-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 (послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Послуги з поточного ремонту Південного мосту через р. Дніпро, правобережної естакади «В» Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є.О. Патона) та правобережної естакади «Н» Південного мостового переходу (з боку с. Корчувате)»)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 304 робочих дні
8 180 003.54
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 81 800.04 UAH
мін. крок: 1% або 81 800.04 UAH
Номер:
59b3ed42245d4dcb97112a3590688c03
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-19-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2024 00:00
Період моніторингу:
19.08.2024 17:11 - 10.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.08.2024 № 192
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2024-05-27-003133-a 27.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання Замовником рішень органу оскарження від 13.06.2024 № 10313-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішень постійної діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 13.06.2024 № 10313-р/пк-пз та від 04.07.2024 № 11648-р/пк-пз.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.07.2024 № 280 (зі змінами) (далі - ТД), рішення Комісії АМКУ від 13.06.2024 № 10313-р/пк-пз та від 04.07.2024 № 11648-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН» від 25.07.2024 № 296 та протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відміни відкритих торгів від 14.08.2024 № 308, відповідь Замовника від 23.08.2024 надану на запит органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції від чотирьох учасників: ТОВ «АЙСІ КОНСУЛЕНТЕН» з ціновою пропозицією 6 530 000,00 грн, Представництво «Б-Акт» Спулка Акційна», яке діє від імені B-Act Spolka Akcyina з ціновою пропозицією 6 540 000,00 грн, ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» з ціновою пропозицією 8 138 160,00 грн та Комунальна корпорація «Київавтодор» з ціновою пропозицією 8 180 000,00 гривень. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами здійсненого моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що на виконання рішення Комісії АМКУ від 13.06.2024 № 10313-р/пк-пз (далі – Рішення № 10313-р/пк-пз), Замовником було внесено зміни до тендерної документації згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 21.06.2024 № 255. Так, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 20.08.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації, документів, зокрема, щодо «невиконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.06.2024 № 10313-р/пк-пз». Відповідно до наданих через електронну систему закупівель пояснень від 23.08.2024, Замовником зазначено, що «уповноваженою особою комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» на виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10313-р/пк-пз від 13.06.2024 та рішення № 11648-р/пк-пз від 04.07.2024 було внесено відповідні зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 (послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Послуги з поточного ремонту Південного мосту через р. Дніпро, правобережної естакади «В» Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є.О. Патона) та правобережної естакади «Н» Південного мостового переходу (з боку с. Корчувате)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-27-003133-a з оприлюдненням в електронній системі закупівель тендерної документації в новій редакції та переліком змін, які були внесені. Зазначені зміни в повній мірі відображають інформацію, яка викладена у мотивувальній частині рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10313-р/пк-пз від 13.06.2024 та рішення № 11648-р/пк-пз від 04.07.2024, а отже, Замовником було вжито заходів щодо виконання зазначених рішень, які не оскаржувались». Однак, в ході перевірки дотримання питань Замовником щодо виконання Рішення № 10313-р/пк-пз, установлено, що Замовником Рішення № 10313-р/пк-пз не виконано, а саме: не внесено зміни до пунктів 1.1, 1.2, 1.3 Розділу 2 Додатку № 2 до тендерної документації згідно пунктів 1, 2, 3 рішення Комісії АМКУ від 13.06.2024 № 10313-р/пк-пз, чим порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
17.09.2024 16:52 - 02.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.09.2024 16:52
Оскарження висновку в суді
Опис:
У зв’язку із незгодою з інформацією, викладеною у висновку Державної аудиторської служби України від 17.09.2024 про результати моніторингу закупівлі UA-2024-05-27-003133-a та керуючись частиною 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», комунальним підприємством по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст», даний висновок буде оскаржений до суду шляхом подання відповідного позову. Інформацію про відкриття провадження у справі буде надано додатково.
Дата публікації:
24.09.2024 11:51
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
0d0fb72c1c4844cf8832f606ebf5a537
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
20.08.2024 16:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом за ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-27-003133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати обґрунтування та документальне підтвердження об’єктивних обставин щодо невиконання рішень комісії Антимонопольного комітету України від 13.06.2024 № 10313-p/пк-пз та від 04.07.2024 № 11648-р/пк-пз.
4. Чи оскаржувались до суду вищевказані рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ? У разі оскарження вказаних рішень необхідно надати підтверджуючі документи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3acdc9e426734cf882432210175a534e
Назва:
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2024-05-27-003133-a
Дата опублікування:
23.08.2024 13:42
Опис:
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємством «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
З метою забезпечення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог будівельних норм, національних стандартів та правил, контроль якості, обсягів та вартості у відповідності із проектно – кошторисною документацією та нормативно – правовим актам підприємством «Київавтошляхміст» оголошено закупівлю «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 (послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Послуги з поточного ремонту Південного мосту через р. Дніпро, правобережної естакади «В» Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є.О. Патона) та правобережної естакади «Н» Південного мостового переходу (з боку с. Корчувате)».
