-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
43610000-2 Частини бурильних машин (Фільтр свердловинний щілинний)
Завершена
2 821 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 28 215.00 UAH
мін. крок: 1% або 28 215.00 UAH
Період оскарження:
17.05.2024 11:12 - 07.06.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
fb56aef872b34407a94a5c7c2488436f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-17-003681-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
17 травня 2024 року замовником ПАТ "УКPНAФТА" було оголошено тендер на закупівлю частини бурильних машин (Фільтр свердловинний щілинний) у кількості 57 штук. Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-17-003681-a, очікувана вартість закупівлі – 2 821 500,00 грн. без ПДВ.
До участі у відкритих торгах тендеру, подали пропозиції 6 учасників, серед яких і ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ», який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію і продукцію, яка повністю відповідає вимогам замовника, а саме технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також надано скан-копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
04 липня 2024 року протокольним рішенням №01/01/13/10-01/01-21-СМ/5 уповноваженої особи, відповідальної за проведення процедур закупівель/спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в ПАТ "Укрнафта" було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
В порушення п. 43 Особливостей Замовником не було надано вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "АЗОВ", чим порушено також основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», такі як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія (в нашому випадку ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "АЗОВ" було подано найбільш економічно вигідну пропозицію), ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та інші. Також Замовником порушено припису п. 5 ст. 5 Закону про публічні закупівлі, згідно яких замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.pdf 08.07.2024 15:58
- 1. Тендерна документація Замовника.docx 08.07.2024 15:58
- 4. Складальне креслення предмету закупівлі (ескіз) із приєднувальними розмірами (вих. №0906 від 06.06.2024).pdf 08.07.2024 15:58
- 2. Технічна специфікація ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД АЗОВ (вих. №0407 від 07.06.2024).pdf 08.07.2024 15:58
- 3. Копія Сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 90012015.pdf 08.07.2024 15:58
- 6. Протокольне рішення №01011310-0101-21-СМ5 від 04.07.2024.pdf 08.07.2024 15:58
- 5. ЗРАЗОК Паспотру №7 від 30.06.2023.pdf 08.07.2024 15:58
- sign.p7s 08.07.2024 16:03
- рішення від 10.07.2024 № 11923.pdf 10.07.2024 20:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2024 № 12328.pdf 18.07.2024 16:23
- рішення від 17.07.2024 № 12328.pdf 22.07.2024 13:18
- Пояснення по суті.docx 12.07.2024 16:37
- Пояснення по суті.pdf 12.07.2024 16:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.07.2024 16:30
Дата розгляду скарги:
17.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.07.2024 20:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.07.2024 13:20
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
108ba1a21d9c4efaa65027b7da0d5193
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги:
17 травня 2024 року замовником ПАТ "УКPНAФТА" було оголошено тендер на закупівлю частини бурильних машин (Фільтр свердловинний щілинний) у кількості 57 штук. Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-17-003681-a, очікувана вартість закупівлі – 2 821 500,00 грн. без ПДВ.
До участі у відкритих торгах тендеру, подали пропозиції 6 учасників, серед яких і ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ», який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію і продукцію, яка повністю відповідає вимогам замовника, а саме технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також надано скан-копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
У самій тендерній документації в розділі "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" було вказано що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Згідно вищевказаного Додатку 2, розділ 1, п.2 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та інші документи" вказано що учасник у складі тендерної пропозиції надає такі документи:
2.1. Технічна специфікація, підготовлена за формою наведеною у Додатку 3 до тендерної документації, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі (дана форма також має креслення (Малюнок 1 в Додатку 3) предмета закупівлі).
2.2. Скан-копія паспорту та/або сертифікату якості та/або специфікації або іншого аналогічного документу від фактичного виробника.
Документація повинна містити: назву виробника, найменування товару, технічні характеристики предмету закупівлі (розміри – габаритні, фільтруючого елементу; матеріали виготовлення вузлів/деталей (а саме фільтрувального елемента, приєднувальних патрубків, перехідного кільця, муфти, транспортної заглушки, глухого башмака, допустимі тиски та навантаження на фільтр).
Допускається надання зразку або документа виданого на аналогічний раніше виготовлений товар.
На виконання даних вимог Замовника зі сторони ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» було надано технічну специфікацію відповідної форми, яка повністю відповідає критеріям замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик, разом з кресленням продукції, яка планувалася поставлятись, яке також відповідає повністю заявленим у ТД вимогам, а також сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та ЗРАЗОК «Паспорту №7 від 30.06.2023».
У наданому Замовнику ЗРАЗКУ «Паспорту №7 від 30.06.2023» було допущено помилку, а саме при заповненні документів не було виправлено на головній сторінці назву(тип) фільтру та п.3 «Будова та принцип роботи», внаслідок чого вказано, тип фільтру — каркасний. Зазначимо, що всі інші технічні характеристики, які вказані у ЗРАЗКУ «Паспорту №7 від 30.06.2023» повністю відповідають технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Зокрема, у ЗРАЗКУ «Паспорту №7 від 30.06.2023» на сторінці 2, вказано тип фільтру — безкаркасний свердловинний корозійностійкий, щілинний, також у цьому ж документі надано відповідне креслення, яке відповідає вимогам замовника (мал.1):
Мал. 1. Креслення. Фільтр свердловинний щілинний (безкаркасний)
Про те, що у ЗРАЗКУ «Паспорту №7 від 30.06.2023» було допущено помилку вказує і те, що Фільтр свердловинний щілинний (каркасний), який не відповідає умовам тендерної документації, має інше креслення і іншу структуру, приклад додаємо нижче (мал.2)
Мал. 2. Креслення. Фільтр свердловинний щілинний (каркасний).
Звертаємо увагу що учасник ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» до тендерної документації надав «Складальне креслення (ескіз) із приєднувальними розмірами», (вих. №09/06 від 06.06.2024) а також у Додатку 3 Малюнок №1 «Технічна специфікація» (вих. №04/07 від 07.06.2024), яке повністю відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а також є ідентичним кресленню, яке міститься у ЗРАЗКУ «Паспорта №7 від 30.06.2023».
Згідно п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178» (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
04 липня 2024 року протокольним рішенням №01/01/13/10-01/01-21-СМ/5 уповноваженої особи, відповідальної за проведення процедур закупівель/спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в ПАТ "Укрнафта" було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "АЗОВ" вважає таке рішення необґрунтованим, оскільки помилки, допущені у ЗРАЗКУ «Паспорта №7 від 30.06.2023» не є свідченням того що наша продукція не відповідає технічним вимогам замовника, адже заповнивши таблицю 1 Технічної специфікації, підготовленої за формою наведеною у Додатку 3 до ТД (вих. №04/07 від 07.06.2024), надавши відповідні креслення предмету закупівлі (вих. №09/06 від 06.06.2024) ми підтвердили своє зобов'язання поставити товар який повністю відповідатиме технічним вимогам замовника (у разі нашої перемоги).
В порушення п. 43 Особливостей Замовником не було надано вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "АЗОВ", чим порушено також основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», такі як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія (в нашому випадку ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "АЗОВ" було подано найбільш економічно вигідну пропозицію), ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та інші. Також Замовником порушено припису п. 5 ст. 5 Закону про публічні закупівлі, згідно яких замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Таким чином, ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» вважає протокольне рішення №01/01/13/10-01/01-21-СМ/5 від 04.07.2024 необґрунтованим, а тому таким, що підлягає скасуванню.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» просить:
1) зобов’язати Замовника ПАТ «УКРНАФТА» скасувати протокольне рішення №01/01/13/10-01/01-21-СМ/5 від 04.07.2024 як безпідставне.
2) Зобов'язати Замовника ПАТ «УКРНАФТА» надати можливіть учаснику ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "АЗОВ" усунути невідповідності в документах/ або прийняти тендерну пропзицію від учасника ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "АЗОВ".
До участі у відкритих торгах тендеру, подали пропозиції 6 учасників, серед яких і ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ», який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію і продукцію, яка повністю відповідає вимогам замовника, а саме технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також надано скан-копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
У самій тендерній документації в розділі "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" було вказано що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Згідно вищевказаного Додатку 2, розділ 1, п.2 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та інші документи" вказано що учасник у складі тендерної пропозиції надає такі документи:
2.1. Технічна специфікація, підготовлена за формою наведеною у Додатку 3 до тендерної документації, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі (дана форма також має креслення (Малюнок 1 в Додатку 3) предмета закупівлі).
2.2. Скан-копія паспорту та/або сертифікату якості та/або специфікації або іншого аналогічного документу від фактичного виробника.
Документація повинна містити: назву виробника, найменування товару, технічні характеристики предмету закупівлі (розміри – габаритні, фільтруючого елементу; матеріали виготовлення вузлів/деталей (а саме фільтрувального елемента, приєднувальних патрубків, перехідного кільця, муфти, транспортної заглушки, глухого башмака, допустимі тиски та навантаження на фільтр).
Допускається надання зразку або документа виданого на аналогічний раніше виготовлений товар.
На виконання даних вимог Замовника зі сторони ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» було надано технічну специфікацію відповідної форми, яка повністю відповідає критеріям замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик, разом з кресленням продукції, яка планувалася поставлятись, яке також відповідає повністю заявленим у ТД вимогам, а також сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 та ЗРАЗОК «Паспорту №7 від 30.06.2023».
