-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»
Завершена
16 371 719.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 858.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 81 858.60 UAH
Номер:
dd8c8239508548638992db32152393ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-22-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.07.2024 00:00
Період моніторингу:
22.07.2024 16:25 - 13.08.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.07.2024 №29-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.07.2024 №29-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-05-13-011260-a 13.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей, порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сумського національного аграрного університету (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.05.2024 (протокол №13-5-1) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.05.2024, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «СУМБУД» (далі – ПАТ «СУМБУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.06.2024 №4-6, вимога про усунення невідповідностей до 04.06.2024, повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2024, договір від 19.06.2024 №19-6-3 (далі – Договір), додаткова угода від 26.07.2024 №2, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 26.07.2024 та від 02.08.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 3 додатку 2 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником згідно із додатком 2 до тендерної документації. З цією метою, учасник до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, надає, відповідно до своєї початкової ціни, наступні документи: договірну ціну, календарний графік виконання робіт (відповідно до будівельних норм), дефектний акт, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.
Пунктом 4 додатку 2 до тендерної документації визначено, що договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. та з урахуванням даної тендерної документації.
У пункті 5.1 проєкту договору (додаток 5 до тендерної документації) Замовник установив, що договірна ціна – динамічна.
Учасник ПАТ «СУМБУД», якого визначено переможцем торгів, на виконання вищезазначених вимог, у складі тендерної пропозиції надав, зокрема, файл «19.Договірна ціна. pdf».
Відповідно до інформації, що міститься в даному файлі, у загальну вартість динамічної договірної ціни були включені кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт у сумі 174 903,00 грн (без ПДВ), що не відповідає пункту 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова), оскільки, згідно з підпунктом б пункту 5.31 Настанови за динамічної договірної ціни кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт – не враховуються.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 23.07.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) щодо розгляду тендерної пропозиції ПАТ «СУМБУД» з огляду на те, що учасником у ціні пропозиції враховані кошти на покриття ризиків за динамічної договірної ціни, що суперечить пункту 5.31 Настанови.
На зазначений запит Управління Замовник 26.07.2024 надав пояснення наступного змісту: «На підставі п.п.5 п.19 Особливостей, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити договірну ціну робіт (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) на суму покриття ризиків, внести відповідні зміни до Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024».
Таким чином, уклавши додаткову угоду від 26.07.2024 №2 до Договору Замовник виключив з договірної ціни (додаток №1 до Договору) кошти на покриття ризиків у сумі 209 881,70 грн з ПДВ.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ПАТ «СУМБУД» та уклав з ним договір від 19.06.2024 №19-6-3 на умовах, що суперечать вимогам тендерної документації та нормативно-правовим актам в галузі будівництва.
Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник розмістив до учасника ПАТ «СУМБУД» вимогу про усунення невідповідностей, в якій вказав шлях усунення невідповідностей – надання підсумкової відомості ресурсів (вимагалась пунктом 3 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі), чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей, відповідно до якого відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не належить до невідповідностей стосовно яких розміщується вимога про їх усунення.
Крім того, Замовник на запит Управління від 29.07.2024 щодо неоприлюднення додаткової угоди №1 надав пояснення через електронну систему закупівель 02.08.2024, з порушенням строків, встановлених частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
06.08.2024 16:32 - 21.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2024 16:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заходи, направлені на недопущення встановлених порушень законодавства в сфері державних закупівель в подальшому
Дата публікації звіту:
13.08.2024 17:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
14.08.2024 09:19
Запити/Пояснення
Номер:
46a4b69f79064904a4d016eef58a7a59
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.07.2024 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-13-011260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ПАТ «СУМБУД» (далі – учасник) з огляду на те, що:
1) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують наявність будівельних машин і механізмів, врахованих ним у розділі ІІ підсумкової відомості ресурсів в позиціях 19-21, а саме: крани на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 25 т (п.19), крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 25 т (п.20), крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40 т (п.21);
2) учасником у ціні пропозиції враховані кошти на покриття ризиків за динамічної договірної ціни, що суперечить пункту 5.31 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», згідно з яким кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, за динамічної договірної ціни не враховуються.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
961a736cc09943f78d167aafc477c3ec
Назва:
Щодо надання пояснення на запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є – «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»; 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-13-011260-a).
