-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Кургузова, вул. Грушевського та провул. Квітковий в м. Вишгород» (ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг)
Завершена
3 041 946.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 419.46 UAH
мін. крок: 1% або 30 419.46 UAH
Номер:
afb688a24f144c55af8428a14a968bf4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-08-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
08.07.2024 16:05 - 30.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2024 № 169
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-05-22-005468-a 22.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.05.2024 № 24/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.06.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ», повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ», протоколи уповноваженої особи від 12.06.2024 № 24/4, від 14.06.2024 № 24/5, від 14.06.2024 № 24/6, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.06.2024 № 11225-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 15.07.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції 3 (трьох) учасників: ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ», з остаточною ціною 2 679 998,00 грн, ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», з остаточною ціною 2 680 000,00 грн, ТОВ «ЖИТЛОШЛЯХБУД», з остаточною ціною 2 854 000,00 грн.
Моніторингом встановлено, що на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.06.2024 № 11225-р/пк-пз Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та рішення про визначення ТОВ «ЖИТЛОШЛЯХБУД» переможцем процедури закупівлі.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
30.07.2024 16:57 - 03.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2024 16:57
Запити/Пояснення
Номер:
a6094e73a6a040e9849d9bff4e13e2c2
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
11.07.2024 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Кургузова, вул. Грушевського та провул. Квітковий в м. Вишгород, замовником якої є Вишгородська міська рада (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-22-005468-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
17e9cdaab925469d895072e38516fe9d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.07.2024 14:40
Опис:
На запит Північного офісу Держаудитслужби про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про проведення моніторингу від 08 липня 2024 року UA-M-2024-07-08-000036) процедури закупівлі: «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Кургузова, вул. Грушевського та провул. Квітковий в м. Вишгород» (ДК 021:2015:45233142-6 - Ремонт доріг)» з очікуваною вартістю 3 041 946,00 грн з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель 22.05.2024 за номером UA-2024-05-22-005468-a, повідомляємо наступне:
1. Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 2 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої кошторисної документації, на котру отримано Експертну оцінку щодо розгляду кошторисної частини проектної документації «Поточний ремонт дорожнього покриття проїзної частини вул. Кургузова, вул. Грушевського та провул. Квітковий в м. Вишгород». Експертиза проведена ТОВ «Експерт Проект Груп», експертна оцінка № 036-03-24/ЕО від 06.03.2024, в якому зокрема зазначено, що за результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженої кошторисної документації та зазначеної вище експертної оцінки. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 3 041 946,00 грн з ПДВ.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на нашому вебсайті за посиланням:
https://www.vyshgorod-mrada.gov.ua/2024/05/22/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-pryznachennya-ta-ochikuvanoyi-vartosti-predmetu-zakupivli-potochnyj-remont-dorozhnogo-pokryttya-proyiznoy-12/