У наданому Замовнику ЗРАЗКУ «Паспорту №7 від 30.06.2023» було допущено помилку, а саме при заповненні документів не було виправлено на головній сторінці назву(тип) фільтру та п.3 «Будова та принцип роботи», внаслідок чого вказано, тип фільтру — каркасний. Зазначимо, що всі інші технічні характеристики, які вказані у ЗРАЗКУ «Паспорту №7 від 30.06.2023» повністю відповідають технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Зокрема, у ЗРАЗКУ «Паспорту №7 від 30.06.2023» на сторінці 2, вказано тип фільтру — безкаркасний свердловинний корозійностійкий, щілинний, також у цьому ж документі надано відповідне креслення, яке відповідає вимогам замовника (мал.1):
Мал. 1. Креслення. Фільтр свердловинний щілинний (безкаркасний)
Про те, що у ЗРАЗКУ «Паспорту №7 від 30.06.2023» було допущено помилку вказує і те, що Фільтр свердловинний щілинний (каркасний), який не відповідає умовам тендерної документації, має інше креслення і іншу структуру, приклад додаємо нижче (мал.2)
Мал. 2. Креслення. Фільтр свердловинний щілинний (каркасний).
Звертаємо увагу що учасник ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» до тендерної документації надав «Складальне креслення (ескіз) із приєднувальними розмірами», (вих. №09/06 від 06.06.2024) а також у Додатку 3 Малюнок №1 «Технічна специфікація» (вих. №04/07 від 07.06.2024), яке повністю відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, а також є ідентичним кресленню, яке міститься у ЗРАЗКУ «Паспорта №7 від 30.06.2023».
Згідно п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг, для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178» (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
04 липня 2024 року протокольним рішенням №01/01/13/10-01/01-21-СМ/5 уповноваженої особи, відповідальної за проведення процедур закупівель/спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в ПАТ "Укрнафта" було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "АЗОВ" вважає таке рішення необґрунтованим, оскільки помилки, допущені у ЗРАЗКУ «Паспорта №7 від 30.06.2023» не є свідченням того що наша продукція не відповідає технічним вимогам замовника, адже заповнивши таблицю 1 Технічної специфікації, підготовленої за формою наведеною у Додатку 3 до ТД (вих. №04/07 від 07.06.2024), надавши відповідні креслення предмету закупівлі (вих. №09/06 від 06.06.2024) ми підтвердили своє зобов'язання поставити товар який повністю відповідатиме технічним вимогам замовника (у разі нашої перемоги).
В порушення п. 43 Особливостей Замовником не було надано вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "АЗОВ", чим порушено також основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», такі як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія (в нашому випадку ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "АЗОВ" було подано найбільш економічно вигідну пропозицію), ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та інші. Також Замовником порушено припису п. 5 ст. 5 Закону про публічні закупівлі, згідно яких замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Таким чином, ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» вважає протокольне рішення №01/01/13/10-01/01-21-СМ/5 від 04.07.2024 необґрунтованим, а тому таким, що підлягає скасуванню.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» просить:
1) зобов’язати Замовника ПАТ «УКРНАФТА» скасувати протокольне рішення №01/01/13/10-01/01-21-СМ/5 від 04.07.2024 як безпідставне.
2) Зобов'язати Замовника ПАТ «УКРНАФТА» надати можливіть учаснику ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "АЗОВ" усунути невідповідності в документах/ або прийняти тендерну пропзицію від учасника ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "АЗОВ".
×
-
Назва доказу:
Протокольне рішення №01011310-0101-21-СМ5 від 04.07.2024
-
Повʼязаний документ:
6. Протокольне рішення №01011310-0101-21-СМ5 від 04.07.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗРАЗОК Паспорту №7 від 30.06.2023
-
Повʼязаний документ:
5. ЗРАЗОК Паспотру №7 від 30.06.2023.pdf
-
-
Назва доказу:
Складальне креслення предмету закупівлі (ескіз) із приєднувальними розмірами (вих. №0906 від 06.06.2024)
-
Повʼязаний документ:
4. Складальне креслення предмету закупівлі (ескіз) із приєднувальними розмірами (вих. №0906 від 06.06.2024).pdf
-
-
Назва доказу:
Копія Сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 90012015
-
Повʼязаний документ:
3. Копія Сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 90012015.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічна специфікація ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД АЗОВ (вих. №0407 від 07.06.2024)
-
Повʼязаний документ:
2. Технічна специфікація ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД АЗОВ (вих. №0407 від 07.06.2024).pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація замовника
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація Замовника.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати Замовника ПАТ «УКРНАФТА» надати можливіть учаснику ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "АЗОВ" усунути невідповідності в документах/ або прийняти тендерну пропзицію від учасника ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "АЗОВ".
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника ПАТ «УКРНАФТА» скасувати протокольне рішення №01/01/13/10-01/01-21-СМ/5 від 04.07.2024 як безпідставне.