-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»
Завершена
16 371 719.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 858.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 81 858.60 UAH
Період оскарження:
13.05.2024 22:51 - 26.05.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення про визнання Переможця закупівлі
Номер:
c64d5fda39c148a391d6dd27ccdeb69e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-13-011260-a.b2
Назва:
Вимога про скасування рішення про визнання Переможця закупівлі
Вимога:
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-13-011260-a – Сумським національним аграрним університетом - (далі Замовник) розміщено закупівлю : «Реконструкція з розширенням УЛК ветеринарного факультету (віварій) Сумського національного аграрного університету за адресою: вул. Герасима Кондратьєва, 160, в м. Суми»» (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника), з очікуваною вартістю 16 371 719,40 грн з ПДВ. Участь в аукціоні приймали наступні учасники: ПАТ «Сумбуд» - визнано переможцем; ТОВ «СК Нове місто» - не розглядався; ТОВ «Електро Ленд» - не розглядався.
ТОВ «Електро Ленд», як учасник закупівлі, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо визнання ПАТ «Сумбуд»» переможцем. Вважаємо дане рішення незаконним та таким, що порушує наше право на об’єктивний та неупереджений розгляд пропозиції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Тедерною документацією на закупівлю п.2 Розділ V передбачено:» Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь.» Проте у складі тендерної пропозиції Учасника ПАТ «Сумбуд» даний документ не був наданий.
Також п.4 Додатку 2 тендерної документації на закупівлю предбачає, що Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021р. та з урахуванням даної тендерної документації, відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Згідно п.5.3 Настанови вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. В ціні тендерної пропозиції Учасника ПАТ «Сумбуд» (договірній ціні) врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 170,25 год. Разом з тим, згідно Указу Президента України від 06.05.2024 року № 271/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 14 травня 2024 року строком на 90 діб. норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника повинна становити - 172,33 годин (виходячи із норми тривалості для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня – 2068 години). Таким чином тендерна пропозиція Учасника ПАТ «Сумбуд» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації на закупівлю.
Беручи до уваги викладене вище, враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання ПАТ «Сумбуд» переможцем закупівлі і відхилити його тендерну пропозицію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.06.2024 20:13
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне.
Уповноважена особа Сумського національного аграрного університету розглядає тендерні пропозиції учасника відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року. Розглянувши тендерну пропозицію учасника закупівлі АТ «Сумбуд» в уповноваженої особи відсутні підстави відхилити тендерну пропозицію учасника.
Щодо доводів скаржника повідомляємо наступне:
1. Щодо доводу скаржника: Тедерною документацією на закупівлю п.2 Розділ V передбачено:» Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь.» Проте у складі тендерної пропозиції Учасника ПАТ «Сумбуд» даний документ не був наданий.
В складі тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» наявний гарантійний лист № 176-02/1 від «29» травня 2024 р. із наступним змістом: Приватне акціонерне товариство «Сумбуд» даним листом підтверджує, що всі матеріали при використанні в роботі будуть мати відповідні сертифікати та паспорти якості.
А також в тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» надає підтвердження, а саме: Документ № 172-02/1 від 29.05.2024 року (Ми, Приватне акціонерне товариство «Сумбуд», підтверджуємо свою можливість і готовність викоувати усі Технічні вимоги Замовника, зазначені у цьому технічному завданні. Усі роботи будуть виконуватися відповідно до вимог ДБН, ДСТУ та проектно-кошторисної документації. Всі застосовані матеріали, вироби, конструкції, а також інструменти і обладнання, що використовуються при цьому, будуть сертифіковані на території України в установленому порядку, в тому числі стосовно екологічної та санітарної безпеки відповідно до чинних вимог).
Товари, які мають походження із російської федерації та Республіки Білорусь не можуть бути сертифіковані на території України. Тому цим листом АТ «Сумбуд» виконав вимоги п.2 Розділ V ТД. В Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника АТ «Сумбуд».
2. Щодо доводу скаржника: Також п.4 Додатку 2 тендерної документації на закупівлю передбачає, що Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021р. та з урахуванням даної тендерної документації, відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Згідно п.5.3 Настанови вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. В ціні тендерної пропозиції Учасника ПАТ «Сумбуд» (договірній ціні) врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 170,25 год. Разом з тим, згідно Указу Президента України від 06.05.2024 року № 271/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 14 травня 2024 року строком на 90 діб. норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника повинна становити - 172,33 годин (виходячи із норми тривалості для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня – 2068 години). Таким чином тендерна пропозиція Учасника ПАТ «Сумбуд» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації на закупівлю.
Вважаємо доводи скаржника надуманими та побудованими на суб’єктивних оціночних поняттях. Оскільки Указ Президенту України від 06.05.2024 року № 271/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 14 травня 2024 року строком на 90 діб не встановлює норму тривалості робочого часу. В свою чергу кошторисні документи до тендерної пропозиції АТ «Сумбуд» розроблені на ліцензійному програмному комплексі АВК – 5 в якому визначається норма робочого часу відповідно до кошторисних норм та чинного законодавства України. Окрім того Скаржник не вказує яку процесуальну норму ТД було порушено учасником – АТ «Сумбуд».
За таких обставин вважаємо доводу, зазначені у вимозі надуманими, а вимогу як таку, що підлягає відхиленню.
Окрім того повідомляємо скаржника про його право звернутися до органу оскарження в порядку та в строки передбачені чинним законодавством України.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
КЕП
Не в повному обсязі викладена тендерна документація
Номер:
b64c4b4bdb274ec7a95386ce06547391
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-13-011260-a.a1
Назва:
Не в повному обсязі викладена тендерна документація
Скарга:
Для обєктивної оцінки істотних умов та кретеріїв закупівлі просимо надати проектну документацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Віварій.pdf 17.05.2024 12:29
- sign.p7s 17.05.2024 12:31
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
17.05.2024 12:31
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1e9773a3cb964c3f945584d7670c658c
Заголовок пункту скарги:
Не в повному обсязі викладена тендерна документація
Опис заперечення:
Для обєктивної оцінки істотних умов та кретеріїв закупівлі просимо додати в технічні характеристики закупівлі проектну документацію, так як вбачаються вимоги які мають характеристики дискримінаційних та "прописаних під одного учасника".
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Опис суті пункту скарги:
Згідно статті 16 "Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі" Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Для обєктивної оцінки істотних умов та кретеріїв закупівлі просимо додати в технічні характеристики закупівлі проектну документацію, так як вбачаються вимоги які мають характеристики дискримінаційних та "прописаних під одного учасника".