Капітальний ремонт та утеплення фасадів житлового будинку ОСББ "Святошин" за адресою: м. Київ, вул. Академіка Єфремова, 27
(код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до рішення Київської міської ради «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» від 14.12.2023 № 7530/7571 та переліку робіт затвердженого наказом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.05.2024 року № 53-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2024 році у конкурсі проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках»
Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце: м. Київ, вул. Академіка Єфремова, 27 . Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації. Строк виконання робіт до 31.07.2024
Завершена
2 277 201.99UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 386.01 UAH
Період моніторингу:04.11.2024 11:30 - 26.11.2024 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.11.2024 № 75-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 23 жовтня 2024 року № 003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель /закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-14-005520-a, 14.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішень Комісії АМКУ; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ОЛМІ БУД», ТОВ «Будівельна компанія «Будстар» та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи зі змінами; реєстр отриманих тендерних пропозицій; рішення Комісії АМКУ від 05.07.2024 № 11686-р/пк-пз та від 30.07.2024 № 12998-р/пк-пз; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛМІ БУД» (далі – ТОВ «ОЛМІ БУД»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Будстар» (далі – ТОВ «Будівельна компанія «Будстар»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації (документах), що подані ТОВ «ОЛМІ БУД»; документи, подані учасником ТОВ «ОЛМІ БУД» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей; протокольні рішення уповноваженої особи від 04.06.2024, від 14.06.2024, від 17.07.2024 та від 14.08.2024; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ОЛМІ БУД» у спосіб, визначений тендерною документацією; договір про закупівлю від 22.08.2024 № 109-Г-БМ-70/30 з додатками; додаткові угоди до договору про закупівлю від 22.08.2024 №1 та від 15.11.2024 № 2; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, отримане 12.11.2024, в електронній системі закупівель.
Моніторинг щодо тих порушень, обставин, питань, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:22.11.2024 12:27 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:22.11.2024 12:27
Запити/Пояснення
114961
Номер:a5337b097ae244fe9764ef298d153047
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:07.11.2024 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:13.11.2024 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919584
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 47) 263-16-14 gusachenko0@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-14-005520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
115420
Номер:26c87d69462d482e9eb0763d5a18d389
Назва:Відповідь ДАСУ
Дата опублікування:12.11.2024 16:07
Автор:КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:Враховуючи статті 4 та 11 Закону, Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом від 29.12.2021 № 277-ОД, надаю ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
наступну інформацію та документи:
щодо першого питання:
заходи з енергозбереження здійснюються відповідно до рішення Київської міської ради «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» від 14.12.2023 № 7530/7571 та переліку робіт затвердженого наказом Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.05.2024 року № 53-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2024 році у конкурсі проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках».
технічні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектної документації . Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби та погоджені з ОСББ "Святошин". Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей робіт, що необхідно виконати та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Розмір фінансування (бюджетного призначення) визначався відповідно до: план використання бюджетних коштів на 2024 рік, паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2024 рік, затверджений наказом ДЖКІ від 13.02.2024 року № 3, лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2024 рік, рішення Київської міської ради «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки» від 14.12.2023 № 7530/7571, наказ Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.05.2024 року № 53-ОД «Про виконання робіт в рамках проєктів, які перемогли у 2024 році у конкурсі проєктів з реалізації енергоефективних заходів у житлових будинках міста Києва, в яких створені об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, а також у кооперативних будинках»..
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва), експертного звіту та з урахуванням доведеного обсягу фінансування.
Відповідна інформація щодо обґрунтування була розміщена Замовником на власному сайті та офіційному інтернет-порталі "КИЇВАУДИТ" Київської міської державної адміністрації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту.
Разом з цим надаємо наступні документи:
1. Робочий проєкт
2. Експертний звіт
3. Зведений кошторисний розрахунок
4. ЗКР зменшений під доведене фінансування
5. Обґрунтування вартості
6. Лист ОСББ
7. Лімітна довідка
8. План використання бюджетних коштів
9. Протокол №1
10. Наказ №53-ОД від 07.05.2024
11. Рішення КМР від 14.12.2023 № 7530-7571 _Про ПЕСР
12. Наказ_№3 від 13.02.2024