоди про передачу коштів позики від 18.10.2023 №13110-05/166 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Миргородською міською радою Полтавської області та Відділом капітального будівництва Миргородської міської ради, Додаткової Угоди від 01.03.2024 №13110-05/166-1 «Про внесення змін до Угоди про передачу коштів позики від 18.10.2023 №13110-05/166 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Миргородською міською радою Полтавської області та Відділом капітального будівництва Миргородської міської ради».
Номенклатура відповідає коду ДК. Мова закупівлі українська. Категорія замовника - І
Завершена
190 126 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950 630.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:08.08.2024 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:09.08.2024 11:31 - 31.08.2024 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.08.2024 № 205
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2024-06-05-009482-a 05.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Міське будівництво» та консорціуму «ОБП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушення не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.06.2024 №59, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.07.2024, протокольні рішення (протокол) від 05.07.2024 №63, від 19.07.2024 №69 та від 26.07.2024 №77, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Міське будівництво» (далі – ТОВ «Міське будівництво») та консорціуму «ОБП»; повідомлення про намір укласти договір від 26.07.2024, договір від 08.08.2024 №PL05B_02_W на суму 186 656 850,54 грн з ПДВ (далі – Договір); пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 15.08.2024 та 20.08.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:28.08.2024 17:19 - 03.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:28.08.2024 17:19
Запити/Пояснення
107985
Номер:8f859563940d4622b30ea1e9ab4ef98f
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:13.08.2024 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:17.08.2024 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 i.a.levytska@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миргородська лікарня інтенсивного лікування» по вул. Гоголя, 172, м. Миргород Полтавської області». Коригування (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-05-009482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження (банківську гарантію, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.) щодо виконання учасником-переможцем процедури закупівлі умов пункту 7 розділу VI тендерної документації в частині внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
108175
Номер:ca5421a4763a419a85b1da9e6fd86dfd
Назва:Відповідь на запит
Дата опублікування:15.08.2024 14:20
Автор:Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради
×
Код ЄДРПОУ:
45318469
Контактна особа:
Ольга Степура +380535556193 lawyers_ukr@ukr.net
Адреса:
37600, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, місто Миргород, вул.Усика Якова, будинок 7
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт за предметом «Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миргородська лікарня інтенсивного лікування» по вул. Гоголя, 172, м. Миргород Полтавської області». Коригування (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-05-009482-a, та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради надає відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
1. Очікувана вартість розрахована відповідно затвердженої проєктно-кошторисної документації, а саме відповідно витрат зведеного кошторисного розрахунку: витрати від глав 1-9, кошторисний прибуток, адміністративні витрати, ПДВ, ставка податку для медичних виробів у розмірі 7% (відповідно до пп. «б» п. 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва» ризики в очікувану вартість не врахували, оскільки умовами тендерної документації, а саме – проектом договору, передбачений динамічний вид договірної ціни).
Замовником при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів в закупівлі UA-2024-06-05-009482-a разом із тендерною документацією оприлюднені:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (файл «зведений по лікарні.pdf»;
- Пояснювальна записка ( файл «Пояснювальна записка по лікарні.pdf»);
- ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 230712-21/А від 26 липня 2023 р. (файл «Експертний висновок по лікарні.pdf»);
- Технічне завдання, яке є додатком №3 до Тендерної документації (файл «Додаток №3 до ТД - Технічне завдання.docx»).
Також інформуємо, що проєктна документація завантажена на Портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3156715582418584724/optype=4 .
