-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі та встановлення вікон і зовнішніх дверей трьохповерхової будівлі поліклініки комунального некомерційного підприємства «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114 (Коригування) (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Завершена
21 134 615.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 105 673.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 105 673.08 UAH
Період оскарження:
22.05.2024 16:00 - 03.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
8d93b65016444db0963d2b81615cf8c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-22-010902-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 21.06.2024 14:31
- ДБН покрівля 21.06.2024 14:31
- ДБН 21.06.2024 14:31
- пояснення 21.06.2024 14:31
- Настанова 21.06.2024 14:31
- фінансова спроможність 21.06.2024 14:31
- аналогічний договір 21.06.2024 14:31
- sign.p7s 21.06.2024 14:34
- рішення від 24.06.2024 №10892.pdf 24.06.2024 16:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2024 №11376.pdf 02.07.2024 12:56
- рішення від 01.07.2024 №11376.pdf 04.07.2024 15:31
- Пояснення по скарзі ТОВ Містоспецбудпроект (ЧРЛ, процедура UA-2024-05-22-010902-a) (1).doc 26.06.2024 13:53
- Пояснення.pdf 26.06.2024 13:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.06.2024 15:30
Дата розгляду скарги:
01.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2024 16:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.07.2024 15:31
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3008ef8615414527b9452d4fb869793b
Заголовок пункту скарги:
аналогічний договір
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1.1. Договору в редакції додаткової угоди №1, “генпідрядник доручає, а субпідрядник приймає на себе зобов’язання в порядку та на умовах, визначених у договорі, виконати та здати йому в установлений договором строк закінчені будівельні роботи по монтажу металопластикових конструкцій, влаштуванню покрівлі, улаштуванню цегляної кладки та вогнезахисту металевих конструкцій…”. Згідно з п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єктів будівництва. При цьому не відповідає дійсності і твердження Замовника щодо того, що самі по собі будівельні роботи по монтажу металопластикових конструкцій є монтажними роботами. Відповідно до чч. 1, 2 ст. 875 ЦК України, за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, будівництво – нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Так само, відповідно до абз. 3 п. 2 Порядку виконання будівельних та підготовчих робіт, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.05.2011 №466, будівельні роботи – роботи з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту. Саме по собі формулювання “будівельні роботи по монтажу”, яке використовується в договорі субпідряду від 02.04.2024 №02/04-2024 не є підставою для висновку, що такі роботи не належать до робіт з капітального ремонту (або будівництва, або реконструкції). Наприклад, згідно з назвою предмета Закупівлі, до предмета закупівлі відноситься серед іншого “встановлення вікон і зовнішніх дверей”. Поняття “монтаж” і “встановлення” є синонімами. При цьому ці роботи віднесено замовником до коду 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» Єдиного закупівельного словника. Згідно з Єдиним закупівельним словником, будівельно-монтажні роботи належать до коду 45300000-0 та включають в себе: 45310000-3 “Електромонтажні роботи”, 45320000-6 “Ізоляційні роботи”, 45330000-9 “Водопровідні та санітарно-технічні роботи”, 45340000-2 “Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів”, 45350000-5 “Механо-монтажні роботи”. “Будівельні роботи по монтажу металопластикових конструкцій” не належать до жодного з наведених кодів будівельно-монтажні роботи, а отже не є будівельно-монтажними роботами. “Будівельні роботи по монтажу металопластикових конструкцій” є будівельними роботами, що виконуються як при капітальному ремонті чи реставрації, що підтверджується, зокрема самою тендерною документацією Замовника, так і можуть бути будівельними роботами з будівництва об’єктів будівництва. Відповідно до ч. 1 ст. 838 ЦК України, підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. Згідно з п. 1.1 Договору субпідряду від 02.04.2024 №02/04-2024, роботи, доручені Товариству виконувались на об’єкті Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку з нежитловими приміщеннями по вул. Незалежності, 7б в м. Чернігові на орендованій земельнiй дiлянцi. Таким чином, “Будівельні роботи по монтажу металопластикових конструкцій”, які виконувались Товариством на підставі Договору субпідряду від 02.04.2024 №02/04-2024 належать до робіт з нового будівництва, а не до будівельно-монтажних робіт, як помилково вирішив Замовник. Тендерна документація не містить вимог щодо того, який конкретно вид робіт має бути предметом аналогічного договору. В той же час будівельні роботи, які входять до предмету Договору в редакції додаткової угоди №1 є цілком тотожними до робіт, які є предметом Закупівлі, що свідчить про те, що Товариство має необхідний досвід у виконанні робіт, які є предметом Закупівлі та спроможне виконати такі роботи у відповідності до умов договору, який буде укладено за результатами закупівлі.
×
-
Назва доказу:
аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
аналогічний договір
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення повністю
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e237b28b00c7475cb8875b1f16bc1cf7
Заголовок пункту скарги:
фінансова спроможність
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно з п. 4 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження фінансової спроможності, учасник закупівлі має надати Документи фінансової звітності за два останніх звітних періоди: Баланс (форма № 1), Звіт прo фінансові результати (форма № 2), Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3) або інші документи фінансової звітності з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом). Обсяг річного доходу (виручки) за останній звітний період повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі, вказаної в оголошенні про проведення закупівлі. При цьому згідно з абз. 4 цього пункту якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди (проміжні звітні періоди), які передують даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На підтвердження відповідності зазначеному критерію, Товариство надало лист-пояснення від 04.06.2024 №17, в якому зазначило, що Товариство зареєстровано 12.02.2024, належить до мікропідприємств та фінансову звітність ще не подавало. Також Товариство надало проміжну фінансову звітність малого підприємства (“Баланс”, “Звіт про фінансові результати”) за 1 квартал 2024 року. Таким чином, Товариство надало документи, які вимагалась Тендерною документацією для підтвердження фінансової спроможності для новостворених підприємств. Замовник всупереч власній тендерній документації поширив вимогу щодо обсягу доходу (виручки) на новостворене підприємство, яким є Товариство. Вимога щодо обсягу річного доходу (виручки) міститься в абзаці другому п. 4 додатку 2 до тендерної документації та за змістом пов’язана з абзацом першим, в якому міститься вимога щодо надання саме річної фінансової звітності за два останні періоди. Абзаци третій та четвертий п. 4 відділені від абзацу першого та другого як за змістом так і стилістично (курсивом) та містять виключення з правила, визначеного абзацами першим та другим. Зокрема вимога щодо обсягу доходу стосується річного доходу. Оскільки Товариство створене менше року тому, у нього відсутня і не може бути інформації щодо обсягу його річного доходу. Тендерна документація не містить вимоги щодо обсягу доходу для новостворених підприємств, наприклад обсягу квартального доходу.
×
-
Назва доказу:
фінансова спроможність
-
Повʼязаний документ:
фінансова спроможність
-
-
Назва доказу:
пояснення
-
Повʼязаний документ:
пояснення
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення повністю
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
ae9ace8409b74e92a5927b07ee9386ee
Заголовок пункту скарги:
невідповідність цін
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі за текстом – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Розкриття тендерних пропозицій було здійснено 07.06.2024 о 13:50. Таким чином, строк розгляду тендерної пропозиції Товариства становив до 14.06.2024 13:50. У цей строк Замовником було опубліковано повідомлення про усунення Товариством невідповідностей, які не містили будь-яких зауважень щодо невідповідності цін на матеріали. Також не відповідає Особливостям твердження Замовника про те, що ця “невідповідність” не може бути усунена. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель… Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником не обгрунтовано яким чином зміна вартості матеріалів по двох позиціях в межах 2-6 відсотків може призвести до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Крім того, порядок розрахунку договірної ціни врегульовано Настановою з визначення вартості будівництва. Тендерна документація не може змінювати цей порядок та не містить будь-яких вимог щодо вартості матеріалів. Тому тендерна пропозиція Товариства не може суперечити тендерній документації в цій частині. . Розрахунок договірної ціни здійснено Товариством у відповідності до положень саме цієї Настанови. . Згідно з п. 5.10 Настанови, поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. Ціни застосовані Товариством в підсумковій відомості ресурсів є обґрунтованими та не перевищують середньої ціни в регіоні, а Замовником не доведено протилежного. Комерційна пропозиція одного з постачальників підтверджує, що Товариство має можливість закуповувати матеріали за цінами, які не перевищують, застосовані Товариством при розрахунку проте не є підтвердженням середньоринкової ціни в регіоні. При цьому відхилення ціни, застосованої в підсумковій відомості ресурсів від ціни комерційної пропозиції є незначним (2-6 відсотка), а отже відповідають середньоринковим цінам. Наголошуємо також на тому, що Товариством запропоновано найнижчу цінову пропозицію. Відхилення тендерної пропозиції Товариства на тій підставі, що окремі позиції підсумкової відомості ресурсів на 2-25 гривень відрізняються від цін комерційної пропозиції може призвести до закупівлі будівельних робіт, вартість яких є більшою за тендерну пропозицію Товариства більше ніж на 500 тисяч гривень.
×
-
Назва доказу:
настанова
-
Повʼязаний документ:
Настанова
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення повністю
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
1d9c8ac8a7fa49ae8fdf33489f0bc7eb
Заголовок пункту скарги:
невідповідність найменування робіт
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Аналогічно, Замовник не висунув будь-яких зауважень до найменування робіт Товариства в строк, визначений законодавством для розгляду тендерних пропозицій. Замовник висунув це зауваження лише після усунення Товариством недоліків Тендерної пропозиції про які Замовник повідомив Товариство, що не відповідає положенням Особливостей та Закону. В той же час, Замовник не надав обгрунтування в чому саме він вбачає невідповідність. Тендерна документація не містить вимоги що локальний кошторис має дослівно повторювати технічне завдання, а будь-яких обґрунтувань що роботи з “Улаштування покрівель двосхилих із металочерепиці “Монтерей” по суті не відповідають роботам з “Улаштування покрівель з металопрофілю ТП-45 (К=1,15)” рішення Замовника не містить. Згідно з розділом 7.7 “Покрівля з металевих листів, профнастилу і металочерепиці” ДБН В.2.6-220:2017 “Покриття будівель і споруд” встановлено одні і ті самі вимоги до виконання робіт з металевих листів, профнастилу і металочерепиці. Звертаємо увагу, що в п. 223 локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 Товариство правильно, у відповідності до технічної специфікації Замовника, зазначило “Металопрофіль ТП-45 товщиною (0,45-0,5 мм)”. Тобто роботи будуть виконані саме з цього матеріалу. Помилкове зазначення в п. 221 локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 “Улаштування покрівель двосхилих із металочерепиці “Монтерей” замість “Улаштування покрівель з металопрофілю ТП-45 (К=1,15)”, враховуючи однаковість вимог до виконання цих робіт, визначених ДБН В.2.6-220:2017, не впливає ні на можливість Товариства виконати ці роботи, ні на вартість робіт. Крім того, як зазначалось вище, відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель… Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Заміна в найменування робіт з “Улаштування покрівель двосхилих із металочерепиці “Монтерей” на “Улаштування покрівель з металопрофілю ТП-45 (К=1,15)” жодним чином не може призвести до зміни предмета закупівлі чи найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник зобов’язаний був надати Товариству можливість виправити цю невідповідність, а не відхиляти більш вигідну тендерну пропозицію.
×
-
Назва доказу:
ДБН покрівля
-
Повʼязаний документ:
ДБН покрівля
-
-
Назва доказу:
ДБН
-
Повʼязаний документ:
ДБН
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення повністю
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
1e7fa7417b9e44eb97956f546e3a9cd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-22-010902-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Пов'язані документи:
Учасник
- ДБН 21.06.2024 13:22
- Настанова з будівництва 21.06.2024 13:22
- фінансова звітність 21.06.2024 13:22
- Аналогічний договір 21.06.2024 13:22
- Скарга 21.06.2024 13:22
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
21.06.2024 13:39
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3dc66c6b606c4788a638118a16acf268
Заголовок пункту скарги:
аналогічний договір
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1.1. Договору в редакції додаткової угоди №1, “генпідрядник доручає, а субпідрядник приймає на себе зобов’язання в порядку та на умовах, визначених у договорі, виконати та здати йому в установлений договором строк закінчені будівельні роботи по монтажу металопластикових конструкцій, влаштуванню покрівлі, улаштуванню цегляної кладки та вогнезахисту металевих конструкцій…”. Згідно з п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єктів будівництва. При цьому не відповідає дійсності і твердження Замовника щодо того, що самі по собі будівельні роботи по монтажу металопластикових конструкцій є монтажними роботами. Відповідно до чч. 1, 2 ст. 875 ЦК України, за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”, будівництво – нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Так само, відповідно до абз. 3 п. 2 Порядку виконання будівельних та підготовчих робіт, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.05.2011 №466, будівельні роботи – роботи з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту. Саме по собі формулювання “будівельні роботи по монтажу”, яке використовується в договорі субпідряду від 02.04.2024 №02/04-2024 не є підставою для висновку, що такі роботи не належать до робіт з капітального ремонту (або будівництва, або реконструкції). Наприклад, згідно з назвою предмета Закупівлі, до предмета закупівлі відноситься серед іншого “встановлення вікон і зовнішніх дверей”. Поняття “монтаж” і “встановлення” є синонімами. При цьому ці роботи віднесено замовником до коду 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» Єдиного закупівельного словника. Згідно з Єдиним закупівельним словником, будівельно-монтажні роботи належать до коду 45300000-0 та включають в себе: 45310000-3 “Електромонтажні роботи”, 45320000-6 “Ізоляційні роботи”, 45330000-9 “Водопровідні та санітарно-технічні роботи”, 45340000-2 “Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів”, 45350000-5 “Механо-монтажні роботи”. “Будівельні роботи по монтажу металопластикових конструкцій” не належать до жодного з наведених кодів будівельно-монтажні роботи, а отже не є будівельно-монтажними роботами. “Будівельні роботи по монтажу металопластикових конструкцій” є будівельними роботами, що виконуються як при капітальному ремонті чи реставрації, що підтверджується, зокрема самою тендерною документацією Замовника, так і можуть бути будівельними роботами з будівництва об’єктів будівництва. Відповідно до ч. 1 ст. 838 ЦК України, підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. Згідно з п. 1.1 Договору субпідряду від 02.04.2024 №02/04-2024, роботи, доручені Товариству виконувались на об’єкті Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку з нежитловими приміщеннями по вул. Незалежності, 7б в м. Чернігові на орендованій земельнiй дiлянцi. Таким чином, “Будівельні роботи по монтажу металопластикових конструкцій”, які виконувались Товариством на підставі Договору субпідряду від 02.04.2024 №02/04-2024 належать до робіт з нового будівництва, а не до будівельно-монтажних робіт, як помилково вирішив Замовник. Тендерна документація не містить вимог щодо того, який конкретно вид робіт має бути предметом аналогічного договору. В той же час будівельні роботи, які входять до предмету Договору в редакції додаткової угоди №1 є цілком тотожними до робіт, які є предметом Закупівлі, що свідчить про те, що Товариство має необхідний досвід у виконанні робіт, які є предметом Закупівлі та спроможне виконати такі роботи у відповідності до умов договору, який буде укладено за результатами закупівлі.
×
-
Назва доказу:
аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення повністю
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
464b81a4d66545a784fcab07f1855d2f
Заголовок пункту скарги:
фінансова звітність
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно з п. 4 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження фінансової спроможності, учасник закупівлі має надати Документи фінансової звітності за два останніх звітних періоди: Баланс (форма № 1), Звіт прo фінансові результати (форма № 2), Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3) або інші документи фінансової звітності з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом). Обсяг річного доходу (виручки) за останній звітний період повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі, вказаної в оголошенні про проведення закупівлі. При цьому згідно з абз. 4 цього пункту якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди (проміжні звітні періоди), які передують даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На підтвердження відповідності зазначеному критерію, Товариство надало лист-пояснення від 04.06.2024 №17, в якому зазначило, що Товариство зареєстровано 12.02.2024, належить до мікропідприємств та фінансову звітність ще не подавало. Також Товариство надало проміжну фінансову звітність малого підприємства (“Баланс”, “Звіт про фінансові результати”) за 1 квартал 2024 року. Таким чином, Товариство надало документи, які вимагалась Тендерною документацією для підтвердження фінансової спроможності для новостворених підприємств. Замовник всупереч власній тендерній документації поширив вимогу щодо обсягу доходу (виручки) на новостворене підприємство, яким є Товариство. Вимога щодо обсягу річного доходу (виручки) міститься в абзаці другому п. 4 додатку 2 до тендерної документації та за змістом пов’язана з абзацом першим, в якому міститься вимога щодо надання саме річної фінансової звітності за два останні періоди. Абзаци третій та четвертий п. 4 відділені від абзацу першого та другого як за змістом так і стилістично (курсивом) та містять виключення з правила, визначеного абзацами першим та другим. Зокрема вимога щодо обсягу доходу стосується річного доходу. Оскільки Товариство створене менше року тому, у нього відсутня і не може бути інформації щодо обсягу його річного доходу .Тендерна документація не містить вимоги щодо обсягу доходу для новостворених підприємств, наприклад обсягу квартального доходу.
