• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Господарські товари для закладів освіти Оболонського району міста Києва)

Торги відмінено

3 925 325.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 626.62 UAH
Номер: 59d28aa1f2d240c48e9a3b762715c8f2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-22-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.10.2024 11:53 - 12.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.10.2024 № 275 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-05-21-012182-a 21.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 218-10-00, o.v.nahorna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відображенні закупівлі у річному плані встановлено порушення частини першої статті 4 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання порядку визначення предмета закупівлі та розміщення інформації про закупівлю, встановлено порушення пункту 22 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII, пункту 15 Особливостей № 1178, пункту 3 розділу І Порядку № 708 та пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, стан виконання рішень АМКУ - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів відповідно пункту 50 Особливостей, а у разі неможливості здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи 08.05.2024 № 72 (зі змінами, затвердженими протокольним рішенням № 72/1 від 23.05.2024) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.05.2024, тендерні пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» та ФОП «Ісько Дар'я Володимирівна», вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП», протокол про прийняття уповноваженою особою (далі - протокол УО) рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» від 05.06.2024 № 72/3, протокол УО про відхилення ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» від 11.06.2024 № 72/4, рішення Комісії Антимонопольного комітету України (далі – Рішення АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.06.2024 № 11043-р/пк-пз, протокол УО про скасування рішення щодо відхилення ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» від 02.07.2024 № 72/5, протокол УО про відмінну процедури закупівлі від 02.07.2024 № 72/6, Рішення АМКУ від 23.07.2024 № 12616-р/пк-пз, протокол УО про скасування рішення про відміну процедури закупівлі від 02.08.2024 № 72/7, протокол УО про відміну процедури закупівлі від 02.08.2024 № 72/8, рішення АМКУ від 19.08.2024 № 13985-р/пк-пз, пояснення та документи надані Замовником від 23.10.2024 та від 28.10.2024 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «БУДСПЕЦГАРАНТ ГРУП» з остаточною ціною пропозиції 3 350 088,96 гривень та ФОП «Ісько Дар'я Володимирівна» з остаточною ціною пропозиції 3 924 593,00 гривень. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 14 Особливостей № 1178, закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або в разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до частини першої статті 4 Закону № 922-VIII планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби із запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з підтвердними документами щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану щодо закупівлі (UA-2024-05-21-012182-a). Так, Замовником за запит органу державного фінансового контролю надано пояснення та долучено (файл: «5_Протокол 72 (госптовари).pdf») відповідно до якого, Замовником прийнято рішення щодо затвердження змін до річного плану від 08.05.2024 № 72. Водночас, моніторингом встановлено, що на вебпорталі Уповноваженого органу Замовником 21.05.2024 оприлюднено зміни до річного плану на 2024 рік (UA-P-2024-05-21-015486-a), тобто з порушенням п’ятиденного терміну з дня затвердження річного плану та/або змін до нього, чим, відповідно порушено частину першу статті 4 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення замовником вимог чинного законодавства. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII визначено, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 15 Особливостей № 1178 предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04. 2020 № 708. Згідно з пунктом 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок № 708), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник). Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, який затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим–четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів Замовником в розділі «Назва предмета закупівлі» зазначено: код ДК 021:2015 – 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Господарські товари для закладів освіти Оболонського району міста Києва), поруч з тим, у розділі Оголошення «Опис окремої частини або частин предмета закупівлі/Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі» Замовником передбачено закупівлю, зокрема: - позиції 18 та 19 - «Замки навісні 60 мм» та «Замки врізні 55 мм, з ручкою» відповідно до Оголошення визначено/зазначено за кодом ДК 39220000-0. Проте з огляду назви та технічних характеристик, вказані номенклатурні позиції належать до розділу за Єдиним закупівельним словником - ДК 021:2015: 44520000-1 - Замки, ключі та петлі; - позиції з 20 по 23 включно - «Саморізи по дереву 3,5*25 мм», «Саморізи по дереву 3,5*35 мм», «Саморіз дюбеля 6*40 мм», «Саморізи дюбеля 6*80 мм» відповідно до Оголошення визначено/зазначено за кодом ДК 39220000-0. Проте з огляду назви та технічних характеристик, вказані номенклатурні позиції належать до розділу за Єдиним закупівельним словником - ДК 021:2015: 44530000-4 - Кріпильні деталі; - позиції з 24, з 26 по 36 включно та з 42 по 44 включно – «Граблі віялові (з металевою ручкою)», «Лопати для снігу 45 см, лопата штикова», «Сапа садова з дерев'яним черенком», «Сокира», «Ножівка по дереву 400 мм», «Секатор», «Щітка макловиця 130*30 мм», «Пензель плоский 2,5*63 мм», «Пензель плоский 3*63 мм», «Валик з ручкою 150*30 мм д. 6 мм», «Ванночка для фарби», «Граблі металеві (12 зубців)», «Держаки для лопат (120 см)», «Метли з держаком» відповідно до Оголошення визначено/зазначено за кодом ДК 39220000-0. Проте з огляду назви та технічних характеристик, вказані номенклатурні позиції належать до розділу за Єдиним закупівельним словником - ДК 021:2015:44510000-8 – Знаряддя; - позиція 45 «Плівка захисна для фарбування (2100 мм*20 м)» відповідно до Оголошення визначено/зазначено за кодом ДК 39220000-0. Проте з огляду назви та технічних характеристик, вказані номенклатурні позиції належать до розділу за Єдиним закупівельним словником - ДК 021:2015: 44176000-4 - Плівки. Тим самим порушено вимоги пункту 22 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII, пункту 15 Особливостей № 1178, пункту 3 розділу І Порядку № 708 та пункту 14 Порядку № 1082.
Період усунення порушень: 14.11.2024 14:44 - 29.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2024 14:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) надає інформацію про вжиті заходи щодо усунення виявлених порушень, викладених у Висновку від 14.11.2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-21-012182-a «код ДК 021:2015 – 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Господарські товари для закладів освіти Оболонського району міста Києва)». На виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення, оформлене протоколом № 72/12 від 21.11.2024, про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-05-21-012182-a відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей. Крім того, з уповноваженими особами було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення ними в подальшому (під час підготовки та оприлюднення закупівель) порушень вимог Закону, Особливостей, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 та Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, який затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082. Разом з тим, уповноваженим особам було наголошено на посиленні уваги, більш ретельному ставленні до виконання своїх посадових обов’язків та вжитті максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель для запобігання порушень в майбутньому. Таким чином, всі зауваження та зобов’язання, викладені органом державного фінансового контролю (Північним офісом Держаудитслужби) у Висновку від 14.11.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-21-012182-a, повністю враховані та виконані а також прийняті для керівництва в роботі з метою недопущення Замовником в майбутньому подібних порушень у сфері здійснення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 21.11.2024 16:01

Запити/Пояснення