Дата опублікування:
26.07.2024 18:29
Опис:
Пояснюємо про наступне:
1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту Сумського НАУ на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»; розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (https://snau.edu.ua/publichni-zakupivli/)
3. Щодо розгляду тендерної пропозиції ПАТ «СУМБУД» пояснюємо наступне:
1) Відповідно до умов тендерної документації Учасник АТ «Сумбуд», в складі своєї тендерної пропозиції, надав Довідку від 29.05.2024 № 162-02/1, складену у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази яку планується залучити для повного виконання обсягу робіт за предметом закупівлі (будівельна техніка, транспортні засоби, машини, механізми, тощо), із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, форму власності та/або правові підстави користування. Інформація подана у довідці документально підтверджена (Додаток №1 на 3-х арк.)
Враховуючи фактичні умови виконання робіт, деякі позиції машин та механізмів із Підсумкової відомості ресурсів при виконанні робіт будуть замінені на інші (використання яких можливо за фактичних умов будівельного майданчика), а саме:
– крани на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 25 т (п.19) відповідно до КНУ РЕКН передбачені в розцінці КБ9-34-5 (Демонтаж) монтаж металевих конструкцій – 2,14 т. п. 3 локального кошторису 02-01-01 – фактично ці роботи будуть виконано за допомогою крана на автомобільному ходу, який є в наявності у Учасника, що підтверджується довідкою від 29.05.2024 № 162-02/1;
- крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 25 т (п.20) відповідно до КНУ РЕКН передбачені в розцінці КБ9-43-1 Монтаж металевих конструкцій – 32,12 т. п. 48 локального кошторису 02-01-01 та в розцінці КБ9-28-1 Монтаж світлоаераційних фонарів – 205 м2 п.56 локального кошторису – фактично ці роботи будуть виконано за допомогою крана на автомобільному ходу та баштового крана КБ-403Б, які є в наявності у Учасника, що підтверджується довідкою від 29.05.2024 № 162-02/1;
- крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40 т (п.21) відповідно до КНУ РЕКН передбачені в розцінці КБ9-42-1 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м – 607 м2 п. 58 локального кошторису 02-01-01 – фактично ці роботи будуть виконані за допомогою баштового крана КБ-403Б, який є в наявності у Учасника.
У ТД (Підсумковій відомості ресурсів) вказаний приблизний перелік механізмів згідно інвесторського кошторису, Учасник може вказувати механізми які є в нього в наявності і дають можливість виконати весь перелік робіт згідно ТД.
2) На підставі п.п.5 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити договірну ціну робіт (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) на суму покриття ризиків, внести відповідні зміни до Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024.
Надаємо документальне підтвердже:
- Додаток №1 (Довідка від 29.05.2024 № 162-02/1 на 3-х арк.)
Номер:
130fba7fc0f24e61b4cf81923a8d1b45
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
29.07.2024 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-13-011260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. З огляду на те, що Замовником 26.07.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду від 26.07.2024 №2, просимо надати додаткову угоду №1 та вказати причини її неоприлюднення.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
17783a9438d24ce39595c5397c0af4ed
Назва:
Надання інформації на запит, щодо неоприлюднення додаткової угоди №1
Дата опублікування:
02.08.2024 17:52
Опис:
На Ваш запит про надання інформації, щодо проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є – «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»; 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-13-011260-a) пояснюємо про наступне:
Чинним законодавством України встановлено, що внесення змін до договору про закупівлю відбувається відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Разом з тим пунктом 12.5. Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024 передбачено: «п.12.5. Зміна Договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов з ініціативою будь – якої Сторони на підставі додаткової угоди. Всі зміни та доповнення до Договору викладаються в письмовій формі, є його невід’ємною частиною та набувають чинності з моменту підписання додаткової угоди повноваженими представниками Сторін».
19.06.2024 Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024 доповнивши Розділ 5. «Вартість робіт та порядок розрахунків» пунктом 5.10., а саме: «п.5.10 План фінансування робіт узгоджується Сторонами (Додаток № 3 до даного Договору)».
Пунктом 7 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Пунктом 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;
9) зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.
У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Тобто ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, не встановлюють вимоги щодо оприлюднення змін до договору, не передбачених у відповідній нормі статті 41 Закону та з урахуванням Особливостей.
З урахуванням зазначеного, фукціонал майданчика електронної системи закупівель «Zakupivli.pro», не пербачає внесення змін які не стосуються істотних умов Договору, а саме таких які викладені у Додатковій угоді № 1 від 19.06.2024 щодо узгодження Сторонами Плану фінансування робіт.
Надаємо документальне підтвердже:
- Додаток 1 (Додаткова угода №1 на 1-му арк.).