-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Зелена в с. Дружелюбівка Єланецької селищної ради Вознесенського району Миколаївської області
Завершена
4 963 608.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 819.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 819.00 UAH
Період оскарження:
22.05.2024 17:06 - 29.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо прийнятих рішень замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, у процедурі відкритих торгів з особливостями
Номер:
d280f5d7a6104907bee9b8e23d6bad03
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-22-012436-a.b1
Назва:
СКАРГА щодо прийнятих рішень замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, у процедурі відкритих торгів з особливостями
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- лист-підтвердження.pdf 10.06.2024 10:44
- Скарга.pdf 10.06.2024 10:44
- дозвіл.pdf 10.06.2024 10:44
- договір оренди АБЗ.pdf 10.06.2024 10:44
- скарга.doc 10.06.2024 10:44
- довідка про асфальтний завод.pdf 10.06.2024 10:44
- атестат виробництва.pdf 10.06.2024 10:44
- sign.p7s 10.06.2024 10:45
- Рішення від 12.06.2024 № 10240.pdf 12.06.2024 13:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2024 № 10906.pdf 25.06.2024 14:04
- рішення від 24.06.2024 № 10906.pdf 27.06.2024 11:37
- Пояснення щодо скарги.pdf 14.06.2024 15:13
- Пояснення щодо скарги.docx 14.06.2024 15:13
- Додаток 1 до ТД.pdf 14.06.2024 15:13
- П. 2. Додаток 1 до ТД (зміни).docx 14.06.2024 15:13
- Додаток 2 до ТД.pdf 14.06.2024 15:13
- П. 3. Додаток 2 до ТД (технічні вимоги до предмета закупівлі) (зміни).docx 14.06.2024 15:13
- П. 13. Протокол відхилення тендерної пропозиції.docx 14.06.2024 15:13
- Протокол про відхилення ТП учасника.pdf 14.06.2024 15:13
- довідка про асфальтний завод.pdf 14.06.2024 15:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.06.2024 11:30
Дата розгляду скарги:
24.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.06.2024 13:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.06.2024 11:38
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2024 09:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.06.2024 № №10906-р/пк-пз Замовником прийнято рішення щодо скасування Рішення від 05.06.2024 №30.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
745ea5cb2f30413fbd30cbda7faac609
Заголовок пункту скарги:
Не надання 24 години на виправлення виявлених невідповідностей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно протоколу розгляду пропозиції № 30 від 05.06.2024 р. тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДЕМСЕЙ» (надалі – Переможець) було відхилено з наступних підстав:
«-Даний Атестат виробництва не підтверджує виробництво асфальтобетонних сумішей, які вимагаються Технічною специфікацією».
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
2. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
Заперечення на відхилення тендерної пропозиції
Умови Тендерної документації:
Відповідно до вимог тендерної пропозиції для участі у процедурах закупівель -
Учасник має документально підтвердити інформацію про наявність власного асфальтобетонного заводу (виробництво асфальтобетонної суміші) або орендованого (тощо) та/або договір(и) поставки (купівлі-продажу) асфальтобетонної суміші, для чого у складі тендерної пропозиції Учасник має надати:
- скан-копію з оригіналу або належним чином завірену копію чинного атестата виробництва та чинного дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
за умови придбання асфальтобетонної суміші Учасник має додатково надати:
- договір(и) поставки асфальтобетонної суміші та/або договір(и) надання послуг з виготовлення асфальтобетонної суміші, які є чинним(и) на день подання тендерної пропозиції та протягом строку, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю. В договорі або в додатках до договору обов’язково має бути зазначена марка, тип та обсяг поставки/відвантаження асфальтобетонної суміші.
на підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг);
- лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг, що є предметом закупівлі протягом всього строку надання послуг.
«Для документального підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційному(ним) критерію(ям) учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції:
2.3. Довідку в довільній формі про наявність асфальтобетонного заводу, з додатками, а саме:
- Листа-підтвердження про не заперечення використання потужностей Асфальтобетонного заводу;
- Дозвіл № 481040000-182 на викиди забруднюючих речовин атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
-атестат виробництва асфальтобетонних сумішей та сумішей бітумомінеральних дорожніх на АБЗ «ДС-158» (Миколаївська область, Первомайський р-н, м.Первомайськ вул.Південокодимська, 6)
- Договір оренди асфальтобетонного заводу № 1 від 09.02.2024р.
Навіть, якщо на думку Замовника ПП «Демсей» було допущено порушення, тоді Замовник повинен був надати 24 години на виправлення даних порушень.
Відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, незаконним, та таким що порушує норми законодавства у сфері закупівель.
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в статті 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПП «ДЕМСЕЙ», будучи добросовісним та досвідченим учасником ринку, вважає свої права як учасника процедури закупівлі грубо порушеними.
Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, оскільки пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ПП «ДЕМСЕЙ» є учасником процедури закупівлі, що реально претендує на визнання своєї пропозиції, як найкращої, найбільш економічно вигідної по ціні та укладення договору з Замовником.
Відповідно до пункту 43 Постанови та п.1 Розділу 5 Тендерної документації замовника якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки відсутні у складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «Демсей» документи не відноситься до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, то Замовник повинен був надати такому учаснику 24 години на виправлення виявлених невідповідностей.