2. На підтвердження виконання учасником-переможцем вимог пункту 7 розділу VI тендерної документації надаємо скановані копії поданої переможцем закупівлі Замовнику банківської гарантії та довіреність на її підписантів.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:23.08.2024 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 i.a.levytska@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миргородська лікарня інтенсивного лікування» по вул. Гоголя, 172, м. Миргород Полтавської області». Коригування (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-05-009482-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, надати інформацію та відповідні документи (положення, правила встановлені Європейським інвестиційним банком тощо), на підставі яких вами не було застосовано вимог пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а саме, щодо відповідності ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
108514
Номер:eb1da445c61a40fda665863caca925bd
Назва:Відповідь на запит
Дата опублікування:20.08.2024 15:21
Автор:Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради
×
Код ЄДРПОУ:
45318469
Контактна особа:
Ольга Степура +380535556193 lawyers_ukr@ukr.net
Адреса:
37600, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, місто Миргород, вул.Усика Якова, будинок 7
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт за предметом «Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миргородська лікарня інтенсивного лікування» по вул. Гоголя, 172, м. Миргород Полтавської області». Коригування (ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-05-009482-a, та відповідно до ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Управління комунальних ресурсів Миргородської міської ради надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
«… надати інформацію та відповідні документи (положення, правила встановлені Європейським інвестиційним банком тощо), на підставі яких вами не було застосовано вимог пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а саме, щодо відповідності ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.»
Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) - тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень:
1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:
у 2022 році - 10 відсотків;
у 2023 році - 15 відсотків;
у 2024 році - 20 відсотків;
у 2025 році - 25 відсотків;
у 2026 році - 30 відсотків;
у 2027 році - 35 відсотків;
з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Предметом даної закупівлі є роботи, тому ця норма не застосовується, як вимога для учасників даної закупівлі. Крім того, устаткування, яке придбаватиметься в рамках закупівлі робіт з реконструкції (зазначене в Технічному завданні – додатку №3 до ТД) не передбачене в підпункті 2 пункту 6-1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно зі статтею 9 Конституції України чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.
Частиною другою статті 19 Закону України «Про міжнародні договори» встановлено, що якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору.
Положеннями Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком "Програма з відновлення України", ратифікованої Законом України від 14.07.2021 №1645-ІХ «Про ратифікацію Фінансової угоди "Програма з відновлення України" між Україною та Європейським інвестиційним банком» передбачено наступне:
п.6.4 (а): Позичальник зобов’язується і забезпечує, щоб Ініціатор, ГУПП та/або Кінцевий бенефіціар відповідно, закуповували обладнання, замовляли послуги та інші роботи для Проекту використовуючи прийнятну для Банку процедуру закупівель, яка відповідала б його політиці викладеній в Посібнику Банку з питань закупівель.
п. 6.4 (c): Відповідно до політики Банку, викладеній у його Посібнику із закупівель, Позичальник забезпечує дотримання в рамках закупівельних процедур, пов'язаних з Проектом, принципів відкритої міжнародної конкуренції, відсутності дискримінації щодо учасників торгів, справедливості та прозорості процесу, а також відбору економічно найвигіднішої пропозиції. У зв’язку з цим Позичальник, серед іншого, має забезпечити, щоб національні вимоги щодо ліцензування не мали негативного впливу на участь міжнародних компаній у заходах, пов'язаних з Проектом.
Відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 року № 1645-ІХ, та Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 22 квітня 2015 № 346-VIII, у разі розбіжностей між положеннями Керівництва із закупівель ЄІБ та національним законодавством, перевагу матимуть положення Керівництва із закупівель ЄІБ, зокрема викладені у Посібнику із закупівель.
Крім того, вищезазначене узгоджується з пунктом 5.2 «Посібника – Національні процедури закупівлі» (для субпроєктів всіх пулів ПВУ та НКПВУ)", відповідно до якого «Відповідно до абзацу другого підпункту 4 п.6¹ Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у поєднанні з статтею 6 Закону, особливості щодо локалізації виробництва та їх врахування під час оцінки пропозицій, передбачені Законом України від 16.12.2021 №1977-ІХ (набуває чинності 13.06.2022), НЕ застосовуються до закупівель у межах ПВУ та НКПВУ.»
Посібник та лист ЄІБ щодо схвалення його чинної редакції розміщено у вільному доступі за посиланням: https://urphelpdesk.com/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA-%D1%96%D0%B7-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C/ .