• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт підвального (цокольного ) приміщення з улаштуванням найпростішого укриття за адресою: вул. Лісна, 9, с.Горенка, Бучанського району, Київської області»

Завершена

1 932 229.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 322.29 UAH
Номер: c989ddecfd32448b9cd43a6881077dc0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-18-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.06.2024 14:04 - 10.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.06.2024 № 152 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-05-22-009415-a 22.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» установлено недотримання пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення, розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.05.2024 № 97 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (далі - Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 12.06.2024 № 119, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2024, відповіді Замовника на запити державного фінансового контроль від 19.06.2024, від 01.07.2024, та від 02.07.2024. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з остаточною ціною пропозиції 1 773 042,00 гривень, ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» з остаточною ціною пропозиції 1 780 000,00 гривень та ТОВ «РЕМКОНТ» з остаточною ціною пропозиції 1 810 000,00 гривень. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» з остаточною ціною пропозиції 1 773 042,00 грн з ПДВ. Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» вимогам ТД, з огляду на наступне. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І Додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Замовник установлює вимогу на всі транспортні засоби які зазначені у довідці (у тому числі орендовані) необхідно надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. У разі використання залучених транспортних засобів (оренда, лізинг, спільне використання, надання послуг, тощо) Учасник зазначає про це у довідці та надає завірені копії документів на підставі яких Учасник користується транспортними засобами. Транспортні засоби мають були наявні у Учасника на момент подання тендерної пропозиції та до кінця виконання робіт. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 05.06.2024 № 02-009415, в якій зазначені транспортні засоби, зокрема: п. 94. Спеціалізований вантажний-самоскид IVEKO TRAKKER AD410T42, AA 3346 XP (оренда); п. 95. Спеціалізований вантажний-самоскид IVEKO TRAKKER AD410T42, AA 2135 АТ (оренда); п. 96. Автомобіль загальний вантажний загальний бортовий ЗИЛ 5301, АА 6487 ТН (оренда); п. 97. Автомобіль бортовий JAC КА 2261 ВХ, (оренда). Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», відсутні підтверджуючі документи, зокрема, завірені копії документів на підставі яких Учасник користується транспортними засобами, які зазначені у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 05.06.2024 № 02-009415, а саме позицій 94-97, чим порушено вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І Додатку 1 до ТД. Поряд з тим, Орган державного фінансового контролю 28.06.2024 через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із запитом про надання пояснень, щодо того «Яким чином Замовником перевірено на відповідність пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Розділу І Додатку 1 ТД в частині: підтверджуючих документі на транспортні засоби які зазначені у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 05.06.2024 № 02-009415, а саме п. 94-97». Відповідно до наданих через електронну систему закупівель пояснень від 01.07.2024, Замовником зазначено наступне: «Замовником перевірялась інформація з системи Прозорро, а саме: аналогічні закупівлі для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, наявність працівників Учасника та наявність матеріально-технічної бази, у складі тендерних пропозицій Учасника неодноразово надавався договір оренди машин та обладнання № 06/07/2023-2 від 06.07.2023р. у складі файлу також надавались технічні паспорти на транспортні засоби (аналогічні закупівлі UA-2024-05-28-006445-a , UA-2024-05-20-011881-a)». Зважаючи на викладене, ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» жодним чином не підтверджено вимоги установлені Замовником у підпункті 1.1 пункту 1 Розділу І Додатку 1 до ТД які б підтверджували право користування транспортними засобами які зазначені у довідці від 05.06.2024 № 02-009415 та наданій у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі з виконання робіт з Капітальний ремонт підвального (цокольного ) приміщення з улаштуванням найпростішого укриття за адресою: вул. Лісна, 9, с.Горенка, Бучанського району, Київської області. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Слід зазначити, що Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», щодо матеріально технічної бази, однак, Замовником не вказано, що Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючі документи, щодо права користування транспортними засобами, які зазначені у довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 05.06.2024 № 02-009415. Разом з тим, згідно з нормою пункту 43 Особливостей № 1178, установлено, що замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи вищевикладене, Замовником не зазначено у повідомлені про усунення невідповідностей всю інформацію щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» вимогам тендерної документації, чим недотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 05.07.2024 11:58 - 20.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.07.2024 11:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення моніторингу Закупівлі «Капітальний ремонт підвального (цокольного ) приміщення з улаштуванням найпростішого укриття за адресою: вул. Лісна, 9, с.Горенка, Бучанського району, Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-22-009415-a) повідомляю наступне: Замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме Розпорядження В.о. начальника Гостомельської селищної військової адміністрації про направлення начальника відділу закупівель та договірно\ роботи на курси підвищення кваліфікації з публічних закупівель за темою " Закупівля робіт з капітального ремонту" у вкладенні. Окрім цього, по підставі неможливісті усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником розпочато процедуру скасування Закупівлі (протокол у вкладенні).
Дата публікації звіту: 08.07.2024 16:55

Запити/Пояснення