-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Кріогенна ємність)
Завершена
3 953 016.89
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 39 530.17 UAH
мін. крок: 1% або 39 530.17 UAH
Номер:
620ed782575046129107f40ec4593c00
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-11-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.11.2024 00:00
Період моніторингу:
11.11.2024 16:35 - 03.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.11.2024 № 82-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 11.11.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 11.11.2024 № 82-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 7 UA-2024-05-10-009741-a 10.05.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Комісії АМКУ – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Публічного акціонерного товариства «УКPНAФТА» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.05.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/746; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» (далі – ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.07.2024 № 394, від 25.07.2024 № 402, від 01.08.2024 № 409 та від 08.08.2024 № 421; рішення комісії АМКУ від 24.06.2024 № 10949-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товару за результатами відкритих торгів з особливостями від 14.08.2024 № 200; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
26.11.2024 16:28 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2024 16:28
Запити/Пояснення
Номер:
8173fc44d52148a3962640752eee18a7
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
12.11.2024 09:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-10-009741-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c970d6adb7cf4823bdf2eb5fbf9b8ff7
Назва:
Про надання пояснень (інформації та документів)
Дата опублікування:
15.11.2024 15:52
Опис:
По питанню першому:
З метою забезпечення безперебійного виконання необхідних виробничих задач, ПАТ «Укрнафта» було оголошено закупівлю «44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Кріогенна ємність)» (номер тендеру в ЦБД ID: UA-2024-05-10-009741-a).
Джерело фінансування закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Керуючись пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником самостійно визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та сформовано відповідну технічну специфікацію.
Щодо характеристик, які встановлені в додатку 3 до тендерної документації.
Тампонажною базою Схід УНПС ПАТ «УКРНАФТА» експлуатуються азотна газифікаційна установка АГУ 180-К SK та азотна цистерна CVA 3К45ТМ основними завданнями яких є технологічні операції з освоєння свердловин з використанням зрідженого азоту.
Технічними спеціалістами УНПС ПАТ «УКРНАФТА», які відповідають за подальше використання предмету закупівлі, було визначено технічні, якісні та кількісні характеристики кріогенної ємності з урахуванням необхідних технічних та експлуатаційних характеристик для забезпечення оперативного підвозу азоту для безперервного проведення технологічного процесу з освоєння свердловин товариства азотною установкою АГУ 180К-SK. Вимоги до предмету закупівлі враховують необхідність самостійно забезпечувати доставку рідкого азоту (не менше 20 000 л) на тралі від місця базування ємності до свердловини, а також мати власний резервуар для зберігання азоту в разі неготовності свердловини з подальшою доставкою його на свердловину.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою УНПС ПАТ «УКРНАФТА», є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб УНПС ПАТ «УКРНАФТА» в доставці та зберіганні рідкого азоту для подальшого освоєння свердловин.
При визначенні очікуваної вартості Замовник керувався:
- Наказом від 02.11.2023 № 535 «Про затвердження порядку формування очікуваної вартості закупівлі під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта»;
- Результатами попереднього моніторингу цін, зокрема: моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (процедура № 23134222) та шляхом запиту цін у потенційних постачальників.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій та у вигляді цін на майданчику SmartTender) від двох потенційних постачальників та визначена очікувана вартість опираючись на пропозицію, яка відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам, визначеним в Товаристві базовим умовам оплати, умовам та термінам постачання згідно вимог Замовника.
Додається:
- Аналітична таблиця формування очікуваної вартості;
- Порівняльна таблиця за результатами тендеру № 23134222 Моніторинг ринку;
- Комерційна пропозиція ТОВ «КАТТ Україна»;
- Комерційна пропозиція ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ».
По питанню другому:
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Зокрема, відповідно до пункту 4-1 постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Інформуємо, що ПАТ «Укрнафта» не відповідає критеріям суб’єктів, визначених абзацом першим пункту 4-1 постанови № 710. Джерело фінансування Закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).