• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Світильники за ДК 021:2015 - 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура

Завершена

2 465 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 325.00 UAH
Номер: d3b890084f6c4f63b572bdce91164d91
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-13-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.08.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 13.08.2024 18:00 - 04.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.08.2024 Одеса № 161 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Валентину Вікторівну Король. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 13.08.2024. Начальник Південного офісу Держаудитслужби Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.08.2024 № 161 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 7 UA-2024-05-28-001544-a 28.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 724-35-76, yiliya.sarain28@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання замовником роз’яснень до процедури, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, виконання рішення Комісії як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом розміщення інформації про закупівлю відповідно до Особливостей та Порядку № 1082, складання ТД відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог Особливостей та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання замовником роз’яснень до процедури, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства електричних мереж зовнішнього освітлення «Одесміськсвітло» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.05.2024 № УО-062/24, роз’яснення щодо процедури, оприлюднені в електронній системі закупівель 30.05.2024, 01.06.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Багатопрофільне підприємство «Атілос», товариства з обмеженою відповідальністю «Завод Світлотехніка», товариства з обмеженою відповідальністю «Атлант-М Компані» (далі – ТОВ «Атлант-М Компані»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Атлант-М Компані», протоколи уповноваженої особи від 11.06.2024 № УО-071/24, від 14.06.2024 № УО-074/24, від 03.07.2024 № УО-083/24, від 04.07.2024 № УО-084/24, від 11.07.2024 № УО-086/24, рішення Комісії як органу оскарження від 01.07.2024 № 11366-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 11.07.2024 в електронній системі закупівель, договір від 29.07.2024 № ВТО/7, пояснення та документи отримані 21.08.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався. За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено предмет закупівлі ДК 021:2015: 31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура (світильник LED 128Вт (або еквівалент)); назви номенклатурних позицій предмета закупівлі – світильник LED 128Вт (або еквівалент); код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – ДК 021:2015: 31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура. Проте на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме: «світильник LED 128Вт (або еквівалент)» становить код «ДК 021:2015: 31521000-4: Світильники». За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому – восьмому цього пункту. Водночас відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей. Проте на порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником у ТД не зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей. Постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року № 382 були внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178. Слід зазначити, що в частинах 1 та 2 розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД Замовником зазначено інформацію про процедуру надання роз’яснень щодо ТД та внесення змін до ТД не у відповідності із пунктом 54 Особливостей, яким передбачено також надання роз’яснень щодо оголошення про проведення відкритих торгів та внесення змін до нього. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до вимог пункту 3.6 розділу 3 додатка 1 до ТД учасник повинен надати цінову тендерну пропозицію відповідно до форми у додатку 2 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 16.08.2024 щодо не надання учасником процедури закупівлі ТОВ «Атлант-М Компані» у складі тендерної пропозиції цінової тендерної пропозиції відповідно до форми у додатку 2 до ТД, Замовник 21.08.2024 надав інформацію, якою роз’яснив, що відсутність цінової пропозиції не вплинуло на результат відкритих торгів та на предмет закупівлі і є технічною помилкою, так як вартість вказана учасником в електронних полях процедури закупівлі і цінова пропозиція не є документом, який підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Проте учасник ТОВ «Атлант-М Компані» у складі тендерної пропозиції не надав цінову тендерну пропозицію відповідно до форми у додатку 2 до ТД, чим не дотримав вимоги пункту 3.6 розділу 3 додатка 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «Атлант-М Компані» (протокол уповноваженої особи від 11.07.2024 № УО-086/24 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 11.07.2024), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Атлант-М Компані» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі ТОВ «Атлант-М Компані» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити зазначені невідповідності.
Період усунення порушень: 22.08.2024 17:37 - 06.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.08.2024 17:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом затвердження Наказу від 29.08.2024 №01-02/48У, який додається.
Дата публікації звіту: 29.08.2024 16:47

Запити/Пояснення