• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція споруди тиру КЗ «Красносільський ліцей» з метою облаштування найпростішого укриття за адресою: вул. Нова, 12а, с. Красносілля Кропивницького району Кіровоградської області

Завершена

6 485 182.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 425.91 UAH
Період оскарження: 17.05.2024 14:38 - 30.05.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ Відділу освіти Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області

Номер: a173be43faac4fdab96d3d0b960caf5b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-17-008075-a.a1
Назва: СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ Відділу освіти Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області
Скарга:
Відділ освіти Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (далі - Замовник) проводить відкриті торги з особливостями за ідентифікатором у Prozorro: UA-2024-05-17-008075-a. Предметом даної закупівлі є «Реконструкція споруди тиру КЗ «Красносільський ліцей» з метою облаштування найпростішого укриття за адресою: вул. Нова, 12а, с. Красносілля Кропивницького району Кіровоградської області». Рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол № 96 від «22» травня 2024 року) затверджено Тендерну документацію (зі змінами) за процедурою «ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями)» на предмет закупівлі «Реконструкція споруди тиру КЗ «Красносільський ліцей» з метою облаштування найпростішого укриття за адресою: вул. Нова, 12а, с. Красносілля Кропивницького району Кіровоградської області, код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (далі – Тендерна документація). 03 червня 2024 року по даній закупівлі проведено електронний аукціон. У аукціоні прийняли участь три підприємства учасники: 1. ТОВ «ПФ» (далі-Скаржник/Учасник-1) - сума пропозиції 6 065 589.00 грн.; 2. ТОВ «Споруда – 2017» (Учасник-2) – сума пропозиції 6 073 000.00 грн.; 3. ТОВ «Арака» (Учасник-3) – сума пропозиції 6 170 170.21 грн. За результатами проведеного аукціону електронна система закупівель визначила найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію Скаржника. 18 червня 2024 року Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол уповноваженої особи № 116 від 18 червня 2024 року (далі - Протокол про відхилення). Згідно даного Протоколу відхилення, Замовник прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника - 1 (Скаржника). Скаржник, ознайомившись з Протоколом відхилення прийшов до висновку, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є необґрунтованим, неправомірним та таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Даним рішенням порушено права та законні інтереси Скаржника. Це підтверджується нижченаведеним.
Дата розгляду скарги: 01.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.06.2024 16:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.07.2024 15:45
Автор: ТОВ ПФ, Полторак Вадим Яковлевич +380522223423 1.5kvadim@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e1319be494004f2b9cb2fde95c41a5d7
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Замовник у Протоколі відхилення зазначив наступні підстави відхилення Скаржника, зокрема:
«Відповідно до опублікованого технічного завдання, яке є частиною проєктно – кошторисної документації, виконання робіт на об’єкті, у зв’язку із великою кількістю будівельних матеріалів та інструментів, передбачає наявність автомобільного транспорту власного/орендованого/залученого.
Учасник ТОВ «ПФ» у підсумковій відомості ресурсів, що входить до складу кошторисної документації, а також у довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази не зазначив жодного вантажного (бортового) транспорту, а також у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку, якою проінформував, що не планує залучати жодного подібного субпідрядники чи співвиконавця. Також учасник не надає жодного техніко – економічного обґрунтування заміни чи будь – який лист – пояснення для Замовника, щодо можливої заміни необхідного вантажного транспорту.»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 991c909e05b647beaf2e335134e5dae5
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Замовник у Протоколі відхилення зазначив наступні підстави відхилення Скаржника, зокрема:
«Додаток 1 до Тендерної документації встановлює вимогу, яка має підтвердити спроможність Учасника здійснити виконання умов договору з вказівкою на певний документ про право власності та/або оренди та/або користування.
В тому числі зазначається інформація про наявність електроінструментів, з вказівкою на певний документ про право власності та/або оренди та/або користування.
Учасник ТОВ «ПФ», у своїй підсумковій відомості ресурсів, що входить до складу кошторисної документації, а також у довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази зазначив, що 13 одиниць необхідного для виконання робіт інструменту (п. 1,4,8,10,11,13,14,15,16,17,19,21,22) знаходяться у його розпорядженні на підставі інвентарної картки обліку основних засобів за типовою формою ОЗ-6 та на підставі картки обліку малоцінних та швидкозношувальних предметів за типовою формою МШ-2. Дані документи є внутрішньо обліковими документами підприємства і не відносяться до документів, що підтверджують право власності відповідно до чинного законодавства. До правовстановлюючих документів, що підтверджують виникнення права власності можна віднести, наприклад, договори купівлі – продажу і документ, що підтверджує факт передачі – видаткові накладні і тд.
Виходячи з вищенаведеного, можна дійти висновку, що кваліфікаційний критерій наявності необхідної матеріально – технічної бази не підтверджено, оскільки її є недостатньо та не відповідає технічному завданню Замовника, а що може в подальшому спричинити збільшення нормативного часу роботи техніки та строків виконання робіт.»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 6b8c494846284ebb944397b97de004f0
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 3. Замовник в Протоколі відхилення зазначив наступні підстави відхилення Скаржника, зокрема:
«Пунктом 2.1.1. додатком 1 тендерної документації Замовника встановлено вимоги, щодо підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, які є предметом закупівлі.
Учасник ТОВ «ПФ» у складі своєї пропозиції надає довідку про працівників, що містить інформацію про те, що всі фахівці робітничих спеціальностей не є працівниками Учасника в розумінні тендерної документації та законодавства України.
Працівник - це фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, котра використовує найману працю.
Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає залучення до виконання робіт за бюджетні кошти саме ПРАЦІВНИКІВ відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Виходячи з вищенаведеного, можна дійти висновку, що кваліфікаційний критерій наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не підтверджено.»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 1ad543d8e2604a4bb040957197a33865
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 4. Замовник у Протоколі відхилення зазначив наступні підстави відхилення Скаржника, зокрема:
«Відповідно до вимог чинного законодавства визначення договірної ціни проводиться згідно ДСТУ, ДБН, кошторисних норм України у будівництві та інших нормативних актів чинних на момент подання тендерної пропозиції.
П. 5.3. Настанови з визначення вартості будівництва, з урахуванням змін №№1,2,3,4 передбачає визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), а саме що Заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду ланки робітників, зайняти на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів.
При визначенні норми тривалості робочого часу під час воєнного стану слід враховувати ч. 6, ст. 6 Закону України від 15.03.2022 №2136-ІХ «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (набрав чинності 24.03.2022) в якій йдеться про незастосування окремих норм КЗпП, які як раз впливають на підрахунок вказаної норми. Зокрема, під час дії воєнного стану не застосовується норма ст. 73 КЗпП про святкові і неробочі дні.
Норма тривалості робочого часу наразі становить 172,33 люд.год. Учасник ТОВ «ПФ» у складі свого кошторисного розрахунку договірної ціни, надає пояснювальну записку у якій зазначає, що до розрахунку приймав показник Норма тривалості робочого часу – 170,25 люд.год. для будівельних, монтажних та ремонтних робіт і для пусконалагоджувального персоналу - 170,25 люд.год.
Це впливає на ціну кошторису і є невідповідністю, яка тягне за собою те, що кошторисна документація не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і не може бути усунена учасником процедури закупівлі.»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника