«Реконструкція комунального некомерційного підприємства «Миргородська лікарня інтенсивного лікування» по вул. Гоголя, 172, м. Миргород Полтавської області». Коригування
Закупівля проводиться відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проєкт «Програма з відновлення України») від 9 грудня 2020 року FI № 91.906 Serapis № 2019-0903, ратифікованої Законом України №1645-IX від 14 липня 2021 року, Угоди про передачу коштів позики від 18.10.2023 №13110-05/166 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Миргородською міською радою Полтавської області та Відділом капітального будівництва Миргородської міської ради, Додаткової Угоди від 01.03.2024 №13110-05/166-1 «Про внесення змін до Угоди про передачу коштів позики від 18.10.2023 №13110-05/166 між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України, Миргородською міською радою Полтавської області та Відділом капітального будівництва Миргородської міської ради».
Номенклатура відповідає коду ДК. Мова закупівлі українська. Категорія замовника - І
Завершена
190 126 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950 630.00 UAH
Період оскарження:05.06.2024 15:21 - 26.06.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:8702ea62bdd94908822d6e05d77ead06
Пов'язана кваліфікація:КОНСОРЦІУМ "ОБП", UA-EDR 45463335
Ідентифікатор запиту:UA-2024-06-05-009482-a.c1
Назва:Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Пропозиція Переможця КОНСОРЦІУМ "ОБП" містить значну кількість невідповідностей зокрема невідповідність в технічній частині та помилку у визначені розміру ПДВ
Вирішення:Учасником Консорціум «ОБП» в електронну систему закупівель завантажено документ під назвою « Довідка про наявність обладнання та підтвердж. докум.pdf», в якій учасник зазначив інструменти та машини, які буде використовувати для виконання робіт, передбачених цією закупівлею. Тендерною документацією не було встановлено обмежень щодо мінімальної та/або максимальної кількості техніки та обладнання.
За динамічної договірної ціни вартість матеріальних ресурсів у складі прямих витрат при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт визначається на підставі виконаних обсягів робіт, нормативних витрат матеріальних ресурсів, передбачених в договірній ціні та їх уточненої вартості. Якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни окремих матеріальних ресурсів, передбачених договірною ціною, за погодженням з Замовником, вартість будівельних робіт може визначатися із заміненими матеріальними ресурсами. Якщо при такій заміні технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, уточнена ресурсна елементна норма підлягає врахуванню під час проведення взаєморозрахунків за обсяги виконаних будівельних робіт без розробки індивідуальної норми та коригування проектної документації. Наприклад, в інвесторській документації та в договірній ціні Учасника враховано крани баштові, але для виконання робіт по об’єкту закупівлі застосування кранів баштових не є економічно доцільним.
У вимозі зазначено, що договірна ціна Учасника складена в старій версії АВК-5, що призвело до некоректного визначеної норми тривалості робочого часу, прибутку та адміністративних витрат. По перше, договірна ціна – динамічна і у тендерній документації не було вимоги надати розрахунок договірної ціни в останній версії АВК-5. Тим паче, що в умовах дії воєнного часу норма тривалості робочого часу постійно змінюється і яка буде на момент складання актів виконаних робіт – невідомо. 11 серпня 2024 року планується продовження терміну дії воєнного стану, що призведе до зміни тривалості робочого часу на 2024 рік. При підписанні актів виконаних робіт Замовник в обов’язковому порядку буде вимагати від Підрядника враховувати в актах виконаних робіт норму тривалості робочого часу, що буде діяти на момент підписання актів. Тому вважаємо дане зауваження некоректним.
Прибуток та адміністративні витрати в цілому по об’єкту для класу наслідків СС2 згідно наданих розрахунків до договірної ціни враховані вірно у відповідності до діючих нормативних актів: прибуток становить 18,1, адміністративні 5,06.
Умовами тендерної документації не було визначено імперативно позиції щодо середньомісячної тривалості робочого часу, показників прибутку та адміністративних витрат, тому Замовник не міг відхилити дану тендерну пропозицію з підстав, зазначених учасником в даній вимозі.
Щодо некоректного розміру податку на додану вартість, зазначеного учасником в Тендерній пропозиції, вважаємо це технічною помилкою, що не вплинуло на загальну вартість цінової пропозиції Учасника.