У відповідності до підпункту 2 пункту 4.32 Настанови з визначення вартості будівництва, до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» окремими рядками включаються кошти на здійснення технічного нагляду в розмірі, який складає до 1,5 % від підсумку глав 1-9.
Враховуючи зазначене та на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації (експертна оцінка від 22 травня 2024 р. № 251/е/24), в складі якої міститься зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, було визначено розмір витрат та очікувану вартість закупівлі із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Послуги з поточного ремонту Південного мосту через р. Дніпро, правобережної естакади «В» Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є.О. Патона) та правобережної естакади «Н» Південного мостового переходу (з боку с. Корчувате)», а саме 8 180 003,54 грн, що складає 1,5% від підсумку глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається).
У відповідності до плану поточного ремонту об’єктів вулично – дорожньої мережі та штучних споруд комунальних підприємств шляхово-експлуатаційних управлінь по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них районів міста Києва, комунального підприємства, по ремонту та утриманню мостів і шляхів міста Києва «Київавтошляхміст», комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них «Магістраль» та комунальної корпорації «Київавтодор» за кошти, виділені з бюджету міста Києва на 2024 рік, затвердженого наказом Департаменту транспортної інфраструктури КМДА від 30.01.2024 № Н-21 (із змінами, в редакції наказу від 27.06.2024 № Н-108), передбачено виконання поточного ремонту Південного мосту через р. Дніпро, правобережної естакади «В» Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є.О. Патона) та правобережної естакади «Н» Південного мостового переходу (з боку с. Корчувате)» на загальну суму 63 034 984,00 грн. (додається).
Враховуючи, що станом на останній день розгляду тендерних пропозицій, у підприємства «Київавтошляхміст» відсутні видатки на здійснення закупівлі «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 (послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Послуги з поточного ремонту Південного мосту через р. Дніпро, правобережної естакади «В» Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є.О. Патона) та правобережної естакади «Н» Південного мостового переходу (з боку с. Корчувате)»)» у повному обсязі на всю суму від загальної кошторисної вартості об’єкта будівництва, прийнято рішення відмінити відкриті торги на підставі положень підпункту 3 пункту 50 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту повідомляємо, що у відповідності до пункту 4-1 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів. Оскільки підприємство «Київавтошляхміст» є одержувачем бюджетних коштів, посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Також повідомляємо, що уповноваженою особою комунального підприємства по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст» на виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10313-р/пк-пз від 13.06.2024 та рішення № 11648-р/пк-пз від 04.07.2024 було внесено відповідні зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за кодом ДК 021:2015 - 71520000-9 (послуги із здійснення технічного нагляду за об’єктом: «Послуги з поточного ремонту Південного мосту через р. Дніпро, правобережної естакади «В» Південного мостового переходу (з боку мосту ім. Є.О. Патона) та правобережної естакади «Н» Південного мостового переходу (з боку с. Корчувате)»)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-27-003133-a з оприлюдненням в електронній системі закупівель тендерної документації в новій редакції та переліком змін, які були внесені.
Зазначені зміни в повній мірі відображають інформацію, яка викладена у мотивувальній частині рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10313-р/пк-пз від 13.06.2024 та рішення № 11648-р/пк-пз від 04.07.2024, а отже Замовником було вжито заходів щодо виконання зазначених рішень, які не оскаржувались.
Додатки: експертна оцінка на 2 арк.
наказ Департаменту транспортної інфраструктури КМДА від 30.01.2024 № Н-21 (із змінами, в редакції наказу від 27.06.2024 № Н-108) на 9 арк.
зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва на 3 арк.
Уповноважена особа __________________ Сергій ТИТАРЕНКО
Номер:
5814be8eeb73403088c5fd5b4877686e
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
28.08.2024 12:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.08.2024 № 210
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2024-05-27-003133-a.c3 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-05-27-003133-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 29 травня 2024 року, відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 27 травня 2024 року № 131 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Номер:
71119ca6c73b4a2792101784891a7380
Назва:
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2024-05-27-003133-a
Дата опублікування:
30.08.2024 15:54
Опис:
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва «Київавтошляхміст (далі – підприємство «Київавтошляхміст») надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Підприємством «Київавтошляхміст» взято до уваги наказ Північного офісу Держаудитслужби від 28.08.2024 № 210 «Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі»
Уповноважена особа __________________ Сергій ТИТАРЕНКО