• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Встановлення системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Ліцею №4 м.Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Троянівська, 26 ( ДК 021:2015: 45310000-3-Електромонтажні роботи)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10006, м. Житомир, вул. Троянівська, 26. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Завершена

927 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 274.00 UAH
Номер: 168fca60c4fb4527808838d60b15bc1a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-16-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.08.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 16.08.2024 12:06 - 07.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.08.2024 № 27-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 05.08.2024 №003100-18/9562-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 16.08.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 16.08.2024 №27-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-05-27-005787-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26.08.2024. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 09.04.2024 (далі – Особливості); розгляд тендерної пропозиції; стан виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею № 4 міста Житомира (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 29.05.2024 б/№; пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА»; вимогу Замовника про усунення невідповідностей учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» від 01.07.2024 №113; повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2024; договір про закупівлю від 15.07.2024 №54/24 на суму 534 720,00 гривень; додаткова угода від 15.07.2024 №1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 19.08.2024 звернулося через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання інформації та копій підтверджуючих документів, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. А також надання посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Проте, Замовником протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень не надано відповідь на запит Держаудитслужби, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 26.08.2024 18:20 - 10.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.08.2024 18:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-27-005787-a від 26.08.2024 року по предмету Встановлення системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Ліцею №4 м.Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Троянівська, 26 ( ДК 021:2015: 45310000-3-Електромонтажні роботи) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-07-012036-a) повідомляємо наступне. Щодо встановленого Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області порушення, повідомляємо що з Уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в їх в подальшому. Уповноважена особа Замовника пройде додаткове навчання щодо питань здійснення публічних закупівель. Також відповідно до Наказу №160/к/тр від 28.08.2024 року, Уповноваженій особі Броницькій Ж.А. оголошено догану за ненадання відповіді з поясненнями на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 19.08.2024 року (копія наказу додається). Також по суті питань оприлюднених 19.08.2024 року повідомляємо наступне. 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до проектно-кошторисної документації на Встановлення системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Ліцею №4 м.Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Троянівська, 26 (ДК 021:2015: 45310000-3-Електромонтажні роботи). Очікувана вартість - 927 400,00 грн з ПДВ. 2. Надаємо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - https://4.lic.zhitomir.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk/.
Дата публікації звіту: 02.09.2024 13:25

Запити/Пояснення