-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«(Код НК 024:2023: 45233 - Матеріал для розширення кореневого каналу; 36153 - Стоматологічний травильний розчин; 16710 - Стоматологічний цемент на основі фосфату цинку; 36095 - Матеріал пломбувальний ендодонтичний; 35870 - Дентальна композитна смола; 16704 - Стоматологічний склойономірний цемент; 62199 - цемент стоматологічний на основі гідроксиду кальцію; 35870 - Дентальна композитна смола; 35870 - Дентальна композитна смола; 35870 - Дентальна композитна смола; 35870 - Дентальна композитна смола; 35870 - Дентальна композитна смола; 35870 - Дентальна композитна смола; 35870 - Дентальна композитна смола; 35870 - Дентальна композитна смола; 35870 - Дентальна композитна смола; 35870 - Дентальна композитна смола; 35870 - Дентальна композитна смола; 36095 - Матеріал пломбувальний ендодонтичний; 36095 - Матеріал пломбувальний ендодонтичний; 62390 - Розчин адгезивний для фіксації керамічної зубної вкладки; 34782 — Дентинзв'язувальний агент/набір; 61905 - Засіб гемостатичний неорганічного походження нестерильний; 62199 - Цемент стоматологічний на основі гідроксиду кальцію; 36095 — Матеріал пломбувальний ендодонтичний; 11168 — Засіб для чищення зубів; 11168 — Засіб для чищення зубів; 45481 — Пародонтологічний матеріал для регенерації поверхні кореня (Код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 3314000-3 Медичні матеріали)»
Завершена
1 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 000.00 UAH
Номер:
968e45cbfdb14f5c9782bd3dbeb7f90e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-28-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 17:18 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.10.2024 № 52-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від _____28.10.2024___
№ ___52-з___
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1
Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради
UA-2024-06-04-011035-a 04.06.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Дентаум» та ТОВ «Волиньфарм» установлено порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Дентаум» установлено порушення в частині не надання можливостіучаснику на виправлення невідповідностей, чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень, дотримання та своєчасності виконання рішень АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, з метою уникнення неефективного використання коштів, зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, надати документальне підтвердження переможцем торгів діючого сертифікату про відповідність, а у разі неможливості - вжити заходи щодо припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, дотримання та своєчасності виконання рішень АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального підприємства «Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр» Хмельницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішеннями уповноваженої особи протокол №206 від 04.06.2024 із змінами від 06.06.2024 протокол №211, роз’яснення до процедури надані від 06.06.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 10.07.2024 №11936-р/пк-пз, реєстр пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕНТАУМ» (далі – ТОВ «ДЕНТАУМ»), Товариство з обмеженою відповідальністю «Волиньфарм» (далі – ТОВ «Волиньфарм»), Товариство з обмеженою відповідальністю «Медмаркет Рітейл Груп» Хмельницка філія (далі - ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» Хмельницка філія), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи від 19.06.2024 №223 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЕНТАУМ», протокол уповноваженої особи від 24.06.2024 №226 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Волиньфарм», протокол уповноваженої особи від 24.06.2024 №227 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» Хмельницка філія, протокол уповноваженої особи від 22.07.2024 № 253 про визнання ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» Хмельницка філія, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 22.07.2024, договір_про закупівлю товару від 02.08.2024 № 17.2024 на суму 1 461 550,00 грн з урахуванням ПДВ, відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі закупівель від 11.11.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли участь учасники з тендерними пропозиціями: ТОВ «ДЕНТАУМ» - 1 213 220,00 грн з ПДВ; ТОВ «Волиньфарм» - 1 300 390,00 грн з ПДВ та ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» Хмельницка філія» - 1 461 550,00 грн, з ПДВ. Згідно протоколів уповноваженої особи Замовника від 19.06.2024 №223 та від 24.06.2024 №226 і №227 всі три пропозиції були відхилені з однієї й тієї ж підстави:відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, через невідповідність запропонованого учасниками товару медико-технічним вимогам згідно пунктів 5 та 6 Додатку №3 тендерної документації замовника, не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
На виконання рішення АМКУ від 10.07.2024 №11936-р/пк-пз, винесеного за результатами розгляду скарги учасника ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» Хмельницка філія» (яким подано найвищу пропозицію), Замовником було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника-скаржника за відсутності в складі його тендерної пропозиції порушень з питань, за яких його було відхилено та згідно протоколу від 22.07.2024 № 253 зазначеного учасника було визнано переможцем і укладено з ним договір про закупівлю товару від 02.08.2024 № 17.2024 на суму 1 461 550,00 грн з урахуванням ПДВ.
Моніторингом розгляду та правомірності відхилення тендерних пропозицій встановлено:
За вимогами пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - інформацією про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, згідно Додатку 3. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної Документації замовника інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 3.
Умовами пунктів 1, 5 та 6 Додатку №3 тендерної документації Замовника зазначено, що Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, встановленим в Технічному завданні, викладеному у даному додатку до тендерної документації; повинен бути дозволений до застосування в медичній практиці на території України, відповідати вимогам щодо якості безпеки відповідно до законодавства України. На підтвердження Учасник повинен надати завірені належним чином копії Свідоцтв про державну реєстрацію (видане не раніше 2014 року відповідно до Постанови КМУ від 02.10.2013р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів») або Декларації (Сертифікат) про відповідність технічному регламенту на кожне найменування з переліку виробів медичного призначення, що підтверджують можливість застосування товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності. Залишковий термін придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 80% загального терміну його придатності. (в складі тендерної пропозиції учасники надають гарантійний лист в довільній формі).
Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — медико - технічні вимоги до предмета закупівлі Замовник закуповує 28 позицій товару.
На виконання зазначених вимог учасником ТОВ «Дентаум» у складі своєї тендерної пропозиції у файлі під назвою «Сертифікати та Декларації відпвідості.rar» надано Декларацію про відповідність за № Ред.-Індекс SC-01/01 станом на 20.05.2019 чинною до 12.05.2024 р., на підставі якої запропоновано товар LIFE Regular (паста 12г+паста 12г) виробництва Kerr Italia S.r.l., Italy. У файлі під назвою_«Документи щодо пропонованого товару.rar» було надано «Лист-пояснення щодо терміну дії документів на товар Kerr.pdf» в якому зазначено, що пропонуєма продукція за позицією 24 була розмитнена уповноваженим представником в Україні «Представництвом «Спофа-Дентал а.с.» раніше закінчення строку дії зазначених дозвільних документів. Пропонований медичний виріб за позицією 24 пройшов національну процедуру оцінки відповідності Технічному регламенту щодо медичних виробів, затверджено Постановою №753. Оскільки зазначений товар був розмитнений «Представництвом «Спофа-Дентал а.с.» до закінчення терміну дії зазначеного реєстраційного документу, а саме: запропонований товар пройшов відповідну процедуру оцінки відповідності вимогам Технічного регламенту, виготовлений та введений в обіг у період дії Декларації про відповідність №/Ред.-Індекс SC-01/01 станом на 20.05.2019 з терміном дії до 12 травня 2024 року, промаркований національним знаком відповідності та може знаходитись та використовуватися на території України до закінчення терміну придатності виробу, зазначеному виробником.
Також, на виконання вимоги Замовника щодо терміну придатності товару ТОВ «Дентаум» у файлі під назвою «Документи щодо пропонованого товару.rar» надано «Гарантійний лист про терміни придатності товару.pdf», в якому учасник зобов’язується надати товар із задовільним терміном придатності на момент поставки не менше 80% загального терміну придатності.
Учасником ТОВ «Волиньфарм» у складі своєї тендерної пропозиції надано:
- декларацію про відповідність за № Ред.-Індекс SC-01/01 станом на 20.05.2019 чинною до 12.05.2024 р., на підставі якої запропоновано матеріал стоматологічний прокладочний LIFE (Life Kerr) Regular Set стандартна упаковка виробництва Kerr Italia S.r.l., Italy.
- декларацію про відповідність №13/09-22 з терміном дії до 24.01.2024р. на підставі якої запропоновано Матеріал стоматологічний реставраційний CHARISMA смарт шприц 4 грама – А2, А3, А3,5 та Матеріал стоматологічний реставраційний CHARISMA CLASSIC 4 грама у шприці ОА2, ОА3, виробництва Кульцер ГмбХ Німеччина;
- декларацію про відповідність № 9 версія 2 від 18.07.2022 з терміном дії до 26.05.2024р. на підставі якої запропоновано Прайм Бонд НТ адгезив 4,5 мл виробництва Дентсплай ДеТрей ГмбХ.
- у файлі під назвою «ДОКУМЕНТИ.rar» було надано «лист-пояснення від 11.06.2024б/н.pdf» щодо терміну дії декларації про відповідність за № SC-01/01 дата реєстрації 20.05.2019» від ПП «ЮНІДЕПОТ», як уповноваженого дистриб’ютора виробника продукції Spofa Dental а.s в Україні, в якому поінформовано, що продукція виробника Kerr Italia S.r.l., була розмитнена до закінчення терміну дії декларації відповідності за № SC-01/0., дата реєстрації 20.05.2019 термін дії до 12.05.2024 р. Згідно Постанови №753 реалізація таких товарів дозволена на території України до закінчення їх терміну придатності, але не більше 5 років. На даний момент Декларація відповідності на продукцію виробництва Kerr Italia S.r.l.,, знаходиться в процесі оновлення.
- у файлі під назвою «ДОКУМЕНТИ.rar» було надано «Інформаційний лист від 09.04.2024№2.pdf» щодо декларації про відповідність№13/09-22 від 13.09.2022р.» від ПП «Квадро-М», як офіційного дистриб’ютора виробника продукції Kuzler GmbH в Україні, в якому поінформовано, що декларація про відповідність №13/09-22 з терміном дії до 24.01.2024р. подана для тендерних торгів у зв’язку з тим, що медичні вироби, які зазначені в тендерних торгах були завезені в Україну згідно з цією декларацією, до закінчення терміну її дії, що дозволяє реалізацію медичних виробів на території України до закінчення терміну їх придатності. На даний час усі медичні вироби компанії Kuzler GmbH, що зазначені в тендерних торгах, проходять оцінку відповідності.
- у файлі під назвою «ДОКУМЕНТИ.rar» було надано «лист від 28.05.2025№280524/01.pdf» від представництва «Дентсплай Лімітед» в Україні, що є уповноваженим представником в Україні компанії ТОВ «Дентсплай» в якому поінформовано, що медичні вироби виробника компанії ТОВ «Дентсплай», яке виступає під торговою маркою Дентсплай Колк» пройшли оцінку відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою №753 за результатами чого було отримано сертифікат відповідності та складені Декларації про відповідність у.т.ч.№9 дійсні до 26.05.2024р. Замовником не враховані дані роз’яснення.
Також, на виконання вимоги Замовника щодо терміну придатності товару ТОВ «Волиньфарм» у файлі під назвою «Гарантійний лист залишковий термін придатності.pdf» надано «Гарантійний лист № АТК148/13 від 11.06.2024», в якому учасник гарантує, що залишковий термін придатності товару на момент поставки буде становити не менше 80% загального терміну його придатності.
Слід зазначити, що у протоколах уповноваженої особи Замовника від 19.06.2024 №223 та від 24.06.2024 №226 не зазначено, в чому саме полягає невідповідність пропозицій ТОВ «Дентаум» та ТОВ «Волиньфарм» вимогам технічної специфікації.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління 07.11.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень стосовно відхилення пропозицій попередніх двох учасників ТОВ «Дентаум» та ТОВ «Волиньфарм» з підстав, які АМКУ визнало неправомірними. Замовник на зазначений запит надав 11.11.2024 інформацію, згідно із якою зазначено: « що усі учасники закупівлі запропонували товари з строком дії декларацій про відповідність який закінчився. Так, як строк дії декларацій закінчився учасники не могли виконати вимогу тендерної документації, щодо залишкового терміну придатності товару, який на момент поставки повинен становити не менше 80% загального терміну його придатності. Хоча гарантійні листи ним були надані. Також, зазначено, що у Учасників відсутні Свідоцтва про державну реєстрацію (видані не раніше 2014 року відповідно до Постанови КМУ від 02.10.2013р. № 753».
Відповідно до Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 (далі – Постанова №753, Технічний регламент), введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням.
Відповідно до Технічного регламенту введення в експлуатацію – готовність медичного виробу до першого застосування за призначенням кінцевим користувачем та/або споживачем;
введення в обіг – перша поява медичного виробу, крім медичних виробів, призначених для клінічних досліджень або оцінки характеристик, на ринку України з метою розповсюдження та/або застосування за призначенням незалежно від того, чи є цей медичний виріб новим чи повністю відновленим. Відповідно до Закону виробники та інші особи застосовують процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів самостійно, а у випадках, визначених у технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, - із залученням відповідних органів з оцінки відповідності.
Способи проведення оцінки відповідності медичних виробів встановлено пунктами 15-19 загальної частини Технічного регламенту, в тому числі, шляхом оцінки застосування виробником системи управління якістю. В разі проведення оцінки відповідності шляхом застосування додатку 3 до цього Технічного регламенту виробник зобов’язаний забезпечити застосування схваленої системи управління якістю на етапах розроблення, виробництва і остаточної перевірки медичних виробів згідно з розділом «Система управління якістю» цього додатка. Цілковите забезпечення якості є процедурою, за допомогою якої виробник забезпечує і декларує, що відповідні медичні вироби відповідають положенням Технічного регламенту щодо медичних виробів, які на них поширюються.
Виробник зобов’язаний нанести на медичні вироби маркування знаком відповідності технічним регламентам згідно з пунктом 18 Технічного регламенту і скласти декларацію про відповідність.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII (далі - Закон №124-VIII) виробник шляхом нанесення знака відповідності технічним регламентам ним самим або його уповноваженим представником вказує на те, що він бере на себе відповідальність за відповідність продукції всім застосовним вимогам, визначеним у відповідних технічних регламентах, якими передбачене нанесення знака відповідності технічним регламентам.
Згідно із статтею 28 Закону №124-VIII виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах.
Отже, учасниками ТОВ «Дентаум» та ТОВ «Волиньфарм» у складі тендерних пропозицій надано документальне підтвердження проведення відповідної оцінки медичних виробів, що є предметом закупівлі, виготовлення та введення в обіг у період дії декларації/сертифікату про відповідність, що згідно із вимогами технічних регламентів дає змогу реалізовувати їх на ринку України до закінчення терміну придатності медичного виробу.
Пунктом 41 Особливостей зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої,абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Проте, замовник не скористався своїм правом звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасниками процедури закупівлі ТОВ «Дентаум» та ТОВ «Волиньфарм».
Враховуючи зазначене, Замовником на порушення вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей безпідставно відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «Дентаум» та ТОВ «Волиньфарм», які мали найменші цінові пропозиції, що дешевші за цінову пропозицію переможця торгів на 248 330,00 грн та на 161 160,00 грн. відповідно, через невідповідність запропонованого учасниками товару медико-технічним вимогам згідно пунктів 5 та 6 Додатку №3 тендерної документації замовника, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не зазначивши при цьому в протоколах про відхилення в чому саме полягає невідповідність.
За вимогами пункту 50 Особливостей у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник відміняє торги з описом таких порушень.
Поряд з цим в протоколі про відхилення від 19.06.2024№ 223 щодо учасника ТОВ «Дентаум» Замовником зазначено, що ним у складі тендерної пропозиції надана Порівняльній таблиці на еквівалентні товари, де у рядку за №2 відсутнє посилання на сторінку документу (інструкція, каталог, тощо або офіційний інформаційний ресурс) де міститься інформація на медико-технічні вимоги до кожного окремого найменування товару, що пропонується учасником.
Поряд з цим, у складі тендерної пропозиції учасника надано інструкцію з використання на даний товар для детального ознайомлення з медико-технічними характеристиками запропонованого еквіваленту,
В ході проведення моніторингу Управління 07.11.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо не надання Замовником змоги на виправлення невідповідності учаснику ТОВ «ДЕНТАУМ» в частині відсутності в Порівняльній таблиці посилання на сторінку документу офіційний інформаційний ресурс за позицією 2. Замовник на зазначений запит надав 11.11.2024 інформацію, згідно з якою зазначено: « що Замовником не було надано змоги на виправлення невідповідності учаснику ТОВ «ДЕНТАУМ», тому що Учасник підлягав відхиленню за пп. 2 пункту 44 Особливостей, а це тільки б подовжило строк розгляду тендерної пропозиції, яку все одно відхиляли».
Слід зазначити, що виправлення встановлених Замовником невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель (протокол про відхилення від 19.06.2024№ 223), Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Дентаум» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
21.11.2024 18:39 - 06.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 18:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З результатами моніторингу були виявлені порушення вимог пункту 43 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Також на вимогу Аудиторської служби Учасником переможцем ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» Хмельницка філія» надане документальне підтвердження діючих сертифікатів про відповідність на:
- Сертифікат відповідності № 13/09-22 від 25.01.2024р.з терміном дії до 24.01.2029р. на Матеріал стоматологічний реставраційний CHARISMA CLASSIC SYR REFILL 1X4G у шприці - А2, А3, А3,5, ОА2, ОА3, виробництва Кульцер ГмбХ Німеччина.
- Декларація про відповідність № 6 редакція 1 від 27.05.2024 з терміном дії до 31.12.2028р. на Прайм та Бонд НТ додатковий набір 4,5 мл виробництва Дентсплай ДеТрей ГмбХ.
На момент проведення моніторингу, декларація про відповідность на матеріал стоматологічний прокладочний LIFE Regular стандартна упаковка, виробництва Kerr.Italia S.r.l.Italy відсутня, через те що сертифікація даного препарату ще не закінчилась та знаходиться в роботі.
Уповноваженою особою проаналізовано допущені помилки та зроблено висновки щодо недопущення їх у подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
25.11.2024 16:54
Запити/Пояснення
Номер:
15bc0bd081b44438b2da98f9b12f9359
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
07.11.2024 14:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі з придбання товару за ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-04-011035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Прошу надати інформацію: чи оприлюднювались на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2024-06-04-011035-a?
3. Прошу пояснити, чому Замовником не було надано змоги на виправлення невідповідності учаснику ТОВ «ДЕНТАУМ» в частині відсутності в Порівняльній таблиці посилання на сторінку документу офіційний інформаційний ресурс за позицією 2, у той час коли, зазначеним учасником було надано інструкцію з використання на даний товар для детального ознайомлення з медико-технічними характеристиками запропонованого еквіваленту, що не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.?
4. Рішенням Антимонопольного комітету №11936-р/пк-пз від 10.07.2024 було визнане неправомірним відхилення Замовником пропозиції учасника ТОВ «Медмаркет Рітейл Груп» Хмельницка філія» через її невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Поряд з цим, в ході моніторингу встановлено, що Замовником також були відхилені пропозиції інших учасників, які брали участь у торгах за тією ж підставою - невідповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або 5 документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
За вимогами пункту 50 Особливостей у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник відміняє торги з описом таких порушень.
Прошу пояснити позицію Замовника щодо відхилення пропозицій всіх учасників за підставою наведеною у протоколах, яка в подальшому Антимонопольним комітетом визнана необґрунтованою?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
28a98269c9b54684ba4cfcb88cf2b139
Назва:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
Дата опублікування:
11.11.2024 15:52
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені Відповідно порядку функціонування електронної системи охорони здоров`я, затвердженого постановою КМУ від 25.04.2018 №411. Відповідно Постанови КМУ «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03.2016 №285 та іншими нормативними документами, затвердженими МОЗ України та чинним законодавством України, підтверджені якістю відповідними сертифікатами діючих державних стандартів, яким повинен відповідати даний вид послуг (рентгенографія). Відповідно до потреб та особливостей замовника для належного забезпечення пацієнтів медичними послугами з рентгенографії.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1600000,00 грн. ( один мільйон шістсот тисяч гривень 00 копійок).
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру витрат: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням методів визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої методики Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу інформації про ціну товару (шляхом моніторингу вартості предмету закупівлі на різних сайтах та з урахуванням вартості у попередніх роках).
Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного придбання відповідного товару у попередньому році, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі та фінансового плану підприємства на 2024 рік, з урахуванням забезпечення потреби підприємства у відповідних стоматологічних товарах за рахунок власного бюджету для стоматологічної поліклініки.