-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Кріогенна ємність)
Завершена
3 953 016.89
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 39 530.17 UAH
мін. крок: 1% або 39 530.17 UAH
Період оскарження:
10.05.2024 15:48 - 21.05.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга
Номер:
1a42b464e9944054b6ba53139e370d5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-10-009741-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток № 2 до скарги - Додаток № 3, який було додано до тендерної пропозиції.pdf 18.06.2024 14:52
- Додаток № 3 до скарги - 3. Документи, які містять інформацію про основні технічні характеристики запропонованого Товару..pdf 18.06.2024 14:52
- Додаток № 1 до скарги - Протокольне рішення від 13.06.2024 року № 01_01_13_10_19_02-01-01_746_6..pdf 18.06.2024 14:52
- Додаток № 4 до скарги - 1. Додаток 2 ДОВІДКА ПРО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ816.pdf, який було додано до тендерної пропозиції.pdf 18.06.2024 14:52
- Додаток № 5 до скарги - Документи, які підтверджують, що ПП «ТІЗ - КАРБОГАЗ» повністю виконав аналогічний договір від 05.12.2022.pdf 18.06.2024 14:52
- Додаток № 6 до скарги - 6. Файл «05 TIZ KARBOGAZ Presentation Global 2024.pdf», який було додано до тендерної пропозиції..pdf 18.06.2024 14:52
- Додаток № 9 до скарги - Сертифікат експертизи типу № ZETC_118_2023. .pdf 18.06.2024 14:52
- Додаток № 7 до скарги - Файл «06 TIZ KARBOGAZ Presentation cryogenic 2024.pdf», який було додано до тендерної пропозиції..pdf 18.06.2024 14:52
- Скарга на незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції «ТІЗ – КАРБОГАЗ».pdf 18.06.2024 14:52
- 86024 (1).jpg 18.06.2024 14:52
- UahPayment-2024-06-18-855.pdf 18.06.2024 16:41
- sign.p7s 18.06.2024 16:43
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
19.06.2024 00:01
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0e9b58f8f6c6415abe8e7a0ee517d94d
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Прийняти скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТІЗ - КАРБОГАЗ»
до розгляду.
2. Визнати рішення замовника у формі протоколу від 13.06.2024 року
№ 01/01/13/10/19/02-01-01/746/6 про відхилення тендерної пропозиції
ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТІЗ – КАРБОГАЗ» неправомірним та
необґрунтованим, прийнятим із порушенням законодавства у сфері публічних
закупівель.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення у формі протоколу від
13.06.2024 року № 01/01/13/10/19/02-01-01/746/6 про відхилення тендерної
пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТІЗ – КАРБОГАЗ».
4. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду тендерної пропозиції
ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТІЗ – КАРБОГАЗ» в законному порядку.
до розгляду.
2. Визнати рішення замовника у формі протоколу від 13.06.2024 року
№ 01/01/13/10/19/02-01-01/746/6 про відхилення тендерної пропозиції
ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТІЗ – КАРБОГАЗ» неправомірним та
необґрунтованим, прийнятим із порушенням законодавства у сфері публічних
закупівель.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення у формі протоколу від
13.06.2024 року № 01/01/13/10/19/02-01-01/746/6 про відхилення тендерної
пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТІЗ – КАРБОГАЗ».
4. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду тендерної пропозиції
ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТІЗ – КАРБОГАЗ» в законному порядку.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника у вигляді протоколу № 01/01/13/10/19/02-01-01/746/5 від 11.06.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ«КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ», чим було відхиллено пропозицію першого учасника про визначення переможця без наявних на те підстав за позицією Скаржника
Номер:
ec66ad184cef44a493ae950d85591f7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-10-009741-a.a1
Назва:
Скарга на рішення Замовника у вигляді протоколу № 01/01/13/10/19/02-01-01/746/5 від 11.06.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ«КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ», чим було відхиллено пропозицію першого учасника про визначення переможця без наявних на те підстав за позицією Скаржника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналогічний договір.PDF 14.06.2024 11:00
- накладна 2.jpg 14.06.2024 11:00
- аналогічні договора - довідка.PDF 14.06.2024 11:00
- аналогіч досвід публі інформація 1.pdf 14.06.2024 11:00
- Протокольне рішення (відхилення)(2).pdf 14.06.2024 11:00
- накладна 4.jpg 14.06.2024 11:00
- аналогіч досвід публі інформація 2.pdf 14.06.2024 11:00
- накладна 1.jpg 14.06.2024 11:00
- скарга на незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції UA-2024-05-10-009741-a.PDF 14.06.2024 11:00
- накладна 3.jpg 14.06.2024 11:00
- рішення від 21.09.2023 № 15127.pdf 14.06.2024 11:00
- скарга на незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції UA-2024-05-10-009741-a.DOCX 14.06.2024 11:00
- sign.p7s 14.06.2024 11:04
- рішення від 17.06.2024 № 10370.pdf 17.06.2024 14:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2024 № 10949.pdf 25.06.2024 14:50
- рішення від 24.06.2024 № 10949.pdf 27.06.2024 13:05
- Відповідь на Скаргу АМКУ Кріогенна ємність.docx 19.06.2024 20:49
- Відповідь на Скаргу АМКУ Кріогенна ємність.pdf 19.06.2024 20:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.06.2024 11:22
Дата розгляду скарги:
24.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.06.2024 14:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.06.2024 13:05
Дата виконання рішення Замовником:
22.07.2024 19:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано. Рішення Замовника, оформлене Протоколом 01/01/13/10/19/02-01-01/746/5 від 11.06.2024 року, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» (Код ЄДРПОУ: 37545224) - скасоване. Пропозицію учасника повернуто на кваліфікацію.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cdf35ffb008f40d7b41da24226d738f0
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо відповідності наданого аналогічного договору вимога Тендерної документації закупівлі:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Щодо відповідності наданого аналогічного договору вимога Тендерної документації закупівлі:
Законодавством України у сфері проведення закупівель, а саме із Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р.), і Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок», на підставі чого повідомляємо наступне.
Рішенням Замовника у вигляді протоколу № 01/01/13/10/19/02-01-01/746/5 від 11.06.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» в закупівлі «44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Кріогенна ємність)» за ідентифікатором № UA-2024-05-10-009741-a, було порушено принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, так як здійснено відхилення без підстав об’єктивних та обґрунтованих підстав, і як наслідок, порушено принцип максимальної економії, бо пропозиція ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» із значенням «3 569 000,00 грн із пдв» є найнижчою із наявних пропозицій по зазначеній закупівлі.
Відповідно до Таблиці «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА» Розділу 1 Додатку 2 Тендерної документації встановлено, що для надання підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів:
«1.1 Довідка, складена в довільній формі* або згідно Таблиці №1 цього підпункту про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору за 2021-2024рр., скріплена підписом та завірена печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом.
Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який договір Учасника, яким передбачалося поставка товару Учасником, а саме: Кріогенних ємностей або цистерн або контейнерів або посудин високого тиску.
*Вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції відповідних довідок за формою, що наведені в Розділі І цього Додатку, запропонована Замовником як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, зазначену у зразку.
1.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів:
а) скан-копія одного повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – Договір);
При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»);
б) скан-копія Документу (на вибір Учасника), що підтверджує повне виконання Договору:
• акт (акти) прийому-передачі товарів за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору;
• видаткова накладна (видаткові накладні) за цим Договором, якщо така (такі) передбачено умовами Договору;
• інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього Договору.
При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані);
в) у разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2 б) без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає скан-копію відгуку від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору.
Відгук має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про повне виконання договору.
У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2 б) із зазначенням вартісних показників, Відгук надається за бажанням.
За наявності різниці у вартісних показниках, наведених у документах, що надаються згідно з п.1.2 а) і п.1.2 б) на підтвердження повністю виконаного аналогічного договору, надання Відгуку є обов’язковим.
У разі, якщо умовами Договору не передбачено надання акту (актів) прийому-передачі товарів, видаткової накладної (видаткових накладних), інших аналогічних документів, що підтверджують повне виконання Договору, надання Відгуку є обов’язковим.
Якщо в Учасника наявний досвід виконання аналогічного договору в
ПАТ «Укрнафта», Учасник може не надавати копію аналогічного договору, що зазначений в довідці згідно п.п.1.1., може не надавати копії документів згідно з п.п.1.2 та не зазначати контактні дані у довідці про досвід виконання аналогічного договору.»
Замовник рішенням у вигляді протоколу № 01/01/13/10/19/02-01-01/746/5 від 11.06.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» встановив підставою невідповідність тендерної пропозиції Скаржника в частині аналогічного досвіду із посиланням на надану вимогу про усунення недоліків із підстави: «В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначеного у довідці, Учасником надано (файл у складі тендерної пропозиції «Аналогічний договір.PDF») Договір поставки № 21/08/20 від 21 серпня 2020 року з додатками до нього, що не відповідає вимогам Підпункту 1.1. Пункту 1 Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, а саме не підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору за 2021-2024 рр. Посилання на вимогу (вимоги) Тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункту 1.2. Пункту 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати документ(-и) передбачені Підпунктом 1.2. Пункту 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації., які повністю відповідатимуть даній вимозі.»
Проте Скаржник не погоджується із такою підставою відхилення його тендерної пропозиції та повідомляє, що надав повну інформацію про наявність аналогічного досвіду згідно вимог Тендерної документації:
- Учасник ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» надав Таблицю аналогічних договорів у складі Тендерної пропозиції;
- Учасник ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» надав Договір поставки № 21/08/20 від 21 серпня 2020 року з додатками;
- Скаржник не повинен був надавати відгук до аналогічного договору, так як наданий аналогічний договір містить інформацію – вартісні показника, а тому це відповідає пункту підпункту 1.2. Пункту 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерною документації: «У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2 б) із зазначенням вартісних показників, Відгук надається за бажанням.»
- Наданий учасником Договір поставки № 21/08/20 від 21 серпня 2020 року з додатками відповідає періоду виконання 2021-2024 року, що підтверджується наданою Видатковою накладною № 136 від 11 червня 2021 року на суму «2 209 488,48 грн. з пдв», а саме період виконання аналогічного договору, як і підписання цієї накладної відповідає встановленій вимогі Тендерної документації.
Законодавством України у сфері проведення закупівель, а саме із Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р.), і Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок», на підставі чого повідомляємо наступне.
Рішенням Замовника у вигляді протоколу № 01/01/13/10/19/02-01-01/746/5 від 11.06.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» в закупівлі «44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Кріогенна ємність)» за ідентифікатором № UA-2024-05-10-009741-a, було порушено принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, так як здійснено відхилення без підстав об’єктивних та обґрунтованих підстав, і як наслідок, порушено принцип максимальної економії, бо пропозиція ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» із значенням «3 569 000,00 грн із пдв» є найнижчою із наявних пропозицій по зазначеній закупівлі.
Відповідно до Таблиці «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМОВИ УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА» Розділу 1 Додатку 2 Тендерної документації встановлено, що для надання підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів:
«1.1 Довідка, складена в довільній формі* або згідно Таблиці №1 цього підпункту про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору за 2021-2024рр., скріплена підписом та завірена печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом.
Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який договір Учасника, яким передбачалося поставка товару Учасником, а саме: Кріогенних ємностей або цистерн або контейнерів або посудин високого тиску.
*Вимога щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції відповідних довідок за формою, що наведені в Розділі І цього Додатку, запропонована Замовником як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, зазначену у зразку.
1.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів:
а) скан-копія одного повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – Договір);
При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»);
б) скан-копія Документу (на вибір Учасника), що підтверджує повне виконання Договору:
• акт (акти) прийому-передачі товарів за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору;
• видаткова накладна (видаткові накладні) за цим Договором, якщо така (такі) передбачено умовами Договору;
• інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього Договору.
При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані);
в) у разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2 б) без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає скан-копію відгуку від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору.
Відгук має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про повне виконання договору.
У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2 б) із зазначенням вартісних показників, Відгук надається за бажанням.
За наявності різниці у вартісних показниках, наведених у документах, що надаються згідно з п.1.2 а) і п.1.2 б) на підтвердження повністю виконаного аналогічного договору, надання Відгуку є обов’язковим.
У разі, якщо умовами Договору не передбачено надання акту (актів) прийому-передачі товарів, видаткової накладної (видаткових накладних), інших аналогічних документів, що підтверджують повне виконання Договору, надання Відгуку є обов’язковим.
Якщо в Учасника наявний досвід виконання аналогічного договору в
ПАТ «Укрнафта», Учасник може не надавати копію аналогічного договору, що зазначений в довідці згідно п.п.1.1., може не надавати копії документів згідно з п.п.1.2 та не зазначати контактні дані у довідці про досвід виконання аналогічного договору.»
