• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Встановлення системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Ліцею №4 м.Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Троянівська, 26 ( ДК 021:2015: 45310000-3-Електромонтажні роботи)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10006, м. Житомир, вул. Троянівська, 26. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями

Завершена

927 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 274.00 UAH
Період оскарження: 27.05.2024 13:23 - 01.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на неправомірне рішення Замовника Ліцей № 4 міста Житомира (надалі – Замовник) 27.05.2024 оприлюднила процедуру закупівлі за предметом: «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Ліцею №4 м.Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Троянівська, 26 ( ДК 021:2015: 45310000-3-Електромонтажні роботи) ».

Номер: 74d5a37651c648cf9c646ab1825e0a1c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-27-005787-a.c1
Назва: СКАРГА на неправомірне рішення Замовника Ліцей № 4 міста Житомира (надалі – Замовник) 27.05.2024 оприлюднила процедуру закупівлі за предметом: «Встановлення системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Ліцею №4 м.Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Троянівська, 26 ( ДК 021:2015: 45310000-3-Електромонтажні роботи) ».
Скарга:
Дата розгляду скарги: 25.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.06.2024 13:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.06.2024 12:04
Дата виконання рішення Замовником: 01.07.2024 10:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11070-р/пк-пз від 25.06.2024, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" за процедурою закупівлі — "Встановлення системи пожежної сигналізації, системи централізованого пожежного спостерігання та системи керування евакуюванням людей на об’єкті: Приміщення Ліцею №4 м.Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Троянівська, 26 ( ДК 021:2015: 45310000-3-Електромонтажні роботи)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-27-005787-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА", Литвин Володимир 380507037753 Alena.budperspektyva@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0826cad8225f4af09c77c871ffcf5b14
Заголовок пункту скарги: 1.Відповідно до п. 6.1. розділу 3 тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Згідно Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №110 від 11.06.2024 року (надалі - Протокол) Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА" .

Скаржник не погоджується з таким Рішенням Замовника з наступних підстав.

1.Відповідно до п. 6.1. розділу 3 тендерної документації, «Учасник надає у складі пропозиції довідку про кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, та відомості про субпідрядника, а саме Довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити інформацію про:
• повне найменування та місцезнаходження (юридична та поштова адреси), телефон, телефакс кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до надання послуг (виконання робіт) як субпідрядника;
• вид робіт, які буде виконувати субпідрядник;
• розмір відсотку робіт з урахуванням ціни договору, що будуть виконуватись (надаватися) від вартості договору про закупівлю, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками).
Відомості про субпідрядника готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до надання послуг (виконання робіт), на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника та засвідчуються печаткою, а також такі відомості підписуються керівником учасника та засвідчуються його печаткою.»


07-06-24, 14:03:19 Замовником було надіслано Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей на виконання вимог 5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації - надати дипломи/свідоцтва або посвідчення кваліфікованих робітників: зокрема для електромонтер охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3 розряду.

07-06-2024 р. нами було виправлено усі невідповідності, в тому числі, надана письмова інформація від нас, як від Учасника торгів, про субпідрядника, якого ми плануємо залучати до виконання робіт – стор.2 файлу «Нові довідки про виправлення 24 години.pdf», а також надана окрема довідка від самого Субпідрядника (на його бланку, за підписом керівника та засвідчена його печаткою) – файл «Інформація ВІД субпідрядника.pdf».

Тендерна документація не містить вимоги, що Відомості про субпідрядника повинні бути надані у складі пропозиції виключно у вигляді однієї довідки.
Адже, відповідно до вимог п.6.1. розділу 3 тендерної документації, з одного боку «Учасник надає у складі пропозиції довідку про кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, та відомості про субпідрядника, а саме Довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити інформацію про:……», а з іншого боку, відповідно до того ж самого п. 6.1. «Відомості про субпідрядника готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до надання послуг».

Вважаємо, що нами повністю виконана вимога тендерної документації, адже ми надали Відомості про субпідрядника, які мають підпис керівника Учасника та засвідчені печаткою Учасника, а також, надали Відомості про субпідрядника, які мають підпис керівника Субпідрядника та засвідчені печаткою Субпідрядника.



Зауваження Замовника можна віднести виключно до формальних помилок.

Таким чином, наша пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації в частині надання інформації (відомостей) про субпідрядника.

Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Замовник порушує принципи проведення процедур закупівель, зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись п. 59 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), ми звертаємося до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. На підставі вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника