• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»

Завершена

16 371 719.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 858.60 UAH
Номер: dd8c8239508548638992db32152393ba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-22-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.07.2024 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 22.07.2024 16:25 - 13.08.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.07.2024 №29-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 22.07.2024 №29-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-05-13-011260-a 13.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей, порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сумського національного аграрного університету (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.05.2024 (протокол №13-5-1) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.05.2024, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «СУМБУД» (далі – ПАТ «СУМБУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.06.2024 №4-6, вимога про усунення невідповідностей до 04.06.2024, повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2024, договір від 19.06.2024 №19-6-3 (далі – Договір), додаткова угода від 26.07.2024 №2, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 26.07.2024 та від 02.08.2024. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 3 додатку 2 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником згідно із додатком 2 до тендерної документації. З цією метою, учасник до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, надає, відповідно до своєї початкової ціни, наступні документи: договірну ціну, календарний графік виконання робіт (відповідно до будівельних норм), дефектний акт, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва. Пунктом 4 додатку 2 до тендерної документації визначено, що договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. та з урахуванням даної тендерної документації. У пункті 5.1 проєкту договору (додаток 5 до тендерної документації) Замовник установив, що договірна ціна – динамічна. Учасник ПАТ «СУМБУД», якого визначено переможцем торгів, на виконання вищезазначених вимог, у складі тендерної пропозиції надав, зокрема, файл «19.Договірна ціна. pdf». Відповідно до інформації, що міститься в даному файлі, у загальну вартість динамічної договірної ціни були включені кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт у сумі 174 903,00 грн (без ПДВ), що не відповідає пункту 5.31 «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова), оскільки, згідно з підпунктом б пункту 5.31 Настанови за динамічної договірної ціни кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт – не враховуються. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 23.07.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) щодо розгляду тендерної пропозиції ПАТ «СУМБУД» з огляду на те, що учасником у ціні пропозиції враховані кошти на покриття ризиків за динамічної договірної ціни, що суперечить пункту 5.31 Настанови. На зазначений запит Управління Замовник 26.07.2024 надав пояснення наступного змісту: «На підставі п.п.5 п.19 Особливостей, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити договірну ціну робіт (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) на суму покриття ризиків, внести відповідні зміни до Договору про закупівлю № 19-6-3 від 19.06.2024». Таким чином, уклавши додаткову угоду від 26.07.2024 №2 до Договору Замовник виключив з договірної ціни (додаток №1 до Договору) кошти на покриття ризиків у сумі 209 881,70 грн з ПДВ. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ПАТ «СУМБУД» та уклав з ним договір від 19.06.2024 №19-6-3 на умовах, що суперечать вимогам тендерної документації та нормативно-правовим актам в галузі будівництва. Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник розмістив до учасника ПАТ «СУМБУД» вимогу про усунення невідповідностей, в якій вказав шлях усунення невідповідностей – надання підсумкової відомості ресурсів (вимагалась пунктом 3 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі), чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей, відповідно до якого відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не належить до невідповідностей стосовно яких розміщується вимога про їх усунення. Крім того, Замовник на запит Управління від 29.07.2024 щодо неоприлюднення додаткової угоди №1 надав пояснення через електронну систему закупівель 02.08.2024, з порушенням строків, встановлених частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 06.08.2024 16:32 - 21.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.08.2024 16:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заходи, направлені на недопущення встановлених порушень законодавства в сфері державних закупівель в подальшому
Дата публікації звіту: 13.08.2024 17:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 14.08.2024 09:19

Запити/Пояснення