• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 441100000-4 «Конструкційні матеріали» (Суміш асфальтобетонна тип Б марка 1)

Торги відмінено

25 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 127 500.00 UAH
Період оскарження: 10.05.2024 11:24 - 17.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ, 03035 Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» 77351, Івано-Франківська обл., Калуський р-н., с. Вістова, вул. Санаторна, 1 Код ЄДРПОУ 41421108 e-mail: himresurs2017@gmail.com тел. +380503716808 Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство «Полігон Екологія» 78203, Україна, Івано-Франківська обл., м. Коломия, вулиця Шкрумеляка, 36 Код ЄДРПОУ 13655234 e-mail: poligonekol@ukr.net тел. +380669231504 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2024-05-10-003520-a, ДК 021:2015 – 441100000-4 «Конструкційні матеріали» (Суміш асфальтобетонна тип Б марка 1)

Номер: 355f8e8a272d4aacbbaf5c57757aa1f6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-10-003520-a.c2
Назва: СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ, 03035 Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» 77351, Івано-Франківська обл., Калуський р-н., с. Вістова, вул. Санаторна, 1 Код ЄДРПОУ 41421108 e-mail: himresurs2017@gmail.com тел. +380503716808 Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство «Полігон Екологія» 78203, Україна, Івано-Франківська обл., м. Коломия, вулиця Шкрумеляка, 36 Код ЄДРПОУ 13655234 e-mail: poligonekol@ukr.net тел. +380669231504 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2024-05-10-003520-a, ДК 021:2015 – 441100000-4 «Конструкційні матеріали» (Суміш асфальтобетонна тип Б марка 1)
Скарга:
Дата розгляду скарги: 09.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.07.2024 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.07.2024 17:42
Дата виконання рішення Замовником: 18.07.2024 15:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Інформація про виконання рішення АМКУ
Автор: ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ", Олександр Овчар +380503716808 himresurs2017@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a225987318794a5983a19d0be40e405b
Заголовок пункту скарги: Щодо підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: По-перше, щодо підстави для відхилення тендерної пропозиції
ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ».

Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель,
«Причина дискваліфікації:
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
На виконання висновку Держаудитслужби від 19.06.2024 р. стосовно зобов’язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель необхідно скасувати рішення уповноваженої особи №21 від 14.06.2024 р. про визначення переможцем ТзОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» у відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015 441100000-4 «Конструкційні матеріали» (Суміш асфальтобетонна тип Б марка 1), № UA-2024-05-10-003520-a»

Протокол уповноваженої особи від 24.06.2024 №25 про скасування рішення уповноваженої особи №21 від 14.06.2024 р. про визначення переможцем ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" містить наступну інформацію:
«…19.06.2024 р. оприлюднено висновок Держаудитслужби про результати моніторингу в розрвзв стадій проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 – 441100000-4 "Конструкційні матеріали" (Суміш асфальтобетонна тип Б марка 1)", № UA-2024-05-10-003520-a. Даним висновком Держаудитслужба зобов’язала Замовника здійснити заходи щодо усуненнявиявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів…
…ВИРІШИЛА:
1. На виконання висновку Держаудитслужби стосовно зобов’язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель необхідно скасувати рішення уповноваженої особи №21 від 14.06.2024 р. про визначення переможцем ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" у відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015 – 441100000-4 "Конструкційні матеріали" (Суміш асфальтобетонна тип Б марка 1)", № UA-2024-05-10-003520-a…»

Відповідно до пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відповідно о пункту 45 Особливостей, Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою;
2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
Ні Особливостями, ні Законом не передбачено такої підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі чи переможця закупівлі як висновок про результати моніторингу процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, посилання на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до Особливостей та Закону.
Згідно з пунктом 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Проте, протокольне рішення уповноваженої особи від 24.06.2024 №25 про скасування рішення уповноваженої особи №21 від 14.06.2024 р. про визначення переможцем ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" не містить відомостей передбачених пунктом 46 Особливостей, зокрема, підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Замовником ні у протокольному рішенні уповноваженої особи №21 від 14.06.2024 р., ні в електронній системі закупівель не зазначено, яким саме вимогам тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ".

Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" була неправомірно відхилена Замовником.

В свою чергу, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ».

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 5f400f953685447293a6c6d6da28897f
Заголовок пункту скарги: Щодо висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 19.06.2024.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: По-друге, щодо висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області від 19.06.2024.

19.06.2024 в електронній системі закупівель опубліковано Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 19.06.2024 про результати моніторингу процедури закупівлі наступного змісту:
«Висновок
Дата публікації висновку:
19 черв 10:44
Період публікації висновку про результати:
19 черв 10:44 – 4 лип 00:00
Наявність порушень:
Так
Тип порушень:
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 19 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Полігон Екологія" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 10.05.2024 №13 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ", протокольні рішення уповноваженої особи від 23.05.2024 №14 та від 27.05.2024 №15, від 14.06.2024 №19, від 14.06.2024 №21, повідомлення про намір укласти договір від 14.06.2024 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 28.05.2024 року та від 18.06.2024 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасником ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" у складі тендерної пропозиції не надано довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду у разі, якщо ухвала слідчого судді або ухвала суду оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень на дату подання тендерної пропозиції учасника, що не відповідає вимозі частини другої розділу 5 ТД. Слід зазначити, що Замовником у частині першій розділу 3 ТД зазначається, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції. Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Документи
Назва документу
Дата публікації
sign.p7s
19 черв 10:44»

Твердження щодо того, «що учасником ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" у складі тендерної пропозиції не надано довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду у разі, якщо ухвала слідчого судді або ухвала суду оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень на дату подання тендерної пропозиції учасника, що не відповідає вимозі частини другої розділу 5 ТД. Слід зазначити, що Замовником у частині першій розділу 3 ТД зазначається, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції. Таким чином, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону» не відповідають дійсності з огляду на наступне:
Відповідно до вимог частини другої Розділу 5 тендерної документації:
«У разі якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, але активи такої юридичної особи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
 ухвалу слідчого судді або ухвала суду про передачу активів в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів*;
або
 згоду самого власника активів про передачу активів, підпис якої нотаріально завірений в установленому законодавством порядку.
* У разі, якщо ухвала слідчого судді або ухвала суду оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень на дату подання тендерної пропозиції учасника, то у такому випадку учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду.»
З огляду на формулювання цих вимог тендерної документації, довідку довільної форми слід надавати учаснику, що є юридичною особою, що створена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, але активи такої юридичної особи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Оскільки, ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" створено та зареєстровано відповідно до законодавства України, про що свідчить, зокрема, і наданий у складі тендерної пропозиції Витяг з ЄДР від 23.04.2024 року, ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" не повинен був надавати таку довідку у складі своєї пропозиції та у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ".
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ" була неправомірно відхилена Замовником.

В свою чергу, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ».

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: d853546b70c145c5924154d8493e4170
Заголовок пункту скарги: Звертаємо увагу на те, що Замовником не вперше вчинені такі порушення при проведенні процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: По-третє, звертаємо увагу на те, що Замовником не вперше вчинені такі порушення при проведенні процедури закупівлі.
Зокрема, при проведенні процедури закупівлі за предметом закупівлі: ДК 021:2015 14210000-6 "Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі" (Щебінь із природного каменю фракції 5-20, щебінь із природного каменю фракції 20-40 оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-29-010250-a, Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" з посиланням на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі.
ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" було подано скаргу від 26 липня 2023 № UA-2023-06-29-010250-a.b2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішенням від 11.08.2023 № 12589-р/пк-пз Комісія постановила зобов'язати комунальне підприємство "Полігон Екологія" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УКРЄВРОСВІТ" за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015 14210000-6 "Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі" (Щебінь із природного каменю фракції 5-20, щебінь із природного каменю фракції 20-40)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-06-29-010250-a.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ, 03035 Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» 77351, Івано-Франківська обл., Калуський р-н., с. Вістова, вул. Санаторна, 1 Код ЄДРПОУ 41421108, e-mail: himresurs2017@gmail.com, тел. +380503716808 Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство «Полігон Екологія» 78203, Україна, Івано-Франківська обл., м. Коломия, вулиця Шкрумеляка, 36 Код ЄДРПОУ 13655234, e-mail: poligonekol@ukr.net, тел. +380669231504 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2024-05-10-003520-a, Назва предмета закпівлі: ДК 021:2015 – 441100000-4 «Конструкційні матеріали» (Суміш асфальтобетонна тип Б марка 1)

Номер: b1e67be8bcaf474d88f507321d959eff
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-10-003520-a.a1
Назва: СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ, 03035 Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» 77351, Івано-Франківська обл., Калуський р-н., с. Вістова, вул. Санаторна, 1 Код ЄДРПОУ 41421108, e-mail: himresurs2017@gmail.com, тел. +380503716808 Найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Комунальне підприємство «Полігон Екологія» 78203, Україна, Івано-Франківська обл., м. Коломия, вулиця Шкрумеляка, 36 Код ЄДРПОУ 13655234, e-mail: poligonekol@ukr.net, тел. +380669231504 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2024-05-10-003520-a, Назва предмета закпівлі: ДК 021:2015 – 441100000-4 «Конструкційні матеріали» (Суміш асфальтобетонна тип Б марка 1)
Скарга:
Дата розгляду скарги: 07.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.05.2024 16:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.06.2024 11:55
Дата виконання рішення Замовником: 14.06.2024 16:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконання рішення АМКУ
Автор: ТОВ "ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ", Олександр Овчар +380503716808 himresurs2017@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 22a4e5fc2aa24086b4802a15f19683b0
Заголовок пункту скарги: Скаржник вважає рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника
Опис заперечення: Скаржник вважає рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Тип порушення: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Опис суті пункту скарги: По-п’яте, щодо позиції Замовника:
«Пунктом 39 Особливостей визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Замовником здійснено запит стосовно дійсності атестата виробництва №АВ.ОДС.044.013-24, поданого Учасником. Однак в реєстрі даний атестат відсутній.»

З приводу цього, слід відмітити, що абсолютно не зрозуміло в який саме спосіб і до кого Замовник звернувся за підтвердженням інформації щодо дійсності атестата виробництва №АВ.ОДС.044.013-24.

Зокрема, якщо Замовник здійснював пошук інформації про атестат виробництва №АВ.ОДС.044.013-24 на офіційному вебсайті ДП «ДОРЦЕНТР» за посиланням: http://roadcontrol.com.ua/sertyfikaty/, то тут слід зазначити, що за цим посланням здійснюють пошук сертифікатів, а не атестатів виробництва

Якщо ж Замовник здійснював пошук інформації про атестат виробництва №АВ.ОДС.044.013-24 на офіційному вебсайті ДП «ДОРЦЕНТР» в розділі Реєстр атестатів виробництва, що розміщений на офіційному вебсайті ДП «ДОРЦЕНТР» за посиланням: http://roadcontrol.com.ua/nashi-poslugy/, то тут слід відмітити, що перейшовши за цим посиланням, завантажується файл «attest-reestr», що містить лише 80 позицій, в останні й позиції міститься інформація про атестат, що виданий у 2021 році.



24.05.2024 ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» звернулись до ДП «ДОРОЖНІЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» із запитом про надання інформації з приводу наступного:
1. Чи надходив запит від КП «Полігон Екологія» ( код ЄДРПОУ 13655234) стосовно дійсності атестата виробництва № АВ.ОДС.044.013-24, що виданий Вами Товариству з обмеженою відповідальністю «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» та засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних сумішей, щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей та асфальтобетонних сумішей на основі бітумів, модифікованих полімерами та сумішей бітумомінеральних на АБЗ ДС-185, що знаходиться Івано-Франківська область, Коломийський район, с. Матеївці, вул. Грушевського, 1, забезпечує відповідність фізико-механічних властивостей сумішей вимогами ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» Зміна № 1, ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови» Зміна № 1, ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7.-305:2015 «Суміші бітумомінеральні дорожні. Загальні технічні умови»?
2. Чи функціонує пошук сертифікатів за номером, що розміщений на офіційному вебсайті ДП «ДОРЦЕНТР» за посиланням: http://roadcontrol.com.ua/sertyfikaty/ ?
3. Чи наповнюється Реєстр атестатів виробництва, що розміщений на офіційному вебсайті ДП «ДОРЦЕНТР» за посиланням: http://roadcontrol.com.ua/nashi-poslugy/ ?

