-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
24Т-251_42120000-6 - Насоси та компресори (Турбокомпресори та насоси в асортименті до ГПА типу 10 ГКН (ЛОТ 1 – ДК 021:2015 42120000-6 – Насоси та компресори (Насоси в асортименті до ГПА типу 10ГКН); ЛОТ 2 – ДК 021:2015 42120000-6 – Насоси та компресори (Турбокомпресори до ГПА типу 10ГКН в асортименті ))
Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг (в разі якщо надання послуг/робіт передбачає набуття у власність товарів), визначених підпунктом 2 пункту 61 Розділу X Прикінцеві та перехідні положення Закону, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує встановлені законодавством норми (на момент подання тендерної пропозиції).
Завершена
48 237 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 199 656.60 UAH
мін. крок: 0.4% або 199 656.60 UAH
Номер:
39cd9998674c46c0ae92342ec8bf81fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-02-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.08.2024 00:00
Період моніторингу:
02.09.2024 10:44 - 24.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.08.2024 № 237
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-06-05-001808-a 05.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТДВ «БЗ «РЕМА», своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов укладених договорів умов тендерних пропозицій переможців - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.06.2024 № 158 (із змінами), тендерні пропозиції товариства з додатковою відповідальністю «Бориславський завод «РЕМА» (далі – ТДВ «БЗ «РЕМА») (ЛОТ 1, 2), вимоги про усунення невідповідностей до 27.06.2024, 01.08.2024 (ЛОТ 1, 2), протоколи уповноваженої особи від 31.07.2024 № 212, від 05.08.2024 № 221 (ЛОТ 1, 2), протоколи уповноваженої особи від 07.08.2024 № 223 (ЛОТ 1), № 224 (ЛОТ 2), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.07.2024 № 12508-р/пк-пз, № 12511-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), повідомлення про намір укласти договори, договір поставки № УГВ 1273/30-24 від 26.08.2024 на суму 19 965 600,00 грн. (ЛОТ 1), договір поставки № УГВ 1274/30-24 від 26.08.2024 на суму 28 272 000,00 грн. (ЛОТ 2), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 05.09.2024.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
17.09.2024 15:45 - 21.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.09.2024 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
bc095f54c58548c48a327185f0eb55b1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.09.2024 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «24Т-251_42120000-6 - Насоси та компресори (Турбокомпресори та насоси в асортименті до ГПА типу 10 ГКН (ЛОТ 1 – ДК 021:2015 42120000-6 – Насоси та компресори (Насоси в асортименті до ГПА типу 10ГКН); ЛОТ 2 – ДК 021:2015 42120000-6 – Насоси та компресори (Турбокомпресори до ГПА типу 10ГКН в асортименті))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-05-001808-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 8 розділу I «Результати Загальні положення» тендерної документації та додатку 8.1 до тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
210994ba2b304ea0867f5f53f94e91cd
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
05.09.2024 08:55
Опис:
Надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості) щодо закупівлі 42120000-6 - Насоси та компресори (Турбокомпресори та насоси в асортименті до ГПА типу 10 ГКН (ЛОТ 1 – ДК 021:2015 42120000-6 – Насоси та компресори (Насоси в асортименті до ГПА типу 10ГКН); ЛОТ 2 – ДК 021:2015 42120000-6 – Насоси та компресори (Турбокомпресори до ГПА типу 10ГКН в асортименті )), №24Т-251, ідентифікатор закупівлі №UA-2024-06-05-001808-a.