• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Підгузки для дорослих

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Номер: c3dfc8c292f04d84b080c91c134fb2e2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-27-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.08.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 28.08.2024 15:01 - 19.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.08.2024 № 138 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 27.08.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.08.2024 № 138 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2024-05-31-008525-a 31.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, mazalova.ruslana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання замовником рішення Антимонопольного комітету України встановлено порушення вимог частини 22 статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медікал-Трейд»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи Хорошевський геріатричний пансіонат (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, зі змінами, затверджену рішенням Уповноваженої особи з проведення публічних закупівель (протокол від 15.07.2024 №38/24) реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2024, договір від 05.08.2024 № 161/24-Т, пояснення Замовника від 05.09.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення Антимонопольного комітету України встановлено наступне. Згідно з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 18.06.2024 № 10551-р/пк-пз, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ЄВРО ТЕХНОЛОГІЇ» від 04 червня 2024 № UA-2024-05- 31-008525-a.a2, Комісія постановила зобов'язати комунальну установу «ХОРОШЕВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Підгузки для дорослих», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-31-008525-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, зокрема, в частині вимоги щодо обов'язку надати у складі Пропозиції протокол випробувань, виданий акредитованою національним агентством з акредитації України лабораторією або акредитованим національним агентством з акредитації України випробувальним центром на ім’я учасника (пункт 2 «Загальні вимоги» Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника). Відповідно до частини 22 статті 18 Закону, рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Так, 25 червня 2024 року (7-ий день з дня прийняття рішення органом оскарження) в електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено інформацію, щодо виконання рішення Замовником та відображено статус закупівлі «Порушення усунуте». Проте, пункт 2 «Загальні вимоги» Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника, зі змінами (в редакції від 25.06.2024) містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета, а саме: для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати протокол випробувань на запропонований учасником товар, що підтверджує відповідність зразків продукції показникам, згідно технічних вимог тендерної документації (стовпчик МТВ табл..1 цього додатку). Протокол випробувань повинен бути виданий акредитованою національним агентством з акредитації України лабораторією або акредитованим національним агентством з акредитації України випробувальним центром на ім’я учасника. Такий протокол випробувань повинен містити національний знак акредитації НААУ. Такий протокол випробувань повинен містити результати випробувань та посилання на позначення НД на метод випробування. Рішенням Комісії від 08.07.2024 № 11766-р/пк-пз встановлено, що Замовником не виконано рішення Комісії від 18.06.2024 № 10551-р/пк-пз, зокрема, в частині вимоги щодо обов'язку надати у складі Пропозиції протокол випробувань, виданий акредитованою національним агентством з акредитації України лабораторією або акредитованим національним агентством з акредитації України випробувальним центром на ім’я учасника. Враховуючи викладене, Замовник порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону. На підставі вищевикладеного, рішенням від 08.07.2024 № 11766-р/пк-пз Комісія постановила зобов'язати комунальну установу «ХОРОШЕВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Підгузки для дорослих», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-31-008525-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, зокрема, в частині вимоги щодо обов'язку надати у складі Пропозиції протокол випробувань, виданий акредитованою національним агентством з акредитації України лабораторією або акредитованим національним агентством з акредитації України випробувальним центром на ім’я учасника. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.09.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно не виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.06.2024 № 10551-р/пк-пз. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.09.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «У рішенні АМКУ 10551-р/пк-пз від 18.06.2024 (далі – рішення)зазначене наступне: 1. Внести зміни до тендерної документації в частині наступних вимог: За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати саме протокол випробувань на запропонований учасником товар з метою випробувань: відповідність зразків продукції показникам, згідно технічних вимог тендерної документації, який виданий саме акредитованою національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 лабораторією або випробувальним центром на ім’я учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. 2. Внесення змін до технічного завдання, що викладене у тендерній документації Відповідно до п. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Таким чином, рішення АМКУ 10551-р/пк-пз від 18.06.2024 підлягає виконання до 18.07.2024 року включно. 25.06.2024 Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації. Крім того, щодо питання першого рішення АМКУ додатково повідомляємо, що замовником 15.07.2024 року внесено додаткові зміни до тендерної документації, згідно яких вимога щодо надання протоколу випробувань на запропонований учасником товар з метою випробувань: відповідність зразків продукції показникам, згідно технічних вимог тендерної документації, який виданий саме акредитованою національним агентством з акредитації України на відповідність ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 лабораторією або випробувальним центром на ім’я учасника взагалі видалена з вимог тендерної документації. Таким чином, рішення АМКУ 10551-р/пк-пз від 18.06.2024 виконано замовником у повному обсязі у терміни згідно Закону України «Про публічні закупівлі»». Як зазначено вище, відповідно до частини 22 статті 18 Закону, якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Однак, 25 червня 2024 року в електронній системі закупівель Замовником було відображено статус закупівлі «Порушення усунуте» без відповідного внесення змін до тендерної документації. Таким чином, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Замовником рішення Комісії від 18.06.2024 № 10551-р/пк-пз, оскільки в тендерної документації Замовника, зі змінами (в редакції від 25.06.2024) фактично не були внесені відповідні зміни. Отже, Замовником порушено вимоги частини 22 статті 18 Закону, в частині не виконання рішення Комісії від 18.06.2024 № 10551-р/пк-пз.
Період усунення порушень: 13.09.2024 22:12 - 28.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 13.09.2024 22:12

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 20/ 31/ 2439 /2024/пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ХОРОШЕВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ повідомляє, що за результатом моніторингу, КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ХОРОШЕВСЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ планує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та направити уповноважену особу прослухати курс, лекцію, вебінар з питань публічних закупівель для уникнення допущення порушень в подальшому.
Дата публікації звіту: 19.09.2024 15:08

Запити/Пояснення