-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт підвального (цокольного ) приміщення з улаштуванням найпростішого укриття за адресою: вул. Лісна, 9, с.Горенка, Бучанського району, Київської області»
Завершена
1 932 229.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 322.29 UAH
мін. крок: 1% або 19 322.29 UAH
Номер:
c989ddecfd32448b9cd43a6881077dc0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 14:04 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2024 № 152
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-05-22-009415-a 22.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» установлено недотримання пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення, розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.05.2024 № 97 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію
ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (далі - Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 12.06.2024 № 119, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2024, відповіді Замовника на запити державного фінансового контроль від 19.06.2024, від 01.07.2024, та від 02.07.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з остаточною ціною пропозиції 1 773 042,00 гривень, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» з остаточною ціною пропозиції 1 780 000,00 гривень та ТОВ «РЕМКОНТ» з остаточною ціною пропозиції 1 810 000,00 гривень.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з остаточною ціною пропозиції 1 773 042,00 грн з ПДВ.
Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» вимогам ТД, з огляду на наступне.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І Додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Замовник установлює вимогу на всі транспортні засоби які зазначені у довідці (у тому числі орендовані) необхідно надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. У разі використання залучених транспортних засобів (оренда, лізинг, спільне використання, надання послуг, тощо) Учасник зазначає про це у довідці та надає завірені копії документів на підставі яких Учасник користується транспортними засобами. Транспортні засоби мають були наявні у Учасника на момент подання тендерної пропозиції та до кінця виконання робіт.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 05.06.2024 № 02-009415, в якій зазначені транспортні засоби, зокрема:
п. 94. Спеціалізований вантажний-самоскид IVEKO TRAKKER AD410T42, AA 3346 XP (оренда);
п. 95. Спеціалізований вантажний-самоскид IVEKO TRAKKER AD410T42, AA 2135 АТ (оренда);
п. 96. Автомобіль загальний вантажний загальний бортовий ЗИЛ 5301,
АА 6487 ТН (оренда);
п. 97. Автомобіль бортовий JAC КА 2261 ВХ, (оренда).
Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», відсутні підтверджуючі документи, зокрема, завірені копії документів на підставі яких Учасник користується транспортними засобами, які зазначені у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 05.06.2024 № 02-009415, а саме позицій 94-97, чим порушено вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І Додатку 1 до ТД.
Поряд з тим, Орган державного фінансового контролю 28.06.2024 через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із запитом про надання пояснень, щодо того «Яким чином Замовником перевірено на відповідність пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І Додатку 1 ТД в частині: підтверджуючих документі на транспортні засоби які зазначені у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 05.06.2024 № 02-009415, а саме п. 94-97».
Відповідно до наданих через електронну систему закупівель пояснень від 01.07.2024, Замовником зазначено наступне: «Замовником перевірялась інформація з системи Прозорро, а саме: аналогічні закупівлі для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, наявність працівників Учасника та наявність матеріально-технічної бази, у складі тендерних пропозицій Учасника неодноразово надавався договір оренди машин та обладнання № 06/07/2023-2 від 06.07.2023р. у складі файлу також надавались технічні паспорти на транспортні засоби (аналогічні закупівлі UA-2024-05-28-006445-a , UA-2024-05-20-011881-a)».
Зважаючи на викладене, ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» жодним чином не підтверджено вимоги установлені Замовником у підпункті 1.1 пункту 1 Розділу І Додатку 1 до ТД які б підтверджували право користування транспортними засобами які зазначені у довідці від 05.06.2024 № 02-009415 та наданій у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі з виконання робіт з Капітальний ремонт підвального (цокольного ) приміщення з улаштуванням найпростішого укриття за адресою: вул. Лісна, 9, с.Горенка, Бучанського району, Київської області.
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Слід зазначити, що Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», щодо матеріально технічної бази, однак, Замовником не вказано, що Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючі документи, щодо права користування транспортними засобами, які зазначені у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 05.06.2024 № 02-009415.
Разом з тим, згідно з нормою пункту 43 Особливостей № 1178, установлено, що замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не зазначено у повідомлені про усунення невідповідностей всю інформацію щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» вимогам тендерної документації, чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
05.07.2024 11:58 - 20.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.07.2024 11:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання рішення моніторингу Закупівлі «Капітальний ремонт підвального (цокольного ) приміщення з улаштуванням найпростішого укриття за адресою: вул. Лісна, 9, с.Горенка, Бучанського району, Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-22-009415-a) повідомляю наступне: Замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме Розпорядження В.о. начальника Гостомельської селищної військової адміністрації про направлення начальника відділу закупівель та договірно\ роботи на курси підвищення кваліфікації з публічних закупівель за темою " Закупівля робіт з капітального ремонту" у вкладенні. Окрім цього, по підставі неможливісті усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником розпочато процедуру скасування Закупівлі (протокол у вкладенні).
Дата публікації звіту:
08.07.2024 16:55
Запити/Пояснення
Номер:
e4867a51eed548bc839f7b69065f4280
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.06.2024 10:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
93723a329c2244c897cd1e6fd17ad2c1
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
19.06.2024 13:40
Опис:
Доброго дня. Розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначено відповідно до закупленої замовником проєктно-кошторисної документації «Капітальний ремонт підвального (цокольного) приміщення з улаштуванням найпростішого укриття за адресою:вул. Лісна 9, с.Горенка, Бучанського району, Київської області» № договору 124 від 09.03.2024р. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» та глави 10 « Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. (ЗКР та експертний звіт у вкладенні).
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://hostomelva.gov.ua/ua/plugins/userPages/22, файл з назвою UA-2024-05-22-009415-a.docx.
Номер:
4a572d7034fd42a49dc0b499e1b7f001
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.06.2024 15:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт підвального (цокольного ) приміщення з улаштуванням найпростішого укриття за адресою: вул. Лісна, 9, с.Горенка, Бучанського району, Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-22-009415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином Замовником перевірено на відповідність пропозицію ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І Додатку 1 ТД в частині: підтверджуючих документі на транспортні засоби які зазначені у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 05.06.2024 № 02-009415, а саме п. 94-97?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років,
Номер:
eec58177f7c14bad940365d7bfb91b34
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
01.07.2024 10:06
Опис:
Замовником перевірялась інформація з системи Прозорро, а саме аналогічні закупівлі для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, наявність працівників Учасника та наявність матеріально-технічної бази, у складі тендерних пропозицій Учасника неодноразово надавався договір оренди машин та обладнання № 06/07/2023-2 від 06.07.2023р. у складі файлу також надавались технічні паспорти на транспортні засоби (аналогічні закупівлі UA-2024-05-28-006445-a , UA-2024-05-20-011881-a).
Номер:
dd6ad65e41f54cd4a9654e308bc3c090
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.07.2024 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості № 1178) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Аналізом інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником, визначено переможцем торгів ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Враховуючи вищезазначене, прошу надати інформацію та документальне підтвердження щодо укладання/неукладання договору про закупівлю у відповідності до абзацу 4 пункту 49 Особливостей № 1178.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a70e199911dd46ceb23ba93632026334
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
02.07.2024 09:15
Опис:
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Замовником прийнято рішення продовжити термін підписання договору до моменту завершення аудиторської перевірки.