-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Зелена в с. Дружелюбівка Єланецької селищної ради Вознесенського району Миколаївської області
Завершена
4 963 608.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 819.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 819.00 UAH
Номер:
4bad5eeb685d492c9c42db05a038c855
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-06-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.08.2024 00:00
Період моніторингу:
06.08.2024 16:05 - 28.08.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.08.2024 № 56-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 05.07.2024.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 05.07.2024 № 56-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 5 UA-2024-05-22-012436-a 22.05.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання роз'яснень щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозиції ПП «ДЕМСЕЙ», ТОВ «ДОР-ЛІДЕР» та ДП «Механізована шляхобудівна колона», своєчасності укладання договорів про закупівлі, відповідності умов договорів змісту тендерних пропозицій переможців – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); надання роз'яснень щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Єланецької селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 22.05.2024 (протокол № 24), із змінами, внесеними рішенням уповноваженої особи від 27.05.2024 (протокол № 25); перелік змін, що вносились до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції приватного підприємства «ДЕМСЕЙ» (далі – ПП «ДЕМСЕЙ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДОР-ЛІДЕР» (далі – ТОВ «ДОР-ЛІДЕР») та дочірнього підприємства «Механізована шляхобудівна колона» (далі – ДП «Механізована шляхобудівна колона»); рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 24.06.2024 № 10906-р/пк-пз; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 05.06.2024 № 30, від 05.07.2024 № 41, від 10.07.2024 № 43 та від 16.07.2024 № 46; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю послуг від 23.07.2024 № 51; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
22.08.2024 16:07 - 28.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2024 16:07
Запити/Пояснення
Номер:
0c764006bc0644ce8373e0eeaad0eaa7
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
06.08.2024 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Зелена в с. Дружелюбівка Єланецької селищної ради Вознесенського району Миколаївської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-05-22-012436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
052d63a930ac46f19271bdbe07190a74
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.08.2024 16:22
Опис:
1. Для визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості, Замовник використав Примірну методику визначення вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275 зі змінами, а саме розрахунок очікуваної вартості робіт. У зв’язку з тим, що для початку поточного ремонту потрібно: зробити обстеження об’єкта та скласти перелік робіт та матеріалів для проведення поточного ремонту. Потім зафіксувати отримані дані наприклад в формі дефектного акту, а в замовника відсутні працівники з профільної освіти, що дала б змогу самостійно скласти технічну специфікацію навіть для найпростішого поточного ремонту, а надалі ще й скласти кошторис і визначити очікувану вартість без кваліфікованої допомоги. Замовником було прийнято рішення звернутись до ФОП Степаненко О. С. щодо виготовлення проєктно-кошторисної документації. 15.03.2024р. рішенням виконавчого комітету Єланецької селищної ради Вознесенського району Миколаївської області №87 Про затвердження зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Зелена в с. Дружелюбівка Єланецької селищної ради Вознесенського району Миколаївської області» було затверджено зведений кошторисний розрахунок в сумі 5042,914 тис. грн.
На підставі очікуваної вартості і вище перелічених документів було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги.
2. Посилання на сторінку веб-сайту: https://elanecka-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-15-01-46-27-01-2021/
Головний спеціаліст з питань
державних закупівель Максим РУДІНСЬКИЙ