-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Ліцею №4 м.Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Троянівська, 26 ( ДК 021:2015: 45310000-3-Електромонтажні роботи)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10006, м. Житомир, вул. Троянівська, 26. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
мін. крок: 1% або 9 274.00 UAH
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника Ліцей № 4 міста Житомира (надалі – Замовник) 27.05.2024 оприлюднила процедуру закупівлі за предметом: «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Ліцею №4 м.Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Троянівська, 26 ( ДК 021:2015: 45310000-3-Електромонтажні роботи) ».
- Скарга_на своє відхилення.docx 11.06.2024 18:05
- Скарга 11.06.2024. 13.pdf 11.06.2024 18:05
- sign.p7s 11.06.2024 18:06
- Рішення від 13.06.2024 № 10286.pdf 13.06.2024 13:30
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2024 № 11070.pdf 26.06.2024 15:30
- рішення вцід 25.06.2024 № 11070.pdf 28.06.2024 12:04
- Відповідь АМКУ 17.06.2024 (1).doc 17.06.2024 13:08
- Відповідь АМКУ.pdf 17.06.2024 13:08
- Виконання рішення АК.pdf 01.07.2024 10:57
Пункт скарги
Скаржник не погоджується з таким Рішенням Замовника з наступних підстав.
1.Відповідно до п. 6.1. розділу 3 тендерної документації, «Учасник надає у складі пропозиції довідку про кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, та відомості про субпідрядника, а саме Довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити інформацію про:
• повне найменування та місцезнаходження (юридична та поштова адреси), телефон, телефакс кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до надання послуг (виконання робіт) як субпідрядника;
• вид робіт, які буде виконувати субпідрядник;
• розмір відсотку робіт з урахуванням ціни договору, що будуть виконуватись (надаватися) від вартості договору про закупівлю, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками).
Відомості про субпідрядника готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до надання послуг (виконання робіт), на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника та засвідчуються печаткою, а також такі відомості підписуються керівником учасника та засвідчуються його печаткою.»
07-06-24, 14:03:19 Замовником було надіслано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей на виконання вимог 5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації - надати дипломи/свідоцтва або посвідчення кваліфікованих робітників: зокрема для електромонтер охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3 розряду.
07-06-2024 р. нами було виправлено усі невідповідності, в тому числі, надана письмова інформація від нас, як від Учасника торгів, про субпідрядника, якого ми плануємо залучати до виконання робіт – стор.2 файлу «Нові довідки про виправлення 24 години.pdf», а також надана окрема довідка від самого Субпідрядника (на його бланку, за підписом керівника та засвідчена його печаткою) – файл «Інформація ВІД субпідрядника.pdf».
Тендерна документація не містить вимоги, що Відомості про субпідрядника повинні бути надані у складі пропозиції виключно у вигляді однієї довідки.
Адже, відповідно до вимог п.6.1. розділу 3 тендерної документації, з одного боку «Учасник надає у складі пропозиції довідку про кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, та відомості про субпідрядника, а саме Довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити інформацію про:……», а з іншого боку, відповідно до того ж самого п. 6.1. «Відомості про субпідрядника готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до надання послуг».
Вважаємо, що нами повністю виконана вимога тендерної документації, адже ми надали Відомості про субпідрядника, які мають підпис керівника Учасника та засвідчені печаткою Учасника, а також, надали Відомості про субпідрядника, які мають підпис керівника Субпідрядника та засвідчені печаткою Субпідрядника.
Зауваження Замовника можна віднести виключно до формальних помилок.
Таким чином, наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації в частині надання інформації (відомостей) про субпідрядника.
Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА".