-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі та встановлення вікон і зовнішніх дверей трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114 (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Завершена
21 134 615.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 105 673.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 105 673.08 UAH
Номер:
b8d995e854174208a9a358a204182e10
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-26-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2024 00:00
Період моніторингу:
26.08.2024 19:07 - 17.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2024 № 227
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2024-05-22-010902-a 22.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «МІСТОСПЕЦБУДРОЕКТ», ПП СЕМИДАР, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору та його оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 вересень 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.05.2024; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.07.2024 № 11376-р/пк-пз; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції ТОВ «МІСТОСПЕЦБУДРОЕКТ», ПП СЕМИДАР; вимоги про усунення невідповідностей до учасників; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.06.2024, 14.06.2024, 18.06.2024, 11.07.2024; повідомлення про намір укласти договір від 11.07.2024; укладений договір про закупівлю № 194 від 19.07.2024 на суму 21 084 579,67 з ПДВ (далі – Договір); повідомлення про внесення змін до договору; додаткову угоду від 19.07.2024 № 1 до Договору; пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 30.08.2024 та 03.09.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.09.2024 15:05 - 14.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.09.2024 15:05
Запити/Пояснення
Номер:
bfcbdf043d324533a363b8c7ecbe6f9a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.08.2024 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та встановлення вікон і зовнішніх дверей трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114 (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-22-010902-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію та документальне підтвердження стосовно виконання переможцем підпункту 6.1 пункт 6 розділу 6 тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 1 (один) відсоток вартості договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
743e59ac6c9942c294123cc82b87c1ad
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
30.08.2024 08:31
Опис:
Відповідь
Номер:
12e1ed20a9614573a9d56c16ff173c87
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.08.2024 15:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та встановлення вікон і зовнішніх дверей трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114 (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-22-010902-a) на запит Держаудитслужби від 28.08.2024 щодо надання переможцем забезпечення виконання договору 30.08.2024 надано відповідь та банківську гарантію, видану АТ КБ «Приватбанк» від 05.06.2024 № G0624/5719 для цілей забезпечення тендерної пропозиції ПП «СЕМИДАР» (файл «Банківська гарантія.pdf»).
З огляду на зазначене, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документального підтвердження виконання переможцем вимог пункт 6 розділу 6 тендерної документації, а саме надання забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 1 (один) відсоток вартості договору та укладеного договору застави грошових активів разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9f5271a9ebfe42eead0ca0af0365fae6
Назва:
Відповідь на зипит
Дата опублікування:
03.09.2024 11:55
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі та встановлення вікон і зовнішніх дверей трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114 (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-22-010902-a) Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівська центральна районна лікарня" надає документи, які обгрунтовують надання забезпечення виконання договору у формі грошової застави та підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів.