• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

24Т-251_42120000-6 - Насоси та компресори (Турбокомпресори та насоси в асортименті до ГПА типу 10 ГКН (ЛОТ 1 – ДК 021:2015 42120000-6 – Насоси та компресори (Насоси в асортименті до ГПА типу 10ГКН); ЛОТ 2 – ДК 021:2015 42120000-6 – Насоси та компресори (Турбокомпресори до ГПА типу 10ГКН в асортименті ))

Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг (в разі якщо надання послуг/робіт передбачає набуття у власність товарів), визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені законодавством норми (на момент подання тендерної пропозиції).

Завершена

48 237 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 199 656.60 UAH
Номер: 39cd9998674c46c0ae92342ec8bf81fb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-02-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.08.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.09.2024 10:44 - 24.09.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.08.2024 № 237 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-06-05-001808-a 05.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТДВ «БЗ «РЕМА», своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов укладених договорів умов тендерних пропозицій переможців - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.06.2024 № 158 (із змінами), тендерні пропозиції товариства з додатковою відповідальністю «Бориславський завод «РЕМА» (далі – ТДВ «БЗ «РЕМА») (ЛОТ 1, 2), вимоги про усунення невідповідностей до 27.06.2024, 01.08.2024 (ЛОТ 1, 2), протоколи уповноваженої особи від 31.07.2024 № 212, від 05.08.2024 № 221 (ЛОТ 1, 2), протоколи уповноваженої особи від 07.08.2024 № 223 (ЛОТ 1), № 224 (ЛОТ 2), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.07.2024 № 12508-р/пк-пз, № 12511-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), повідомлення про намір укласти договори, договір поставки № УГВ 1273/30-24 від 26.08.2024 на суму 19 965 600,00 грн. (ЛОТ 1), договір поставки № УГВ 1274/30-24 від 26.08.2024 на суму 28 272 000,00 грн. (ЛОТ 2), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 05.09.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 17.09.2024 15:45 - 21.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.09.2024 15:45

Запити/Пояснення