-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростіше укриття) Мирнянського будинку культури за адресою: Одеська обл., Одеський р-он, с. Мирне, вул. Центральна, 96-г (територія Біляївської міської територіальної громади
Завершена
17 218 423.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 86 092.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 86 092.12 UAH
Номер:
d9bf5fdb572e46e3b038c01cedb9ae12
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 11:24 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2024 № 281
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-05-20-006230-a 20.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з уахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.05.2024 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.06.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Будівельно-торгова компанія «БУДТЕХНО ПЛЮС», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-торгова компанія «БУДТЕХНО ПЛЮС», протокол уповноваженої особи від 12.06.2024 б/н щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-торгова компанія «БУДТЕХНО ПЛЮС», рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.06.2024 № 11148-р/пк-пз, протокол уповноваженої особи від 11.07.2024 б/н щодо визначення ТОВ «Будівельно-торгова компанія «БУДТЕХНО ПЛЮС» переможцем процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.07.2024, договір про закупівлю від 22.07.2024 № 32, додаткові угоди від 02.09.2024 № 1 та від 10.10.2024 № 2, пояснення та документи надані Замовником 07.11.2024 на запит органу державного фінансового контролю від 05.11.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції 2 (двох) учасників: ТОВ «Будівельно-торгова компанія «БУДТЕХНО ПЛЮС», з остаточною ціною 14 500 000,00 грн, та ТОВ «БІЛД-ПРО» з остаточною ціною 14 600 000,00 грн.
Моніторингом встановлено, що, на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.06.2024 № 11148-р/пк-пз, Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно-торгова компанія «БУДТЕХНО ПЛЮС».
Так, переможцем торгів визначено ТОВ «Будівельно-торгова компанія «БУДТЕХНО ПЛЮС», з остаточною ціною 14 500 000,00 грн.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
20.11.2024 14:31 - 26.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2024 14:31
Запити/Пояснення
Номер:
cbedd293e2b34484a790bd345331c838
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
05.11.2024 10:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт підвального приміщення (найпростіше укриття) Мирнянського будинку культури за адресою: Одеська обл., Одеський р-он, с. Мирне, вул. Центральна, 96-г (територія Біляївської міської територіальної громади, замовником якої є Управління містобудування, землевпорядкування та комунального майна Біляївської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-20-006230-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Прошу Замовника конкретизувати, які саме «виявлені недоліки у кошторисній частині проектно-кошторисної документації» спричинили укладання Додаткової угоди від 02.09.2024 № 1 до Договору від 22.07.2024 № 32 (із наданням підтверджуючих документів). Крім того, прошу конкретизувати, яким чином відповідні «коригування» відображені у новій редакції Договірної ціни та кошторисних розрахунків, що оприлюднені Замовником як додаток до Додаткової угоди від 02.09.2024 № 1.
4. Прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження, щодо наявності у Замовника об’єктивних обставин для внесення змін до істотних умов Договору від 22.07.2024 № 32, що спричинили укладання Додаткової угоди від 10.10.2024 № 2, в частині зміни календарного графіка виконання робіт та продовження строків виконання робіт до 20.12.2024.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7b314231b556466ead3d428a298d0275
Назва:
Додаток до документів
Дата опублікування:
07.11.2024 16:08
Опис:
Додаток до документів