×
-
Назва доказу:
фінансова звітність
-
Повʼязаний документ:
фінансова звітність
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення повністю
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
1870c75d5e324e8781ab739bbf3f1a00
Заголовок пункту скарги:
невідповідність цін на деякі матеріали
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі за текстом – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Розкриття тендерних пропозицій було здійснено 07.06.2024 о 13:50. Таким чином, строк розгляду тендерної пропозиції Товариства становив до 14.06.2024 13:50. У цей строк Замовником було опубліковано повідомлення про усунення Товариством невідповідностей, які не містили будь-яких зауважень щодо невідповідності цін на матеріали. Також не відповідає Особливостям твердження Замовника про те, що ця “невідповідність” не може бути усунена. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель… Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником не обгрунтовано яким чином зміна вартості матеріалів по двох позиціях в межах 2-6 відсотків може призвести до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Крім того, порядок розрахунку договірної ціни врегульовано Настановою з визначення вартості будівництва. Тендерна документація не може змінювати цей порядок та не містить будь-яких вимог щодо вартості матеріалів. Тому тендерна пропозиція Товариства не може суперечити тендерній документації в цій частині. Розрахунок договірної ціни здійснено Товариством у відповідності до положень саме цієї Настанови. Згідно з п. 5.10 Настанови, поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. Ціни застосовані Товариством в підсумковій відомості ресурсів є обґрунтованими та не перевищують середньої ціни в регіоні, а Замовником не доведено протилежного. Комерційна пропозиція одного з постачальників підтверджує, що Товариство має можливість закуповувати матеріали за цінами, які не перевищують, застосовані Товариством при розрахунку проте не є підтвердженням середньоринкової ціни в регіоні. При цьому відхилення ціни, застосованої в підсумковій відомості ресурсів від ціни комерційної пропозиції є незначним (2-6 відсотка), а отже відповідають середньоринковим цінам. Наголошуємо також на тому, що Товариством запропоновано найнижчу цінову пропозицію. Відхилення тендерної пропозиції Товариства на тій підставі, що окремі позиції підсумкової відомості ресурсів на 2-25 гривень відрізняються від цін комерційної пропозиції може призвести до закупівлі будівельних робіт, вартість яких є більшою за тендерну пропозицію Товариства більше ніж на 500 тисяч гривень.
×
-
Назва доказу:
Настанова
-
Повʼязаний документ:
Настанова з будівництва
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення повністю
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
fdf9260924c041d6a0ca83617efcd076
Заголовок пункту скарги:
невідповідність найменування окремих робіт
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник висунув це зауваження лише після усунення Товариством недоліків Тендерної пропозиції про які Замовник повідомив Товариство, що не відповідає положенням Особливостей та Закону. В той же час, Замовник не надав обгрунтування в чому саме він вбачає невідповідність. Тендерна документація не містить вимоги що локальний кошторис має дослівно повторювати технічне завдання, а будь-яких обґрунтувань що роботи з “Улаштування покрівель двосхилих із металочерепиці “Монтерей” по суті не відповідають роботам з “Улаштування покрівель з металопрофілю ТП-45 (К=1,15)” рішення Замовника не містить. Згідно з розділом 7.7 “Покрівля з металевих листів, профнастилу і металочерепиці” ДБН В.2.6-220:2017 “Покриття будівель і споруд” встановлено одні і ті самі вимоги до виконання робіт з металевих листів, профнастилу і металочерепиці. Звертаємо увагу, що в п. 223 локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 Товариство правильно, у відповідності до технічної специфікації Замовника, зазначило “Металопрофіль ТП-45 товщиною (0,45-0,5 мм)”. . Тобто роботи будуть виконані саме з цього матеріалу. Помилкове зазначення в п. 221 локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 “Улаштування покрівель двосхилих із металочерепиці “Монтерей” замість “Улаштування покрівель з металопрофілю ТП-45 (К=1,15)”, враховуючи однаковість вимог до виконання цих робіт, визначених ДБН В.2.6-220:2017, не впливає ні на можливість Товариства виконати ці роботи, ні на вартість робіт. Крім того, як зазначалось вище, відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель… Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Заміна в найменування робіт з “Улаштування покрівель двосхилих із металочерепиці “Монтерей” на “Улаштування покрівель з металопрофілю ТП-45 (К=1,15)” жодним чином не може призвести до зміни предмета закупівлі чи найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник зобов’язаний був надати Товариству можливість виправити цю невідповідність, а не відхиляти більш вигідну тендерну пропозицію.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення повністю