-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Гідності (від буд.126 до буд.228), м.Новомосковськ Дніпропетровської обл.
Завершена
1 216 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 160.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 160.00 UAH
Номер:
f9e138708bd246bd919330ec70169094
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-20-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2024 00:00
Період моніторингу:
20.08.2024 12:41 - 11.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
19.08.2024 № 108
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.08.2024 № 108
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2024-06-03-011184-a 03.06.2024 КП "Рідне місто" НМР Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 11 статті 10 Закону № 922.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимоги пункту 28 Особливостей та частини першої статті 22 Закону № 922.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 та пункту 21 Особливостей.
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення пункту 5.17. Настанови № 281.
Замовник порушив терміни надання відповіді на запит про надання пояснень, що є порушенням пункту 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань:
обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Рідне місто» Новомосковської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою (протокольне рішення відсутнє), тендерну пропозицію учасника ФОП МАРТИРОСЯН ЖИРАЙР
(ІН 3084626916) (далі – Учасник), протокол (рішення) уповноваженої особи про визначення переможця та намір про укладання договору від 19.06.2024
№ 19/06-1, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 19.06.2024, договір про надання послуг з поточного ремонту від 26.06.2024 № 26/06/01, додаткову угоду № 1 від 30.06.2024 до договору, додаткову угоду № 2 від 05.07.2024 до договору, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі - Закон) Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
В ході проведення моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби від 27.08.2024 року замовником надано відповідь 02.09.2024 року з перевищенням законодавчого терміну терміну на 1 день, чим порушено пункт 5 статті 8 Закону.
Моніторингом установлено, що додаткова угода від 05.07.2024 № 2 до договору від 26.06.2024 № 26/06/01 оприлюднена в електронній системі закупівель понад три робочих дня з дня внесення змін, а саме 20.08.2024 року, чим порушено пункту 11 статті 10 Закон № 922.
Пояснення (інформація, документи) у відповіді Замовника від 02.09.2024 року на запит Східного офісу від 27.08.2024 року не надано.
Відповідно до вимог пункту 1.1 критерію 1, пункту 2.1 критерію 2, пункту 3.1 критерію 3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям необхідно надати:
- довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідне для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі (зразок довідки додається);
- довідку, що містить інформацію про працівників, що підтверджує наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору та з підтвердженням можливості учасника виконати роботи власними силами та/або із залученням співвиконавця (зразок довідки додається);
- довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічних договорів (зразок довідки додається).
Зразки довідок передбачають наявність посади, прізвища, ініціалів, власноручного підпису уповноваженої особи учасника, завірення печаткою.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП МАРТИРОСЯН ЖИРАЙР у файлі Довідки Гідності.pdf зазначені довідки від 10.06.2024
за Вих. № 19-17; Вих. № 19-20; Вих. № 19-21 подані без власноручного підпису уповноваженої особи учасника та без завірення печаткою.
Відповідь Замовника від 02.09.2024 року на запит Східного офісу від 27.08.2024 року не спростовує встановлених фактів.
Відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації «у разі відсутності власних (орендованих)…. Учасник надає копію атестату виробництва, на якому буде придбано асфальтобетонну суміш…».
Учасником надано атестат виробництва Державного підприємства «Дорожній науково-технічний центр», виданий ТОВ «РЕМДОР ГРУП» (файл АБЗ Атестат виробництва.pdf), який засвідчує стан виробництва асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей на АБЗ «ДС-16863» (м. Дніпро, вул. Дніпросталівська, 26) (далі – атестат виробництва) терміном дії від 11.07.2023 до 10.07.2024 року.
Відповідно до умов додаткової угоди від 30.06.2024 № 1 до договору від 26.06.2024 № 26/06/01 строки надання послуги, визначені календарним графіком до 15.07.2024 включно виходять за межі терміну дії атестату виробництва (до 10.07.2024 року). Отже, підстави для застосовування атестату виробництва, починаючи з 11.07.2024 року в Учасника відсутні.
Відповідь Замовника від 02.09.2024 року на запит Східного офісу від 27.08.2024 року не спростовує встановлених фактів.
Відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 1 тендерної документації (У разі відсутності власних (орендованих)….Так, у разі придбання асфальтобетонних сумішей (асфальтобетону) у Виробника (Постачальника), Учасник надає ………, копію атестату виробництва, на якому буде придбано асфальтобетонну суміш …Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва).)
У файлі (АБЗ Атестат виробництва.pdf) тендерної пропозиції завантажено атестат виробництва Державного підприємства «Дорожній науково-технічний центр», виданий ТОВ «РЕМДОР ГРУП», який засвідчує стан виробництва асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей на АБЗ «ДС-16863» (м. Дніпро, вул. Дніпросталівська, 26).
Проте, Учасником додатково не надано підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва) на Асфальтобетонний завод (виробництво), яким підтверджується атестація на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
Пояснення (інформація, документи) у відповіді Замовника від 02.09.2024 року на запит Східного офісу від 27.08.2024 року не надано.
Враховуючи вищевикладене, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП МАРТИРОСЯН ЖИРАЙР замовником не опубліковане повідомлення про вимоги усунення невідповідностей, чим порушено пункт 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІI тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника локальні кошториси якого не відповідають вимогам технічного завдання Замовника, викладеного у додатку 2 цієї документації.
ДОДАТКОМ 2 до тендерної документації є Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством (стор.34-38). Вимоги технічного завдання не зазначені.
На запит Східного офісу Держаудитслужби від 27.08.2024 з порушеного питання пояснення (інформація, документи) у відповіді замовника від 02.09.2024 не надано.
Враховуючи вищевикладене, замовником порушено частину 1 статті 22 Закону та пункт 28 Особливостей в частині не оприлюднення тендерної документації (вимоги технічного завдання у Додатку 2 до тендерної документації) разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель.
Моніторингом установлено, що до договірної ціни (файл U_77_ДЦ_ДЦ_3.pdf), яка міститься у документах тендерної пропозиції ФОП Мартиросян Жирайр включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 6,05000 тис. грн.
Відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) термін «адміністративні витрати» вживається у наступному значенні загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
Пунктом 5.17. Настанови визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Відповідно до реєстраційних документів ФОП Мартиросян Жирайр не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої ним тендерної пропозиції, не має апарату управління. З огляду на зазначене, ФОП Мартиросян Жирайр не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат.
Пояснення (інформація, документи) у відповіді Замовника від 02.09.2024 року на запит Східного офісу від 27.08.2024 року не спростовує встановлених фактів.
З огляду на зазначене, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної організації у розмірі 6,05000 тис. грн. (без урахування податків) ФОП Мартиросян Жирайр завищено вартість тендерної пропозиції.
Зазначене не відповідає вимогам пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III тендерної документації, де зазначено, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 № 281.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що відповідно до пункту 4 «Умови договору про закупівлю» Розділ VI тендерної документації умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків:
- визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
- перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі;
- перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Співставленням умов договору від 26.06.2024 № 26/06/01, опублікованого в електронній системі закупівель 27.06.2024 року (пункт 2.3 – договірна ціна є тверда) з умовами договору, викладеного в тендерній документації (пункту 2.3 – договірна ціна є динамічною) встановлено розбіжності в частині визначення договірної ціни.
Пояснення (інформація, документи) у відповіді Замовника від 02.09.2024 року на запит Східного офісу від 27.08.2024 року не надано.
Враховуючи вищевикладене та те що умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі порушено пункти 18 та 21 Особливостей.
Період усунення порушень:
02.09.2024 17:55 - 17.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2024 17:55
Запити/Пояснення
Номер:
289c496ce5224a04b76c36221bdcbe3e
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.08.2024 10:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги: Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Гідності (від буд.126 до буд.228),
м. Новомосковськ Дніпропетровської обл., яку проведено КП "Рідне місто" НМР (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f868e2472de346f4bf8085e94f4fb527
Назва:
надання пояснення ДАСУ
Дата опублікування:
30.08.2024 12:25
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб замовника та відповідають технічним вимогам до таких послуг на ринку. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі акту огляду об’єкту від 05.04.2024р та затвердженої в установленому порядку кошторисної документації на Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Гідності (від буд.126 до буд.228), м.Новомосковськ Дніпропетровської обл. Послуги повинні бути якісними, надаватись відповідно до встановлених норм та стандартів та правил, зокрема НАКАЗОМ 14.02.2012 № 54 Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 березня 2012 р. за № 365/20678 ТЕХНІЧНІ ПРАВИЛА ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. ПроектуванняЧастина II. Будівництво ДБН В.2.3-4:2015, Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги (Збірник 27) (РЕКНб). Наказ від 31.12.2021 № 374 Про затвердження кошторисних норм України. 4. Обгрунтування розміру бюджетного призначення: кошти міського бюджету – 1 216 000,00 грн. Новомосковської міської ради від 29.04.2024 року №342/0/6-24. 5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 216 000,00 грн. з ПДВ. 6. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Розрахунок очікуваної вартості закупівлі робіт визначається з урахуванням НАКАЗА 14.02.2012 № 54 Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 5 березня 2012 р. за № 365/20678 ТЕХНІЧНІ ПРАВИЛА ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, ДБН В.2.3-4:2015 АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. ПроектуванняЧастина II. Будівництво ДБН В.2.3-4:2015, Кошторисні норми України. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги (Збірник 27) (РЕКНб). Наказ від 31.12.2021 № 374 Про затвердження кошторисних норм України. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Автомобільні дороги, та Кошторисихі норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» Затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”.
Номер:
de9ec510f949463bbe9c091964f425af
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.08.2024 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2024 00:00
Опис:
про надання пояснень