28.05.2024 надійшла відповідь від ДП «ДОРЦЕНТР» №158/09/14104 від 28.05.2024 на запит ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» №1 від 24.05.2024, відповідно до якої:
- ДП «ДОРЦЕНТР» підтверджує видачу атестата виробництва асфальтобетонних сумішей, щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей та асфальтобетонних сумішей на основі бітумів, модифікованих полімерами та сумішей бітумомінеральних на АБЗ ДС-185 (Івано-Франківська область, Коломийський район, с. Матеївці, вул. Грушевського, 1) № АВ.ОДС.044.013-24 9 (бланк № 021557), ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» від 17.05.2024 року, дійсний до 16.05.2024 року.
- КП «Полігон Екологія» не зверталось до ДП «ДОРЦЕНТР» стосовно видачі атестата виробництва № АВ.ОДС.044.013-24 від 17.05.2024 року
- Доступ до електронного реєстру атестатів виробництва на період воєнного стану тимчасово обмежений для загального користування, проте актуальність атестатів виробництва можна завжди перевірити за зверненням до ДП «ДОРЦЕНТР».

З огляду на вищевказане, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника – ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

В свою чергу, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.


По-четверте, щодо позиції Замовника:
«В порушення пп. 10 абз. 2 п. 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації Учасником не надано належним чином завірений витяг з реєстру платників ПДВ.»
Відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації:
«Інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження:…..
-копія свідоцтва про реєстрацію платника податку (ПДВ чи єдиного) або витяг у разі наявності;»
На виконання цієї вимоги тендерної документації Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано файл «ХІМРЕСУРС рішення, наказ, статут, витяг ПДВ, виписка ЄДР.pdf», що містить оригінал Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, що сформований в електронному кабінеті Державної податкової служби України (сторінка 3 файлу).
Відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації:
«Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Перелік формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710:…
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).»

З огляду на вищевказане, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника – ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

По-третє, щодо позиції Замовника:
«Також в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня письмова згода у довільній формі з умовами проекту договору, викладеного в Додатку 5, чим порушено вимогу пп. 12 абз. 2 п. 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації.»
Відповідно до вимог п. 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації:
«Інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження:…..
-письмову згоду у довільній формі з умовами проекту договору, викладеного в Додатку 5 до цієї тендерної документації.»
На виконання цієї вимоги тендерної документації Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано архівний файл «Д.5. Проект договору.pdf.asice.zip», що містить Проект договору Вих.№ 5/т-2 від 20.05.2024, на кожній сторінці якого міститься надпис «З умовами договору згідні».
Оскільки Замовником у тендерній документації встановлено, що письмова згода надається у довільній формі таке підтвердження Скаржником у формі надання проекту договору з надписом на кожній сторінці документу «З умовами договору згідні», є цілком відповідним вимогам тендерної документації за цим предметом закупівлі.

Відповідно, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника – ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

По-друге, щодо позиції Замовника:
«На виконання абз. 1 додатку 4 до тендерної документації для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати сканкопію з оригіналу одного або декількох аналогічних договорів (про який вказана інформація у таблиці), який виконувався у 2019 - 2023 роках та документи що підтверджують його повне та/або часткове виконання. Учасником надано договір №08/01-22 від 01.08.2022 р. та видаткова накладну № 08/04-2 від 04.08.2022 р., в якій постачається тільки суміш асфальтобетонну дрібнозернисту тип Б марку 2 на суму 66 469, 26 грн., тоді як Замовником закуповується суміш асфальтобетонна тип Б марку 1.
Ні в аналогічному договорі, ні в заявках та специфікаціях до нього не міститься жодної інформації, що товар Учасника відпускався саме з с. Матеївці, Коломийського району. Тобто Учасник не підтвердив належним чином виконання аналогічного договору, який виконувався у 2022 році та не надав документів, які це підтверджують.»

Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації:
ДОДАТОК 4
Довідка
про наявність досвіду виконання аналогічного договору
№ з/п
Замовник, адреса
Предмет договору Сума договору, грн.. № та дата підписання договору


Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати сканкопію з оригіналу одного або декількох аналогічних договорів (про який вказана інформація у таблиці), який виконувався у 2019 - 2023 роках та документи що підтверджують його повне та/або часткове виконання.

На виконання цих вимог тендерної документації Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано архівний файл «Д.4. ДОСВІД.zip», що містить наступні документи:
- Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору Вих.№ 4/т-2 від 20.05.2024;
- Договір №08/01-22 від 01.08.2022, укладений між ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» та ТОВ «КАРПАТ-БУД», Додаток №1 до Договору №08/01-22 від 01.08.2022 СПЕЦИФІКАЦІЯ від 04.08.2022 року, Додаток №2 до Договору №08/01-22 від 01.08.2022 СПЕЦИФІКАЦІЯ від 15.08.2022 року, Видаткова накладна №08/04-2 від 04.08.2022.

Відповідно до Додатку №2 до Договору №08/01-22 від 01.08.2022 СПЕЦИФІКАЦІЯ від 15.08.2022 року, товар, що поставляється, саме суміш асфальтобетонна дрібнозерниста, тип Б, марка 1:


Відсутність у тендерній пропозиції Скаржника видаткової накладної, що підтверджує поставку саме суміші асфальтобетонної дрібнозернистої, тип Б, марка 1 відповідно до Додатку №2 до Договору №08/01-22 від 01.08.2022 СПЕЦИФІКАЦІЯ від 15.08.2022 року є невідповідністю, що може бути усунена відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, а саме:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Таким чином, Замовник повинен був надати Скаржнику можливість усунути вищевказану невідповідність шляхом розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до вимог пункту 43 Особливостей.

Також, як стверджує Замовник, що ні в аналогічному договорі, ні в заявках та специфікаціях до нього не міститься жодної інформації, що товар Учасника відпускався саме з с. Матеївці, Коломийського району. Тобто Учасник не підтвердив належним чином виконання аналогічного договору, який виконувався у 2022 році та не надав документів, які це підтверджують.
Слід зазначити, що Скаржник має декілька виробничих баз, зокрема:
1. Івано-Франківська обл., Коломийський р-н, с. Матеївці, вул. Грушевського, 1.
2. Львівська обл., м. Миколаїв, вул. Вапняно-Кар’єрна, 6.

Однак, Тендерна документація не ставить у взаємозалежність підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору до місцезнаходження виробництва, та не вимагає підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, за яким поставка товару відбувалася саме з адреси виробництва асфальтобетонної суміші (місцезнаходження), що вказане у документах тендерної пропозиції за цим предметом закупівлі.
Таким чином, наданий учасником Договір №08/01-22 від 01.08.2022 повністю відповідає вимогам тендерної документації щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору.

Відповідно у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника – ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

По-перше, щодо позиції Замовника:
«Пунктом 3.1. Додатку 6 Технічного завдання до тендерної документації було встановлено вимогу стосовно надання учасником торгів відомостей про підприємство (виробника) товару (якщо Учасник не є виробником запропонованого товару) та відомостей про виробничу спроможність підприємства по приготуванню та відвантаженню асфальтобетонної суміші в зміну (8 год) по кожній базі. Однак в складі тендерної пропозиції Учасника такі відомості відсутні. Тобто Учасником не надано підтверджуючих документів, які б засвідчували право власності або іншого права використання на АБЗ «ДС-185».»
Відповідно до пункту 3.1. Додатку 6 Технічного завдання до тендерної документації, Учасник торгів повинен надати відомості про підприємство (виробника) товару (якщо Учасник не є виробником запропонованого товару) та відомості про виробничу спроможність підприємства по приготуванню та відвантаженню асфальтобетонної суміші в зміну (8 год) по кожній базі. Вказати адресу виробництва асфальтобетонної суміші (місцезнаходження).
Також Додаток 6 Технічне завдання до тендерної документації також містить вимогу:
«Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
- Довідку, складену у довільній формі про виробника товару.»

