• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 (послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Послуги з поточного ремонту Південного мосту через р. Дніпро, правобережної естакади «В» Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є.О. Патона) та правобережної естакади «Н» Південного мостового переходу (з боку с. Корчувате)»)

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 304 робочих дні

8 180 003.54 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 81 800.04 UAH
Номер: 59b3ed42245d4dcb97112a3590688c03
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-19-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 19.08.2024 17:11 - 10.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.08.2024 № 192 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2024-05-27-003133-a 27.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання Замовником рішень органу оскарження від 13.06.2024 № 10313-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішень постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 13.06.2024 № 10313-р/пк-пз та від 04.07.2024 № 11648-р/пк-пз. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.07.2024 № 280 (зі змінами) (далі - ТД), рішення Комісії АМКУ від 13.06.2024 № 10313-р/пк-пз та від 04.07.2024 № 11648-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН» від 25.07.2024 № 296 та протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відміни відкритих торгів від 14.08.2024 № 308, відповідь Замовника від 23.08.2024 надану на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції від чотирьох учасників: ТОВ «АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН» з ціновою пропозицією 6 530 000,00 грн, Представництво «Б-Акт» Спулка Акційна», яке діє від імені B-Act Spolka Akcyina з ціновою пропозицією 6 540 000,00 грн, ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» з ціновою пропозицією 8 138 160,00 грн та Комунальна корпорація «Київавтодор» з ціновою пропозицією 8 180 000,00 гривень. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами здійсненого моніторингу встановлено наступне. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що на виконання рішення Комісії АМКУ від 13.06.2024 № 10313-р/пк-пз (далі – Рішення № 10313-р/пк-пз), Замовником було внесено зміни до тендерної документації згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 21.06.2024 № 255. Так, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 20.08.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації, документів, зокрема, щодо «невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.06.2024 № 10313-р/пк-пз». Відповідно до наданих через електронну систему закупівель пояснень від 23.08.2024, Замовником зазначено, що «уповноваженою особою комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» на виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10313-р/пк-пз від 13.06.2024 та рішення № 11648-р/пк-пз від 04.07.2024 було внесено відповідні зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 (послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Послуги з поточного ремонту Південного мосту через р. Дніпро, правобережної естакади «В» Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є.О. Патона) та правобережної естакади «Н» Південного мостового переходу (з боку с. Корчувате)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-27-003133-a з оприлюдненням в електронній системі закупівель тендерної документації в новій редакції та переліком змін, які були внесені. Зазначені зміни в повній мірі відображають інформацію, яка викладена у мотивувальній частині рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10313-р/пк-пз від 13.06.2024 та рішення № 11648-р/пк-пз від 04.07.2024, а отже, Замовником було вжито заходів щодо виконання зазначених рішень, які не оскаржувались». Однак, в ході перевірки дотримання питань Замовником щодо виконання Рішення № 10313-р/пк-пз, установлено, що Замовником Рішення № 10313-р/пк-пз не виконано, а саме: не внесено зміни до пунктів 1.1, 1.2, 1.3 Розділу 2 Додатку № 2 до тендерної документації згідно пунктів 1, 2, 3 рішення Комісії АМКУ від 13.06.2024 № 10313-р/пк-пз, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 17.09.2024 16:52 - 02.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.09.2024 16:52

Оскарження висновку в суді

Опис: У зв’язку із незгодою з інформацією, викладеною у висновку Державної аудиторської служби України від 17.09.2024 про результати моніторингу закупівлі UA-2024-05-27-003133-a та керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», комунальним підприємством по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст», даний висновок буде оскаржений до суду шляхом подання відповідного позову. Інформацію про відкриття провадження у справі буде надано додатково.
Дата публікації: 24.09.2024 11:51

Запити/Пояснення