• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Окуляри для пілота вертольоту NVLS MICRO-ANVIS- HELI WFOV 4G 16 мм

Завершена

6 627 622.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 138.11 UAH
Номер: c78a15edd7b044fba485cccb479dcb01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.10.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.10.2024 14:47 - 14.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.10.2024 № 285 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 50 UA-2024-06-04-006600-a 04.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНКОМПАС» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Центр авіаційного забезпечення Національної поліції України» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.06.2024 № 197 із змінами затвердженими рішенням уповноваженої особи від 05.06.2024 № 199, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП» (далі – ТОВ «ПРОМТЕХІНВЕСТ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНКОМПАС» (далі – ТОВ «ІНКОМПАС»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.08.2024 № 13608-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ), повідомлення про намір укласти договір від 25.07.2024, договір про закупівлю товару від 19.08.2024 № 257-24, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 30.10.2024 та 31.10.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 05.06.2024 о 16:29 год. оприлюднено перелік змін до закупівлі, а саме: «1. Додаток № 2 до Тендерної документації «Технічна специфікація» викладено в новій редакції, що додається». Проте, Замовником, в електронній системі закупівель 05.06.2024 о 16:29 год. оприлюднено нову редакцію тендерної документації, Додатку 1 «Перелік документів та інформації», Додатку 3 «Договір», Додатку 4 «Форма тендерної пропозиції». Абзацом четвертим пункту 54 Особливостей встановлена вимога, що «Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться». Однак, в порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей, Замовником, разом із змінами в тендерній документації, Додатку 1 «Перелік документів та інформації», Додатку 3 «Договір», Додатку 4 «Форма тендерної пропозиції» в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 4 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками процедури у складі тендерної пропозиції іншої інформації, зокрема довідки, що подається у формі сканованого документа, яка складена самостійно учасником (підписана та датована) та містить відомості про учасника, а саме: «інформація про форму оподаткування Учасника – спрощена (платник єдиного податку) чи звичайна (платник інших податків і зборів), згідно з Податковим кодексом України». На виконання зазначених вимог учасником процедури закупівлі ТОВ «ІНКОМПАС» в складі тендерної пропозиції надано довідку «Відомості про учасника» (файл 6. Довідка про учасника.pdf) яка не датована та не містить інформації про форму оподаткування останнього - спрощена (платник єдиного податку) чи звичайна (платник інших податків і зборів), згідно з Податковим кодексом України, чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації. Вимогами пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей та пунктом 1 розділу V тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ІНКОМПАС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 15.11.2024 12:13 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.11.2024 12:13

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Державної аудиторською служби України за результатом моніторингу (за ідентифікатором: № UA-M-2024-10-24-000015) процедури закупівлі Окулярів для пілота вертольоту NVLS MICRO-ANVIS- HELI WFOV 4G 16 мм (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-04-006600-a) з метою недопущення встановлених порушень у подальшому, згідно наказу Державної установи «Центр авіаційного забезпечення Національної поліції України» від 21.11.2024 № 157 здійснено наступні заходи: 1. Проведено навчання з провідним фахівцем відділу організації закупівель – уповноваженою особою Богдановим В.В. з питань зазначених у висновку Державною аудиторською службою України за результатом моніторингу (за ідентифікатором: № UA-M-2024-10-24-000015) процедури закупівлі Окулярів для пілота вертольоту NVLS MICRO-ANVIS- HELI WFOV 4G 16 мм (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-04-006600-a) за наступним планом: 1) оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства (абзац четвертий пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості)); 2) розгляд та оцінка тендерних пропозицій (пункти 41 та 43 Особливостей, стаття 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються). 2. Застосовано попередження до провідного фахівця відділу організації закупівель – уповноваженої особи Богданова В.В. про недопущення у подальшому порушень зазначених Державною аудиторською службою України у висновку за результатом моніторингу (за ідентифікатором: № UA-M-2024-10-24-000015).
Дата публікації звіту: 21.11.2024 17:12

Запити/Пояснення