-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт Алеї Слави на території Нового цвинтаря в м. Вишгород (продовження)» (код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
5 588 157.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 167 644.71 UAH
мін. крок: 3% або 167 644.71 UAH
Номер:
dcb493a093524d4184584f255b5c211c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000090
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 16:12 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.11.2024 № 28-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 04.11.2024 № 28-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-05-27-008322-a 27.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КЛАРУС», установлено порушення вимог пункту 43 та 44 Особливостей № 1178, що, в свою чергу, призвело до порушення принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АЛЛ-СИСТЕМС», ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель
Вишгородську міську раду (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол № 25/1 від 27.05.2024р.,(зі змінами від 03.06.2024р. протокол № 25/2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції ТОВ «АЛЛ-СИСТЕМС», ТОВ «КЛАРУС», ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ», протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЛ-СИСТЕМС» від 12.06.2024 № 25/3, протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАРУС» від 13.06.2024 № 25/4, протокол про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 19.07.2024 № 25/7, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 29.07.2024 № 25/8, договір від 15.08.2024 № 93, відповідь Замовника на запит Управління від 06.11.2024 року.
Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 3 (трьох) учасників, а саме: ТОВ «АЛЛ-СИСТЕМС», з остаточною пропозицією 4 580 000,00 гривень, ТОВ «КЛАРУС», з остаточною пропозицією 4 860 000,00 гривень, ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ», з остаточною пропозицією 4 860 865,00 гривень. Моніторингом установлено, що найбільш економічно вигідною визначено пропозицію учасника ТОВ «АЛЛ-СИСТЕМС», з остаточною пропозицією 4 580 000,00 гривень. Однак, протоколом від 12.06.2024 № 25/3, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АЛЛ-СИСТЕМС» у зв’язку з тим, що учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛЛ-СИСТЕМС» порушень не установлено.
Наступною найбільш економічно вигідною визначено пропозицію учасника ТОВ «КЛАРУС», з остаточною пропозицією 4 860 000,00 гривень. Однак, протоколом від 13.06.2024 № 24/4, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КЛАРУС» у зв’язку з тим, що учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАРУС» установлено наступне. Відповідно до протоколу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАРУС» від 13.06.2024 № 24/4, Замовником зазначено, що «…У складі тендерної пропозиції ТОВ «КЛАРУС» надано договірну ціну, в якій не зазначено інформації щодо замовника, підрядника, вид договірної ціни та визначено згідно з, що не відповідає вимогам Настанови та додатку 2 до тендерної документації...». Разом з тим, нормами пункту 43 Особливостей № 1178, установлено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, визначено, що під невідповідністю в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, Замовником виявлено невідповідності в документах тендерної пропозиції ТОВ «КЛАРУС» щодо вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. При цьому, на порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178, Замовником не надано можливості учаснику ТОВ «КЛАРУС» усунути виявлені невідповідності (які б не призвели до зміни предмета закупівлі), а, натомість, в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КЛАРУС», з ціною пропозиції 4 860 000,00 гривень, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Зазначене вище призвело до порушення Замовником принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону № 922-VIII, зокрема щодо принципів максимальної економії, ефективності, пропорційності, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
19.11.2024 13:40 - 04.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.11.2024 13:40
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано Позовну заяву 28.11.2024
Дата публікації:
29.11.2024 11:57
Дата відкриття провадження:
03.12.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
П/320/58052/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вишгородська міська рада опрацювала висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-27-008322-a, затверджений начальником управління Північно-східного офісу Держаудитслужби Жихар Т.І. 19.11.2024 (далі – Висновок), та керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає аргументовані заперечення до нього.
Так у Висновку, зокрема, зазначено, що на порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178, Замовником не надано можливості учаснику ТОВ «КЛАРУС» усунути виявлені невідповідності (які б не призвели до зміни предмета закупівлі), а, натомість, в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «КЛАРУС», з ціною пропозиції 4 860 000,00 гривень, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Також, у частині другій статті 22 Закону наведено вичерпний перелік вимог, які обов’язково повинна містити тендерна документація. Крім того, частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, зазначено: «Учасники закупівлі повинні надати кошторисну документацію підготовлену відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами) розроблену в програмному комплексі АВК-5 (або іншого сумісного з ним ПК) у форматі PDF (також надається інформаційна модель комплексу АВК-5 (або іншого сумісного з ним ПК) формату IMD) у складі: - договірної ціни (вид договірної ціни - тверда); - зведеного кошторисного розрахунку; - пояснювальної записки; - об’єктних та локальних кошторисів (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); - підсумкової відомості ресурсів; - розрахунком загально-виробничих витрат; - розрахунком коштів на покриття адміністративних витрат; - розрахунком на прибуток ; - розрахунком заробітної плати; проєктом календарного графіку надання послуг.».
Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що містяться у складі тендерної пропозиції учасника повинні повністю відповідати технічним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зазначеним замовником у Додатку № 2 до тендерної документації.
Слід зазначити, що п. 1.2 розділу І «Настанови з визначення вартості будівництва» визначено, що договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі.
Тобто, договірна ціна входить до складу кошторисної документації та надається учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності технічному завданню.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (надалі - Настанова) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Відповідно до пункту 5.2 розділу V Настанови договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
В додатку 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, наведена форма договірної ціни, яка, зокрема, передбачає зазначення наступної інформації:
«Замовник ______________________________________________
(назва організації)
Підрядник____________________________________________________
(назва організації)
Вид договірної ціни ______________________
Визначена згідно з__________________________________»
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КЛАРУС» виявлено, що у складі тендерної пропозиції надано кошторисну документацію, яка не відповідає технічним вимогам, а саме, надано договірну ціну, в якій не зазначено інформації щодо «замовника», «підрядника», «вид договірної ціни» та «визначено згідно з», що складена не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Виходячи з умов тендерної документації та предмета закупівлі, зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, щодо яких може надаватись повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей. У зв’язку з чим замовник не мав права звертатись щодо усунення невідповідностей у зазначених вище документах.
Таким чином, Учасником ТОВ «КЛАРУС» не виконані умови додатку 2 тендерної документації та тендерна пропозиція була відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищезазначене, Пропозиція ТОВ «КЛАРУС» була відхилена правомірно.
Варто відмітити, що аналогічної позиції дотримується і Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, наприклад у своїх рішеннях від 07.06.2024 № 10034-р/пк-пз (за процедурою UA-2024-04-15-009414-a), від 16.11.2023 № 18456-р/пк-пз (за процедурою UA-2023-10-10-014845-a), від 09.08.2024 № 13554-р/пк-пз (за процедурою UA-2024-06-18-006009-a) та від 16.04.2024 № 6783-р/пк-пз (за процедурою UA-2024-03-13-006730-a).
З наведеної вище практики Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вбачається, що недотримання учасником форми Договірної ціни, яка визначена Додатком 30 до Настанови, в тому числі не заповнення окремих строк такої форми, або їх відсутність, не відповідає Кошторисним нормам України "Настанова з визначення вартості будівництва", затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №28, а тому така тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню.
З огляду на зазначене, твердження, викладене у Висновку щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КЛАРУС», суперечать нормам законодавства у сфері публічних закупівель, що підтверджується, зокрема, і позицією Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладена у низці її рішень під час розгляду аналогічного питання.
Таким чином, Вишгородська міська рада, керуючись частиною восьмою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просить прийняти зазначені заперечення.
Дата публікації звіту:
25.11.2024 09:28
Запити/Пояснення
Номер:
145e6342e76148a8b08623c1757fb73d
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
05.11.2024 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Поточний ремонт Алеї Слави на території Нового цвинтаря в м. Вишгород (продовження)» (код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером IDUA-2024-05-27-008322-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
9ae8a516267c450a8d07c9a545dcf5e5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.11.2024 11:22
Опис:
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про проведення моніторингу від 04 листопада 2024 року UA-M-2024-11-04-000090) процедури закупівлі: «Поточний ремонт Алеї Слави на території Нового цвинтаря в м. Вишгород (продовження)» (код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) з очікуваною вартістю 5 588 157,00 грн з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель 27.05.2024 за номером UA-2024-05-27-008322-a, повідомляємо наступне:
1. Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої кошторисної документації виконаної ТОВ «КБ «КИЇВНДІПРОЕКТ», на котру отримано Експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Поточний ремонт Алеї Слави на території Нового цвинтаря в м. Вишгород (продовження)». Експертиза проведена ТОВ «Експерт Проект Груп», експертна оцінка № 049-03-24/ЕО від 28.03.2024 року, в якій зокрема зазначено, що за результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої кошторисної документації та зазначеної вище експертної оцінки. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 5 588 157,00 грн з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого розпису бюджету Вишгородської міської ради на 2024 рік.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на нашому вебсайті за посиланням:
https://www.vyshgorod-mrada.gov.ua/2024/05/27/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predmetu-zakupivli-potochnyj-remont-aleyi-slavy-na-terytoriyi-novog-2/