На виконання цих вимог тендерної документації Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано наступні документи:
- Файл «Д.3. Тех.завдання.pdf», що міститься в архівному документі «Д.6. Тех.завдання+довідки+атестат.zip», в якому, зокрема, наведена наступна інформація:


- Файл «Довідка про виробника товару.pdf», що міститься в архівному документі «Д.6. Тех.завдання+довідки+атестат.zip», в якому, зокрема, наведена наступна інформація:



- Файл «АТЕСТАТ АБЗ ДС-185 ХІМРЕСУРС Матеївці АВ ОДС 013.pdf», що міститься в архівному документі «Д.6. Тех.завдання+довідки+атестат.zip».

Таким чином, Скаржником в складі тендерної пропозиції надано наступну інформацію:
1. Виробником товару є сам Учасник закупівлі – ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ». На підтвердження того, що Учасник є виробником товару надано АТЕСТАТ ВИРОБНИЦТВА, виданий Органом з сертифікації «УКРДОР’ЯКІСТЬ» ДП «ДОРЦЕНТР» №АВ.ОДС.044.013-24. Додаткові ж відомості щодо виробника товару, слід надавати, якщо Учасник не є виробником цього товару.
2. Відомості про виробничу спроможність підприємства по приготуванню та відвантаженню асфальтобетонної суміші в зміну (8 год) по кожній базі, що становить 448 т.
3. Вказано адресу виробництва асфальтобетонної суміші (місцезнаходження) - Івано-Франківська обл., Коломийський р-н, с. Матеївці, вул. Грушевського, 1.

Окрім цього, звертаємо увагу на те, що вищевказана вимога тендерної документації не містить конкретизований перелік відомостей про підприємство (виробника) товару, що повинні бути вказані Учасником.

Також, тендерна пропозиція Скаржника містить документ Відомості про учасника (файл «Д.3. Відомості про учасника.pdf.asice», в якому вказана наступна інформація:

1. Повне найменування Учасника (П.І.Б. – для фізичної особи):
Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ»
2. Юридична адреса:
77351, Івано-Франківська обл., Калуський р-н., с. Вістова, вул. Санаторна, 1.
3. Фактична адрес:
77351, Івано-Франківська обл., Калуський р-н., с. Вістова, вул. Санаторна, 1.
4. Код ЄДРПОУ (для юридичних осіб). 41421108
5. Реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців). –
6. Телефон: +380503716808.
Електронна пошта: himresurs2017@gmail.com
7. Форма власності: Приватна.
8. Організаційно-правова форма: Товариство з обмеженою відповідальністю
9. Посада, прізвище, ім’я та по батькові керівника, № телефону (мобільний)
директор ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» Овчар Олександр Михайлович, +380503716808.
10. Банківські реквізити обслуговуючого (-их) банку (-ів):
IBAN UA483204780000026001924936187 в АБ «УКРГАЗБАНК», МФО 320478
11. Інформація про систему оподаткування, на якій перебуває учасник як суб’єкт підприємницької діяльності:
загальна система оподаткування, платник податку на прибуток та податку на додану вартість

Оскільки, Учасник – ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» і є виробником товару, то у Замовника є вся необхідна інформація та у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» містить відомості про підприємство (виробника) товару (якщо Учасник не є виробником запропонованого товару) та відомості про виробничу спроможність підприємства по приготуванню та відвантаженню асфальтобетонної суміші в зміну (8 год) по кожній базі.

Окрім цього, наступне твердження Замовника: «Тобто Учасником не надано підтверджуючих документів, які б засвідчували право власності або іншого права використання на АБЗ «ДС-185».» не відповідає дійсності, оскільки жодними вимогами тендерної документації не передбачено необхідність подання Учасником документів, що підтверджують право власності або ж право користування на асфальтобетонний завод на якому буде вироблятись / виготовлюватись товар.

Відповідно, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника – ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ» згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника