• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паливо у роздріб через мережу АЗС на території України, для потреб ДПСЗ (Харківський ОВСЗ)

Завершена

1 758 787.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 793.94 UAH
Номер: 3e3f67b3d050412397d8252dec183af6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-05-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 06.11.2024 17:12 - 28.11.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.11.2024 53-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2020. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 04.11.2024 № 53-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ UA-2024-05-21-003422-a 21.05.2024 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 428-22-88, anna.pinchuk.88.88@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, дотримання та своєчасності виконання рішень АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, дотримання та своєчасності виконання рішень АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю із внесеними змінами та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішеннями уповноваженої особи № У-92 /01 -вт-поч від 21.05.2024, лист Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.06.2024 №20-29/12-935-пз (далі – Комісія АМКУ), Рішення АМКУ від 21.06.2024 №10813-р/пк-пз, реєстр пропозицій, тендерні пропозиції учасників: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» (далі – ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС»), Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖН» (далі – ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН»), Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі - ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей оприлюднені 26.06.2024, 02.04.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2024 № У- 92/02-оц, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.06.2024 № У- 92/04-дискв, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.06.2024 № У-92/05-оц-намір, лист від 02.07.2024 № 1/1 про відмову учасника-переможця ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» від укладення договору за закупівлею, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.07.2024 №У-92/06-дискв, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.07.2024 № У-92/07-оц-намір, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 02.07.2024, договір поставки нафтопродуктів від 09.07.2024 № 20202407/05/79 на суму 1 480 864,80 грн з урахуванням ПДВ, додаткова угода до договору від 11.10.2024№1, повідомлення про внесення змін до договору, відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі закупівель від 18.11.2024.
Період усунення порушень: 20.11.2024 18:59 - 26.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.11.2024 18:59

Запити/Пояснення