-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини підвального приміщення з влаштуванням споруд подвійного призначення з властивостями найпростішого укриття блоку № 3, що планується використовувати для укриття учасників освітнього процесу Ліцею № 1 Южненської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: просп. Миру, будинок 19-А, м .Южне, Одеського району, Одеської області.
Завершена
21 640 345.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 108 201.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 108 201.73 UAH
Номер:
1f3cf5f462ca48fc8b70d4c80be8d0b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-27-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.08.2024 00:00
Період моніторингу:
27.08.2024 14:59 - 18.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2024 Одеса № 171
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.08.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 27.08.2024.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2024 № 171
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
10 UA-2024-05-20-009826-a 20.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання замовником роз’яснень до процедури, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, виконання рішення Комісії як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання замовником роз’яснень до процедури, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.05.2024 № 2/1-ТД, ТД (зі змінами), роз’яснення щодо процедури, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.05.2024, 29.05.2024, 30.05.2024, 02.06.2024, відповідь Замовника на вимогу про усунення порушення від 26.04.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Багатопрофільне підприємство «ЕКО-СЕПРО» (далі – ТОВ «ЕКО-СЕПРО»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД», товариства з обмеженою відповідальністю «ЮЖФАСАД», вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ЕКО-СЕПРО», протоколи уповноваженої особи від 13.06.2024 № 2/2-ТД, від 19.06.2024 № 2/3-ТД, від 18.07.2024 № 2/4-ТД, від 19.07.2024 № 2/5-ТД, від 15.08.2024 № 2/6-ТД, від 15.08.2024 № 2/7-ТД, рішення Комісії як органу оскарження від 04.07.2024 № 11640-р/пк-пз та від 12.08.2024 № 13627-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 15.08.2024 в електронній системі закупівель, договір підряду від 21.08.2024 № Т-ПРУ-БЛОК№3, пояснення та документи отримані 12.09.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду органу оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
17.09.2024 17:20 - 21.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.09.2024 17:20
Запити/Пояснення
Номер:
6f7b953cd1254548a074094259732108
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.09.2024 17:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до вимог частини 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації» (далі – ТД) якщо виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі, передбачає постачання обладнання та устаткування, яке входить до переліку товарів, які мають закуповуватися з урахування вимог щодо ступеню локалізації відповідно до пункту 6-1 «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника, ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, посиланням на відповідний товар, заявку про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації та калькуляцію собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) від виробника товару або документальне підтвердження того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження ступеню локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування (разом із таким документальним підтвердженням надається пояснення того факту, що на учасника не поширюється правило підтвердження локалізації пропонованого ним обладнання та устаткування). Замовник також самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва обладнання та устаткування, постачання якого передбачається під час виконання робіт, які є предметом цієї закупівлі, у переліку локалізованих товарів за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products.
Пунктом 6-1 «Прикінцевих та перехідних положень» Закону встновлено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
У складі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЮЖФАСАД» (далі – ТОВ «ЮЖФАСАД») надано лист щодо обладнання та устаткування, що підлягає під локалізацію, від 31.05.2024 № 23/31.05, в якому міститься перелік обладнання та устаткування, яке входить до переліку товарів, які мають закуповуватися з урахуванням вимог щодо ступеню локалізації відповідно до пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: «дизель-генератор NEP44 в шумозах. капоті44кВа (рез.р) 380В з панеллю автом.управл», ID товару: 92301be551384e998ab34fd3d3c5b34c, посилання https://prozorro.gov.ua/uk/product/92301be551384e998ab34fd3d3c5b34c.
Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЮЖФАСАД» вимогам частини 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, тоді як на офіційному вебсайті Уповноваженого органу, переходячи за наданим посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/product/92301be551384e998ab34fd3d3c5b34c, не знайдено інформацію про ступінь локалізації виробництва товару, що буде постачатися при виконанні робіт?
Слід зазначити, що при перевірці ступеню локалізації виробництва товару, що буде постачатися при виконанні робіт, у переліку товарів, на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу за назвою виробника та назвою товару знайдено інформацію про те, що зазначений товар локалізовано 31.07.2024, тобто після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (ID товару: 1428d44c405748e0aa3f40d783c7d779).
3. Відповідно до пункту 8 частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, в тому числі довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою, про відсутність кримінальних проваджень до уповноважених осіб та засновників підприємства.
Учасник ТОВ «ЮЖФАСАД» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 31.05.2024 № 8/31.05, в якій повідомлено про відсутність кримінальних проваджень до уповноважених осіб та засновників підприємства.
Так, відповідно до даних Єдиного державного реєстру судових рішень, доступ до якого є вільним, за пошуком по стороні справи за прізвищем ім’ям та по батькові керівника та засновника учасника процедури закупівлі ТОВ «ЮЖФАСАД» Курик Михайло Дмитрович з’являється інформація про наявність кримінальних проваджень до Курика Михайла Дмитровича.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЮЖФАСАД», тоді як учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів?
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Чи скористався Замовник своїм правом, передбаченим пунктом 42 Особливостей, звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5f2f21a294b64578a224870f0a129442
Назва:
ВІДПОВІДЬ
Дата опублікування:
12.09.2024 12:34
Опис:
ВІДПОВІДЬ
НА ЗАПИТ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ЗАКУПІВЛІ
UA-2024-05-20-009826-a