-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливні гранули (пелети) з лушпиння соняшника
Паливні гранули (пелети) з лушпиння соняшника, за кодом за ДК 021:2015: 15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири (15413000-6 — Тверді залишки рослинних жирів та олій)
Завершена
2 070 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 350.00 UAH
Номер:
f51a558dd8074a5a9b59676c5330bf81
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-15-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2024 00:00
Період моніторингу:
15.07.2024 15:40 - 06.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.07.2024 № 52-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 15.07.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 15.07.2024 № 52-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2024-05-17-003476-a 17.05.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 708.
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено наявність випадку, передбаченого підпунктом 5 пункту 21 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз’яснення щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ФОП «Крючкова О. Ю.», ФОП Буняк В. М., ТОВ «СІОЛ ВП» та ФОП Гавриленко О. Є., виконання рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 15.07.2024 № 265, укладеним з ФОП Гавриленко О. Є., в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства «Первомайська центральна районна лікарня» Первомайської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи та оприлюднена 17.05.2024 в електронній системі закупівель, зі змінами, оприлюдненими 22.05.2024 в електронній системі закупівель (далі – Тендерна документація); звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповідь Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця «Крючкова Ольга Юріївна» (далі – ФОП Крючкова О. Ю.), фізичної особи-підприємця Буняк Валентина Миколаївна (далі – ФОП Буняк В. М.), товариства з обмеженою відповідальністю «СІОЛ ВП» (далі – ТОВ «СІОЛ ВП») та фізичної особи-підприємця «Гавриленко Олена Євгенівна» (далі – ФОП Гавриленко О. Є.); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до ФОП Буняк В. М.; рішення Комісії АМКУ від 19.06.2024 № 10660-р/пк-пз та від 09.07.2024 № 11891-р/пк-пз; протоколи уповноваженої особи від 28.05.2024 № 67, від 31.05.2024 № 68 та № 69, від 04.06.2024 № 71, від 25.06.2024 № 75 та № 76, від 26.06.2027 № 77 та від 27.06.2024 № 78; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товарів від 15.07.2024 № 265; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-05-17-003476-a Замовник в електронному полі «назва предмета закупівлі» зазначив «Паливні гранули (пелети) з лушпиння соняшника», а в електронному полі «код за Єдиним закупівельним словником» – «ДК 021:2015: 15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири».
Також в пункті 4.1 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації Замовник зазначив назву предмету закупівлі «Паливні гранули (пелети) з лушпиння соняшника, за кодом за ДК 021:2015: 15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири (15413000-6 — Тверді залишки рослинних жирів та олій)».
Відповідно до вимог Додатку 3 «Технічні та інші вимоги до предмету закупівлі та вимоги до Учасника» до Тендерної документації «якісні характеристики товару повинні відповідати ДСТУ 7124». При цьому, «замовник не приймає товар, якщо при поставці виявлено, що він не належної якості та не відповідає ДСТУ 7124:2009 «Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Технічні умови».
Згідно з пунктом 1.2 ДСТУ 7124:2009 «Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Технічні умови» (далі – ДСТУ 7124) цей стандарт застосовують для одержання твердого палива у вигляді гранул, які використовують для опалювальних систем пасажирських вагонів, камінів, ТЕЦ та інших енергоустановок.
Отже, згідно з умовами ДСТУ 7124 та Додатку 3 до Тендерної документації, Замовник здійснює придбання твердого палива.
Таким чином, предмет закупівлі «Паливні гранули (пелети) з лушпиння соняшника», до якого застосовуються вимоги ДСТУ 7124, у відповідності з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – ЄЗС) належить до класу товарів «09110000-3 – Тверде паливо».
Враховуючи вищезазначене, Замовник на порушення вимог пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783 (далі – Порядок № 708), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2024-05-17-003476-a та в Тендерній документації визначив код предмету закупівлі, який не відповідає товару, що закуповується.
Відповідно до умов підпункту 5 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі, коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, що фактично закуплені замовником.
Період усунення порушень:
02.08.2024 12:46 - 17.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.08.2024 12:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір розірвано
Дата публікації звіту:
02.08.2024 14:42
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionDescription: Так
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
06.08.2024 15:02
Запити/Пояснення
Номер:
82c49df3e1a6491ca1d73ee77c94c140
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
15.07.2024 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-003476-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bcb569bead4e41e8923572c548111b22
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.07.2024 12:11
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Первомайська центральна районна лікарня» Первомайської міської ради в особі уповноваженої особи Готки Віктора Володимировича у відповідь на Ваш запит пояснюємо, таке.
