-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
камера для FPV дрону
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Номер:
56f35c7bebde4f5ba113ca6b6b3985b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-27-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.08.2024 00:00
Період моніторингу:
28.08.2024 15:18 - 19.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2024 № 138
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 27.08.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 27.08.2024 № 138
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2024-05-22-000420-a 22.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрспецпродукція»; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; розгляду тендерної пропозиції; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВЕЛИКОБУРЛУЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджена протоколом уповноваженої особи від 22.05.2024 року (зі змінами від 30.05.2024 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 28.06.2024, договір від 08.07.2024 № 259, пояснення Замовника від 05.09.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
09.09.2024 23:08 - 13.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.09.2024 23:08
Запити/Пояснення
Номер:
3ed34b0e8f61447190c45056a0bf612c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.09.2024 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Камера для FPV дрону» (ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-22-000420-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
40f2d1afa26b4d53aa4f40a8ff8de201
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.09.2024 15:36
Опис:
На Ваш Запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
Розмір витрат та очікуваної вартості закупівлі встановлено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року №275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”. Так, згідно з п.1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступним методом - методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Замовником були проведені маркетингові дослідження ринку апаратури для відеозапису та відео відтворення (а саме: камера для FPV дрону) із відкритих джерел: на сайті https://prozorro.gov.ua, а також на інших загальнодоступних сайтах постачальників такого виду товарів.
Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Замовником були проведені попередні консультації з потенційними учасниками ринку. Так, визначалася очікувана вартість закупівлі та встановлювалися технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Проте, оскільки консультації з потенційними учасниками ринку здійснювалися через електронну систему, у Замовника відсутні будь-які документи щодо цих консультацій.
На підставі вищезазначеного, та у зв’язку з тим, що обов’язковість складання таких документів та строки зберігання не передбачені законодавством України, Замовник не надає документів (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку.
Разом з тим, надаємо протокол уповноваженої особи від 22 травня 2024 року визначення очікуваної вартості закупівлі та затвердження річного плану.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника та нормами чинного законодавства та встановлювалися на підставі діючих в Україні ДСТУ, ТУ та інших нормативів та стандартів, України, а також на підставі запитів підрозділів Збройних Сил України (закупівля проводилася згідно програми з підтримки Збройних Сил, заходи та роботи з територіальної оборони (зокрема матеріально-технічного забезпечення підрозділів територіальної оборони)). Замовник не може надавати відповідні запити для загального доступу, оскільки, інформація, яка в них міститься може становити загрозу безпеці замовника та наших військових підрозділів.