-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція споруди тиру КЗ «Красносільський ліцей» з метою облаштування найпростішого укриття за адресою: вул. Нова, 12а, с. Красносілля Кропивницького району Кіровоградської області
Завершена
6 485 182.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 425.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 425.91 UAH
Номер:
3d9177aef17942d2a989420c6b5f14b1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-20-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.08.2024 00:00
Період моніторингу:
20.08.2024 17:40 - 11.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.08.2024 № 58-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.08.2024 № 58-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
1. UA-2024-05-17-008075-a 17.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам законодавства встановлено порушення вимог пункту 3 Особливостей, частини 1 статті 41 Закону, пунктів 5, 83 Загальних умов.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 22.05.2024 № 96, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПФ», товариства з обмеженою відповідальністю «СПОРУДА 2017», товариства з обмеженою відповідальністю «АРАКА» (далі – ТОВ «АРАКА»), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.07.2024 № 11372-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2024 № 107, від 18.06.2024 № 116, від 19.06.2024 №18, від 05.07.2024 № 134, повідомлення про намір укласти договір від 05.07.2024, договір про закупівлю робіт з капітального ремонту від 17.07.2024 № 144 на суму 6 170 170,21 грн, укладений між Замовником та ТОВ «АРАКА» (далі – Договір), додаткову угоду від 08.08.2024 № 1 до Договору, пояснення надані Замовником 26.08.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне.
Підпунктом 3.1.1. пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку № 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації Замовником була визначена наступна вимога:
«3.1.1. Довідка у довільній формі на фірмовому бланку*, у якій має бути наведена інформація про досвід виконання підприємством аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з обов’язковим назначеним (№ договору, назви предмету договору, терміну виконання договору; назви, коду ЄДРПОУ, поштової адреси, телефонів Замовника, стан виконання договору, вартість виконаних робіт).
На підтвердження виконання аналогічного договору надається:
- копія повністю виконаного аналогічного договору або аналогічних договорів.
Аналогічний договір має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договору, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань.
Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, договір на проведення робіт з капітального ремонту або реконструкції, або будівництва будівель або споруд згідно з предмету закупівлі, який укладений не раніше 2018 року».
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРАКА» надано Довідку про досвід виконання підприємством аналогічного (аналогічних) договору (договорів) від 30.05.2024 № 30/05-24-03, в якій зазначено про укладання договору підряду з ТОВ «НЬЮПОРТ ХОЛДІНГ» від 22.03.2023 № 22/03-23 (далі – Договір) та надано копію договору з додатками.
Проте, додаткова угода № 1 до Договору та акт приймання виконаних будівельних робіт, які надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «АРАКА» не містять дати укладання додаткової угоди та підписання акту приймання виконаних будівельних робіт.
Згідно із пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Замовник не скористався можливістю надання учаснику ТОВ «АРАКА» вимоги про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель для виправлення виявлених невідповідностей, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам законодавства установлено наступне.
Згідно із частиною 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Загальні умови) визначає порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об`єкта будівництва. Загальні умови є обов`язковими для врахування під час укладання та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника.
Пунктом 5 розділу «Укладення договору підряду» Загальних умов передбачені істотні умови договору підряду, зокрема, джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об`єкта). Частина 2 статті 180 Господарського кодексу України зазначає, що істотними є умови, визначені такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода.
Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 27.10.2005 № 3 розроблені методичні Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві із врахуванням положень Загальних умов для надання практичної допомоги учасникам договірних відносин. Рекомендації визначають форми та зміст основних додатків до договору підряду в капітальному будівництві, а також процедуру їх складання. Додатки до договору конкретизують умови, визначені текстом договору, узгоджуються сторонами та є невід`ємною складовою договору. Відповідно до Загальних умов обов`язковими додатками до договору визначено договірна ціна, календарний графік виконання робіт та план фінансування будівництва, підготовка проектів яких здійснюється або в процесі укладення договору, або, якщо на цьому етапі відсутня необхідна інформація, після укладення договору. Але в будь-якому випадку в умовах договору (проекту договору) необхідно передбачити строк та умови подання відповідальною стороною підготовленого додатка для узгодження та підписання іншій стороні, у тексті договору (проекті договору) повинно бути посилання на всі додатки, які є його невід`ємною частиною, вони мають містити порядковий номер та назву.
Пунктом 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об`єкта)» передбачено, що фінансування робіт (будівництва об`єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід`ємною частиною договору підряду. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному умовами договору.
Однак, Замовником укладено Договір, який не містить плану фінансування будівництва, що є невід’ємною частиною Договору, чим порушено вимоги частини 1 статті 41 Закону, пункту 3 Особливостей, пунктів 5, 83 Загальних умов.
Період усунення порушень:
29.08.2024 11:39 - 13.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2024 11:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Завантажено графік фінансування. В подальшому буде посилено контроль за проведення процедур
Дата публікації звіту:
04.09.2024 16:32
Запити/Пояснення
Номер:
aac428cfdef141928eea9263a01e934a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2024 10:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція споруди тиру КЗ «Красносільський ліцей» з метою облаштування найпростішого укриття за адресою: вул. Нова, 12а, с. Красносілля Кропивницького району Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-17-008075-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5f6d2e980ef343518a66fedebd1b16da
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.08.2024 11:29
Опис:
Очікувана вартість, Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були взяті з робочого проєкту «Реконструкція споруди тиру КЗ «Красносільський ліцей» з метою облаштування найпростішого укриття за адресою: вул. Нова, 12а, с. Красносілля Кропивницького району Кіровоградської області».
Посилання на веб-сайт: https://alexrvo.kirovedu.com/uk/news-1831-4439/
Номер:
26ca346d794947869a54ed4b798999a2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2024 12:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Реконструкція споруди тиру КЗ «Красносільський ліцей» з метою облаштування найпростішого укриття за адресою: вул. Нова, 12а, с. Красносілля Кропивницького району Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-17-008075-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
1. Відповідно пункту 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затверджених Постановою Кабінета Міністрів України від 01.08.2005
№ 668 «Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором».
З якої причини Додаток № 4 «Договір про закупівлю робіт з капітального ремонту» до тендерної документації не містить Плану фінансування робіт, що є невід'ємною частиною договору підряду?
2. Підпунктом 3.1.1. пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку № 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації Замовником була визначена наступна вимога:
«3.1.1. Довідка у довільній формі на фірмовому бланку*, у якій має бути наведена інформація про досвід виконання підприємством аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з обов’язковим назначеним (№ договору, назви предмету договору, терміну виконання договору; назви, коду ЄДРПОУ, поштової адреси, телефонів Замовника, стан виконання договору, вартість виконаних робіт).
На підтвердження виконання аналогічного договору надається:
- копія повністю виконаного аналогічного договору або аналогічних договорів.
Аналогічний договір має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів.
Разом із аналогічним договором на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі виконаних робіт (на суму виконаних зобов’язань) з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договору, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань.
Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, договір на проведення робіт з капітального ремонту або реконструкції, або будівництва будівель або споруд згідно з предмету закупівлі, який укладений не раніше 2018 року».
На виконання наступної вимоги учасником товариством з обмеженою відповідальністю «АРАКА» (далі – ТОВ «АРАКА») було надано Довідку про досвід виконання підприємством аналогічного (аналогічних) договору 9договорів) від 30.05.2024 № 30/05-24-03. Згідно інформації наведеній в довідці ТОВ «АРАКА» зокрема, було укладено договір підряду з ТОВ «НЬЮПОРТ ХОЛДІНГ» від 22.03.2023 № 22/03-23 (далі – Договір), що підтверджується копією даного договору з додатками.
Проте, додаткова угода № 1 до Договору та акт приймання виконаних будівельних робіт, надані у складі файлу «3.2 Копія аналогічного договору ТОВ «НЬЮПОРТ ХОЛДІНГ» з додатками» не містять дату укладання. Також, акт приймання виконаних будівельних робіт не містить період проведених робіт.
Яким чином вами було визначено терміни та достовірність виконання аналогічного договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
d421f0ebc85a4f5d90cac87984521ffe
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
26.08.2024 11:31
Опис:
1. З метою приведення договору у відповідність до норм чинного законодавства будуть вжиті заходи щодо усунення даного зауваження
2. Поданої інформації учасником щодо підтвердження виконання аналогічного договору було достатньо для підтвердження спроможності виконання робіт, які відділ освіти планував закупити.