Щодо питання першого.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Паливні гранули (пелети) з лушпиння соняшника, за кодом за ДК 021:2015: 15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири (15413000-6 — Тверді залишки рослинних жирів та олій) (Ідентифікатор закупівлі:UA-2024-05-17-003476-a) відповідає ДСТУ 7124:2009 Лушпиння соняшникове пресоване гранульоване. Технічні умови посилання https://melitopolskiy-oliynoekstrakciyniy-zavod.business-guide.com.ua/products/unit?pid=254125 та
https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=69802.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі зроблено на основнові Аналізу цін у Prozorro Market черз застосунок Дозорро біпрозорро посилання https://bi.prozorro.org/sense/app/ec65fa69-14a5-4337-b907-23682ef09702/sheet/6a7ce1a3-738f-493b-bb07-daca9128794b/state/analysis (Додаток №1) методом визначення середньої ціни між медіальною і максимальною, тобто (3260+5830)/2 =4545 грн за 1 т.. Також було враховано ціну на товар по аналогічним закупівлям у системі prozorro, а саме закіпівля ідентифікатор якої UA-2024-05-01-010245-a. Враховувалась ціна учасника з найвищою ціною після аукціону для забезпечення конкуренції у закупівлі замовника (234600/51=4600 грн за 1 т). (Додаток 2).
Щодо другого питання.
Розмір бюджетного призначення, технічні і якісні характеристики предмета закупівлі Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Зазначаємо, що Постановою № 1266 поділено замовників на дві умовні категорії, одним «доручено» іншим «рекомендовано» здійснювати заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме:
доручено: головним розпорядникам бюджетних коштів, суб’єктам господарювання державного сектору економіки;
рекомендовано: органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування. КНП «Первомайська ЦРЛ» не належить до даних категорій замовників, а отже не зобов’язана публікувати зазначену інформацію на сайті.
Номер:
90e62966152941b0b144004fcf6a7c4a
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.07.2024 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.07.2024 00:00
Опис:
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-05-17-003476-a для закупівлі паливних гранул (пелети) з лушпиння соняшника вами обрано код за Єдиним закупівельним словником, затвердженим наказом Мінекономрозвитку України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі – ЄЗС) «ДК 021:2015:15410000-5 — Сирі олії та тваринні і рослинні жири».
Зазначений код належить до розділу «15000000-8 - Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція» та групи «15400000-2 - Олії та тваринні і рослинні жири».
З урахуванням наведеного пропоную обґрунтувати, чому саме цей код ЄЗС вами обрано для закупівлі паливних гранул (пелети) з лушпиння соняшника, що є предметом закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6b80f0dc53034ffd85f01aa84fb4bce2
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.07.2024 13:56
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Первомайська центральна районна лікарня» Первомайської міської ради в особі уповноваженої особи Готки Віктора Володимировича у відповідь на Ваш запит пояснюємо, таке.
За предметом закупівлі Паливні гранули (пелети) з лушпиння соняшника, визначено код ДК 021:2015: 15410000-5: Сирі олії та тваринні і рослинні жири так, як більш розширений код даної групи 15413000-6 — Тверді залишки рослинних жирів та олій, що найбільш наближено відповідає предмету закупівлі.
Також зазначимо, що аналізуючи закупівлі у системі, частина Замовників обирає аналогічний код ДК 021:2015 для закупівлі Паливних гранул (пелет) з лушпиння соняшника.
Звертаємо Вашу увагу, що 15 липня 2024 р. між Комунальним некомерційним підприємством «Первомайська центральна районна лікарня» Первомайської міської ради (КНП «Первомайська ЦРЛ») і ФОП ГАВРИЛЕНКО ОЛЕНА ЄВГЕНІВНА був укладений Договір про закупівлю товарів № 265 (далі — Договір).
Керуючись частиною першою статті 907 Цивільного кодексу України та на підставі пункту 7.8 Договору № 265 від 15.07.2024 р. Замовник КНП «Первомайська ЦРЛ» користуючись своїм правом повідомив Постачальника про розірвання Договору № 265 від 15.07.2024 р. в односторонньому порядку із 27 липня 2024 року.