Замовник рішенням у вигляді протоколу № 01/01/13/10/19/02-01-01/746/5 від 11.06.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» встановив підставою невідповідність тендерної пропозиції Скаржника в частині аналогічного досвіду із посиланням на надану вимогу про усунення недоліків із підстави: «В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначеного у довідці, Учасником надано (файл у складі тендерної пропозиції «Аналогічний договір.PDF») Договір поставки № 21/08/20 від 21 серпня 2020 року з додатками до нього, що не відповідає вимогам Підпункту 1.1. Пункту 1 Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, а саме не підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору за 2021-2024 рр. Посилання на вимогу (вимоги) Тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункту 1.2. Пункту 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати документ(-и) передбачені Підпунктом 1.2. Пункту 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації., які повністю відповідатимуть даній вимозі.»
Проте Скаржник не погоджується із такою підставою відхилення його тендерної пропозиції та повідомляє, що надав повну інформацію про наявність аналогічного досвіду згідно вимог Тендерної документації:
- Учасник ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» надав Таблицю аналогічних договорів у складі Тендерної пропозиції;
- Учасник ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» надав Договір поставки № 21/08/20 від 21 серпня 2020 року з додатками;
- Скаржник не повинен був надавати відгук до аналогічного договору, так як наданий аналогічний договір містить інформацію – вартісні показника, а тому це відповідає пункту підпункту 1.2. Пункту 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерною документації: «У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2 б) із зазначенням вартісних показників, Відгук надається за бажанням.»
- Наданий учасником Договір поставки № 21/08/20 від 21 серпня 2020 року з додатками відповідає періоду виконання 2021-2024 року, що підтверджується наданою Видатковою накладною № 136 від 11 червня 2021 року на суму «2 209 488,48 грн. з пдв», а саме період виконання аналогічного договору, як і підписання цієї накладної відповідає встановленій вимогі Тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Надана таблиця про аналогічний досвід згідно форми встановленої до вимог Тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
аналогічні договора - довідка.PDF
-
-
Назва доказу:
Наявність належного аналогічного досвіду
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір.PDF
-
-
Назва доказу:
рішення Замовника, що оскаржується в цій закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Протокольне рішення (відхилення)(2).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника у вигляді протоколу № 01/01/13/10/19/02-01-01/746/5 від 11.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 01/01/13/10/19/02-01-01/746/5від 06.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ». 4. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозиції ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» в законному порядку
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
79be1457877c42439195aaf89b03a512
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо відсутності законних підстав для вимоги про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Щодо відсутності законних підстав для вимоги про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель:
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Скаржником було надано документи (відповідний аналогічний договір із додатками і таблицю із інформацією про аналогічний досвід згідно форми, що встановлена Тендерною документацією) на виконання вимог, що передбачені Підпунктом 1.2. Пункту 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації, а тому у Замовника не було законних підстав для встановлення вимоги про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Скаржником було надано документи (відповідний аналогічний договір із додатками і таблицю із інформацією про аналогічний досвід згідно форми, що встановлена Тендерною документацією) на виконання вимог, що передбачені Підпунктом 1.2. Пункту 1 Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації, а тому у Замовника не було законних підстав для встановлення вимоги про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
×
-
Назва доказу:
Наявність належного аналогічного досвіду
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір.PDF
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати рішення Замовника у вигляді протоколу № 01/01/13/10/19/02-01-01/746/5 від 11.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
14c6497013d04f77a718bdeb378a85ac
Заголовок пункту скарги:
3. Щодо наявності публічної інформації та публічних данних про аналогічний досвід скаржника:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Щодо наявності публічної інформації та публічних данних про аналогічний досвід скаржника:
Пунктом 42 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Згідно з частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тому на підтвердження наявності аналогічного досвіду в аналогічних закупівлях, Скаржник надає номери та інформацію про закупівлі на онлайн майданчику «Прозорро», які наявні у відкритому – публічному доступі, де Скаржник визначений переможцем, та наявна публічна інформація про виконання таких договорів, що є відповідно аналогічними:
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-06-007869-c Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ , код ДК 021:2015: «44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску»(що є аналогічним до закупівлі цієї Скарги) укладений на суму 4 400 000,00 грн. та виконаний в період 1 липня 2021 — 31 грудня 2021 року (додається в додатках до цієї Скарги);
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-01-015040-c Замовник: Комунальне підприємство "Волинська обласна інфекційна лікарня" Волинської обласної ради, код ДК 021:2015: «44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (що є аналогічним до закупівлі цієї Скарги) укладений на суму 1 500 000,00 грн. та виконаний в період 4 грудня 2021 — 24 грудня 2021 року (додається в додатках до цієї Скарги);
3) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-06-007869-c Замовник: Державне підприємство "Науковий центр превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л.І.Медведя Міністерства охорони здоров'я України", код ДК 021:2015: «44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (що є аналогічним до закупівлі цієї Скарги) укладений на суму 1 055 000,00 грн. з пдв.
Пунктом 42 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Згідно з частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Тому на підтвердження наявності аналогічного досвіду в аналогічних закупівлях, Скаржник надає номери та інформацію про закупівлі на онлайн майданчику «Прозорро», які наявні у відкритому – публічному доступі, де Скаржник визначений переможцем, та наявна публічна інформація про виконання таких договорів, що є відповідно аналогічними:
1) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-06-007869-c Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ , код ДК 021:2015: «44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску»(що є аналогічним до закупівлі цієї Скарги) укладений на суму 4 400 000,00 грн. та виконаний в період 1 липня 2021 — 31 грудня 2021 року (додається в додатках до цієї Скарги);
2) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-01-015040-c Замовник: Комунальне підприємство "Волинська обласна інфекційна лікарня" Волинської обласної ради, код ДК 021:2015: «44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (що є аналогічним до закупівлі цієї Скарги) укладений на суму 1 500 000,00 грн. та виконаний в період 4 грудня 2021 — 24 грудня 2021 року (додається в додатках до цієї Скарги);
3) https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-06-007869-c Замовник: Державне підприємство "Науковий центр превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки імені академіка Л.І.Медведя Міністерства охорони здоров'я України", код ДК 021:2015: «44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (що є аналогічним до закупівлі цієї Скарги) укладений на суму 1 055 000,00 грн. з пдв.
×
-
Назва доказу:
Підтвердження наявності аналогічного досвіду що є публічним (накладна 4)
-
Повʼязаний документ:
накладна 4.jpg
-
-
Назва доказу:
Підтвердження наявності аналогічного досвіду що є публічним (накладна 3)
-
Повʼязаний документ:
накладна 3.jpg
-
-
Назва доказу:
Підтвердження наявності аналогічного досвіду що є публічним (накладна 2)
-
Повʼязаний документ:
накладна 2.jpg
-
-
Назва доказу:
Підтвердження наявності аналогічного досвіду що є публічним (накладна 1)
-
Повʼязаний документ:
накладна 1.jpg
-
-
Назва доказу:
Підтвердження наявності аналогічного досвіду що є публічним 2
-
Повʼязаний документ:
аналогіч досвід публі інформація 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Підтвердження наявності аналогічного досвіду що є публічним 1
-
Повʼязаний документ:
аналогіч досвід публі інформація 1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати рішення Замовника у вигляді протоколу № 01/01/13/10/19/02-01-01/746/5 від 11.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
d60cbfe0b1bc45ff9ced33528a3581f2
Заголовок пункту скарги:
4. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
4. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Крім того, Скаржник звертає увагу, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги про аналогічний досвід за період 2021-2024 року.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які нададуть аналогічний договір, що виконувався саме в період 2021-2024 році, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Також, те що таке формулювання є дискримінаційним – підтверджується позицією Антимонопольного комітету України в рішенні № 15127-р/пк-пз від 21.09.2023 року
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: т1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Крім того, Скаржник звертає увагу, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги про аналогічний досвід за період 2021-2024 року.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які нададуть аналогічний договір, що виконувався саме в період 2021-2024 році, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Також, те що таке формулювання є дискримінаційним – підтверджується позицією Антимонопольного комітету України в рішенні № 15127-р/пк-пз від 21.09.2023 року
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: т1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
×
-
Назва доказу:
аналогічна практика в сфері публічних закупівель
-
Повʼязаний документ:
рішення від 21.09.2023 № 15127.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати рішення Замовника у вигляді протоколу № 01/01/13/10/19/02-01-01/746/5 від 11.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 01/01/13/10/19/02-01-01/746/5від 06.05.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ».Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозиції ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ» в законному порядку.