-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
43610000-2 Частини бурильних машин (Фільтр свердловинний щілинний)
Завершена
2 821 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 28 215.00 UAH
мін. крок: 1% або 28 215.00 UAH
Номер:
73cfc9ecca414d6cab8058d837da7572
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
25.10.2024 14:32 - 15.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2024 № 191
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 24.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.10.2024 №191
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2024-05-17-003681-a 17.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; розгляду тендерної пропозиції учасника; розгляду тендерної пропозиції учасника; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника; розгляду тендерної пропозиції учасника; розгляду тендерної пропозиції учасника; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРНАФТА» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінам), затверджена рішенням уповноваженої особи протокол від 27.05.2024 №01/01/13/10-01/01-21-СМ/2, реєстр отриманих /тендерних пропозицій від 17.05.2024, тендерні пропозиції Товариства з Обмеженою Відповідальністю «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» (далі – ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ») Товариства з Обмеженою Відповідальністю «ГІРНИЧО-РУДНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (далі - ТОВ «ГІРНИЧО-РУДНІ ТЕХНОЛОГІЇ») та тендерну пропозицію Товариства з Обмеженою Відповідальністю «Компанія Техінвест» (далі - ТОВ «Компанія Техінвест») рішення постійно діючі адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегії АМКУ) від 17.07.2024 №12328, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.06.2024, протокол уповноваженої особи від 29.08.2024 № 01/01/13/10/-01/014-38-ТЛ/1, повідомлення про намір укласти договір від 29.08.2024, укладений договір від 03.09.2024 року № 13/3528 -МТП (далі – Договір), пояснення Замовника від 05.11.2024 та 08.11.2024 року, оприлюднені через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі – Пояснення).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
18.11.2024 20:45 - 22.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2024 20:45
Запити/Пояснення
Номер:
ea47f1d179cd4770b40d2e72f5a03129
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.10.2024 15:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі 43610000-2 Частини бурильних машин (Фільтр свердловинний щілинний інформацію про закупівлю оприлюднено відкриті торги з особливостями за номером UA-2024-05-17-003681-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невико-нання службовою особою законних вимог органу державного фінансового конт-ролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
55d248146cea417288664027d7d81d50
Назва:
Пояснення по суті запиту
Дата опублікування:
05.11.2024 16:02
Опис:
1. Щодо здійснення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які викладені в Додатку 3 тендерної документації, визначені відповідно до потреб та умов подальшого використання предмета закупівлі Замовником, а також з урахуванням наявних стандартів до відповідного товару.
Фільтр безкаркасний свердловинний корозійностійкий щілинний в ПАТ «Укрнафта» застосовується в складі штангових насосних установок для захисту штангових насосів від шкідливого впливу механічних домішок, тобто для зменшення вмісту механічних домішок у пластовій рідині, яка поступає з пласта у глибинний насос.
Найбільш поширеними в застосуванні є насоси, що кріпляться до НКТ діаметром 73 мм. Саме з врахуванням внутрішнього діаметра НКТ 73 та зовнішнього діаметра їх з’єднувальних муфт застосовуються фільтри із зазначеними діаметральними габаритами. Параметри довжини елементів виробу, а саме фільтруючого елемента та приєднувальних патрубків визначені з умов забезпечення його транспортування та подальшого монтажу в складі свердловинного обладнання (захоплення елеватором, хомутом та ключами).
Пропускна здатність фільтра визначена з міркувань забезпечення належної роботи установки за умов, характерних для свердловин, що експлуатуються з допомогою штангових свердловинних насосів. За необхідності збільшення пропускної здатності можливим є застосування більшої їх кількості у свердловині (два або три фільтри, з'єднаних послідовно). Ширина щілин між витками фільтруючого елемента приймається з врахуванням умов експлуатації.
Застосування щілинного фільтра, що містить опорний і робочий елементи виконані з дротин V-подібного профілю, забезпечує тільки дві точки контакту з піщинками, зберігає розмір щілини впродовж тривалого часу та можливість регенерації фільтра шляхом зворотної промивки без його вилучення та розбирання.
Виконання елементів фільтра з корозійностійких матеріалів забезпечує можливість їх тривалої експлуатації в середовищі нафти з різним вмістом мінералізованої пластової води.
Інші вимоги щодо характеристик фільтра встановлені з міркувань забезпечення його стійкості до внутрішнього і зовнішнього тисків, міцності при вилученні із свердловини, можливістю тривалої експлуатації без заміни складових елементів.
2. Щодо визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Джерело фінансування Закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- Порядком формування очікуваної вартості закупівлі під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта», затвердженим наказом Товариства № 535 від 02.11.2023.
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура №23660256) та запиту цін у потенційних постачальників.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій та у вигляді цін на майданчику SmartTender) від чотирьох потенційних постачальників:
• Con-slot SCREENs (Німеччина) (КП №б/н від 29.03.2024);
• ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» (ціна з майданчику SmartTender, КП №04 від 04.04.2024);
• ТОВ «ГРУТ» (ціна з майданчику SmartTender);
• ТОВ «АВІРЕНЗ» (КП №05/04-18 від 05.04.2024).
Очікувана вартість закупівлі визначена за найбільш економічно вигідною пропозицією.
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається.
Номер:
22d269be58034734bf501d4368893e16
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.11.2024 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі 43610000-2 Частини бурильних машин (Фільтр свердловинний щілинний інформацію про закупівлю оприлюднено відкриті торги з особливостями за номером UA-2024-05-17-003681-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Надати документальне підтвердження щодо забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії 5% (п’ять відсотків) від суми договору, відповідно пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невико-нання службовою особою законних вимог органу державного фінансового конт-ролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2f4f95715334439c96b8e87f3dcd6990
Назва:
Пояснення по суті запиту
Дата опублікування:
12.11.2024 14:52
Опис:
Щодо надання інформації та її документального підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «Компанія Техінвест» забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5 % від вартості договору відповідно до пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації повідомляємо наступне. Згідно з вимогами тендерної документації учасником-переможцем ТОВ «Компанія Техінвест» було надано банківську гарантію №115120/V-2308 від 23.08.2024р.
У вигляді документального підтвердження надаємо банківську гарантію № 115120/V-2308 від 23.08.2024.