-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 441100000-4 «Конструкційні матеріали» (Суміш асфальтобетонна тип Б марка 1)
Торги відмінено
25 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 127 500.00 UAH
Номер:
7923163501124995b05917bd1d10867f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-27-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2024 00:00
Період моніторингу:
27.05.2024 11:00 - 18.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.05.2024 № 42-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.05.2024 № 42-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-05-10-003520-a 10.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Полігон Екологія" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10.05.2024 №13 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ", протокольні рішення уповноваженої особи від 23.05.2024 №14 та від 27.05.2024 №15, від 14.06.2024 №19, від 14.06.2024 №21, повідомлення про намір укласти договір від 14.06.2024 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 28.05.2024 року та від 18.06.2024 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасником ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" у складі тендерної пропозиції не надано довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду у разі, якщо ухвала слідчого судді або ухвала суду оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень на дату подання тендерної пропозиції учасника, що не відповідає вимозі частини другої розділу 5 ТД.
Слід зазначити, що Замовником у частині першій розділу 3 ТД зазначається, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції.
Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Період усунення порушень:
19.06.2024 10:44 - 04.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2024 10:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заходи щодо усунення порушень
Дата публікації звіту:
24.06.2024 11:13
Запити/Пояснення
Номер:
26c8ab846ecf449a89861bfd4cfdd3b9
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
28.05.2024 12:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 – 441100000-4 «Конструкційні матеріали» (Суміш асфальтобетонна тип Б марка 1)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-10-003520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
96cbd57abe8e4806906d7a147eb18db4
Назва:
Наказ
Дата опублікування:
31.05.2024 11:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.05.2024 №43-з
Івано-Франківськ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами), з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарг за номером UA-2024-05-10-003520-a.a1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-05-10-003520-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 27 травня 2024 року), прийняте наказом Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 27 травня 2024 №42-з «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Номер:
ff20630162e042439f0ab70958c5d3b3
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
17.06.2024 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «ДК 021:2015 – 441100000-4 «Конструкційні матеріали» (Суміш асфальтобетонна тип Б марка 1)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-10-003520-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" те, що ним у складі тендерної пропозиції не надано довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду у разі, якщо ухвала слідчого судді або ухвала суду оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень на дату подання тендерної пропозиції учасника, як це вимагається у частині другій розділу 5 ТД?
Слід зазначити, що Замовником у частині першій розділу 3 ТД зазначається, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
285a831dae7044ab8c3b44fe01970b42
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.06.2024 16:06
Опис:
Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" враховано що ним у складі тендерної пропозиції не надано довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду у разі, якщо ухвала слідчого судді або ухвала суду оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень на дату подання тендерної пропозиції учасника, згідно вимог частини другої розділу 5 ТД.
В подальшому Замовник зобов’язується здійснити всі заходи щодо недопущення вищевказаних порушень в майбутньому при оцінці тендерних пропозицій.