Не надавши Приватному підприємству «Демсей» 24 години на виправлення виявлених невідповідностей та перейшовши до розгляду наступної пропозиції Замовник вчини дії, які є порушенням одного з основним принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Крім того, такі дії Замовника призвели до того, що пропозиція Приватного підприємства «Демсей», яка могла бути розглянута після виправлення невідповідностей протягом 24 годин, могла бути визнана переможною.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його тендерної пропозиції.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був визнати нас переможцем процедури закупівлі, укласти договір з нами, за результатами якого ми мали б змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Навіть, якщо на думку Замовника ПП «Демсей» було допущено порушення, тоді Замовник повинен був надати 24 години на виправлення даних порушень.
«-Даний Атестат виробництва не підтверджує виробництво асфальтобетонних сумішей, які вимагаються Технічною специфікацією».
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
2. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
Заперечення на відхилення тендерної пропозиції
Умови Тендерної документації:
Відповідно до вимог тендерної пропозиції для участі у процедурах закупівель -
Учасник має документально підтвердити інформацію про наявність власного асфальтобетонного заводу (виробництво асфальтобетонної суміші) або орендованого (тощо) та/або договір(и) поставки (купівлі-продажу) асфальтобетонної суміші, для чого у складі тендерної пропозиції Учасник має надати:
- скан-копію з оригіналу або належним чином завірену копію чинного атестата виробництва та чинного дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.
за умови придбання асфальтобетонної суміші Учасник має додатково надати:
- договір(и) поставки асфальтобетонної суміші та/або договір(и) надання послуг з виготовлення асфальтобетонної суміші, які є чинним(и) на день подання тендерної пропозиції та протягом строку, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю. В договорі або в додатках до договору обов’язково має бути зазначена марка, тип та обсяг поставки/відвантаження асфальтобетонної суміші.
на підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг);
- лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг, що є предметом закупівлі протягом всього строку надання послуг.
«Для документального підтвердження інформації учасника про його відповідність кваліфікаційному(ним) критерію(ям) учасник подає у складі своєї тендерної пропозиції:
2.3. Довідку в довільній формі про наявність асфальтобетонного заводу, з додатками, а саме:
- Листа-підтвердження про не заперечення використання потужностей Асфальтобетонного заводу;
- Дозвіл № 481040000-182 на викиди забруднюючих речовин атмосферне повітря стаціонарними джерелами;
-атестат виробництва асфальтобетонних сумішей та сумішей бітумомінеральних дорожніх на АБЗ «ДС-158» (Миколаївська область, Первомайський р-н, м.Первомайськ вул.Південокодимська, 6)
- Договір оренди асфальтобетонного заводу № 1 від 09.02.2024р.
Навіть, якщо на думку Замовника ПП «Демсей» було допущено порушення, тоді Замовник повинен був надати 24 години на виправлення даних порушень.
Відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника є неправомірним, незаконним, та таким що порушує норми законодавства у сфері закупівель.
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в статті 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПП «ДЕМСЕЙ», будучи добросовісним та досвідченим учасником ринку, вважає свої права як учасника процедури закупівлі грубо порушеними.
Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, оскільки пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ПП «ДЕМСЕЙ» є учасником процедури закупівлі, що реально претендує на визнання своєї пропозиції, як найкращої, найбільш економічно вигідної по ціні та укладення договору з Замовником.
Відповідно до пункту 43 Постанови та п.1 Розділу 5 Тендерної документації замовника якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки відсутні у складі тендерної пропозиції Приватного підприємства «Демсей» документи не відноситься до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, то Замовник повинен був надати такому учаснику 24 години на виправлення виявлених невідповідностей.
Не надавши Приватному підприємству «Демсей» 24 години на виправлення виявлених невідповідностей та перейшовши до розгляду наступної пропозиції Замовник вчини дії, які є порушенням одного з основним принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Крім того, такі дії Замовника призвели до того, що пропозиція Приватного підприємства «Демсей», яка могла бути розглянута після виправлення невідповідностей протягом 24 годин, могла бути визнана переможною.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його тендерної пропозиції.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення наших прав та інтересів також полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був визнати нас переможцем процедури закупівлі, укласти договір з нами, за результатами якого ми мали б змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Навіть, якщо на думку Замовника ПП «Демсей» було допущено порушення, тоді Замовник повинен був надати 24 години на виправлення даних порушень.
×
-
Назва доказу:
лист-підтвердження
-
Повʼязаний документ:
лист-підтвердження.pdf
-
-
Назва доказу:
дозвіл
-
Повʼязаний документ:
дозвіл.pdf
-
-
Назва доказу:
договір оренди АБЗ
-
Повʼязаний документ:
договір оренди АБЗ.pdf
-
-
Назва доказу:
довідка про асфальтний завод
-
Повʼязаний документ:
довідка про асфальтний завод.pdf
-
-
Назва доказу:
Атестат виробництва
-
Повʼязаний документ:
атестат виробництва.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Єланецької селищної ради Миколаївської області; 3. Прийняти рішення, яким зобов’язати замовника Єланецьку селищну раду Миколаївської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДЕМСЕЙ» у відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: № в ЦБД UA-2024-05-22-012436-a, Єланецька селищна рада - Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Зелена в с. Дружелюбівка Єланецької селищної ради Вознесенського району Миколаївської області, Код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач ,шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь