• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Навчально-тренувальний Вертоліт моделі 269С-1, комерційне позначення Schweizer 300CB(і) випуск не раніше 2003 року (або еквівалент)

Завершена

13 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 000.00 UAH
Номер: 75d10e6551a54543b0a77f28bbde8e15
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-10-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 10.06.2024 17:45 - 02.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.06.2024 № 52-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 10.06.2024 № 52-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-05-07-006293-a, 07.05.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасника абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 та пункту 43 Постанови. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кременчуцького льотного коледжу Харківського національного університету внутрішніх справ (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженою особою від 07.05.2024 № 106; вимоги про усунення порушень від 22.05.2024 № UA-2024-05-07-006293-a.c1, 24.05.2024 № UA-2024-05-07-006293-a.a2 та рішення замовника від 24.05.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОПТИМУС ПРАЙМ ПАУЕР»; тендерну пропозицію учасника «ТОВ Хелітрейнінг Україна»; вимога про усунення невідповідностей до 18.05.2024 учаснику «ТОВ Хелітрейнінг Україна»; протокольне рішення уповноваженої особи від 17.05.2024 № 118; протокольне рішення уповноваженої особи від 20.05.2024 № 121; повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2024; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 27.05.2024 № 349 на суму 13000000,00 грн (з ПДВ) з «ТОВ Хелітрейнінг Україна»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 14.06.2024 в електронній системі закупівель; офіційний сайт замовника https://klk.univd.edu.ua/uk/dir/1150/publichni-zakupivli. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасника встановлено порушення Замовником чинного законодавства, в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. Моніторингом установлено, замовником у тендерній документації (пункт 3 Додаток 3 «Технічні вимоги») встановлено вимогу про надання учасником документів, а саме: «Вимоги до надання документації стосовно закупівлі: Підтвердження проходження вертольота моделі 269С-1, комерційне позначення Schweizer 300CB(і) сервісного обслуговування та передпродажної підготовки». Згідно даних веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, в складі тендерної пропозиції учасника «ТОВ Хелітрейнінг Україна» відсутні документи, які підтверджують проходження вертольота моделі 269С-1, комерційне позначення Schweizer 300CB(і) сервісного обслуговування та передпродажної підготовки. Так, відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації. Натомість замовником надано вимогу про усунення невідповідностей до 18.05.2024 учаснику «ТОВ Хелітрейнінг Україна», в якій зазначено: «Учасник частково підтвердив дод. 3 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» п.3 «Вимоги до надання документації стосовно закупівлі» наданням Cертифікату льотної придатності та Cертифікату походження товару. Просимо документального підтвердження проходження вертольоту моделі 269С-1, комерційне позначення Schweizer 300CB(і) сервісного обслуговування та передпродажної підготовки, тобто необхідно надати документальне підтвердження проходження вертольотом сервісного обслуговування та передпродажної підготовки, оформлене відповідним чином спеціалізованою організацією, яка має необхідні дозволи та допуск до виконання подібних робіт». Відповідно до пункту 43 Постанови № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим слід зазначити, що тендерна документація не містить вимоги про надання учасником документального підтвердження проходження вертольотом сервісного обслуговування та передпродажної підготовки, оформлене відповідним чином спеціалізованою організацією, яка має необхідні дозволи та допуск до виконання подібних робіт. Також в тендерній документації (Додаток 3 «Технічні вимоги») замовником зазначено: «Не надання будь-якого з вказаних в технічній специфікації та інших вимогах щодо предмета закупівлі тендерної документації документів та/або не надання інформації-роз’яснення в довільній формі щодо причини ненадання, відсутність законодавчих підстав ненадання відповідних документів, надання документів не за формою, що вказана в технічній специфікації - є не відповідністю тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Однак, замовником не враховано зазначені вище вимоги тендерної документації. З огляду на викладене та норми чинного законодавства, надання замовником вимоги про усунення невідповідностей є порушенням п. 43 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція учасника «ТОВ Хелітрейнінг Україна» не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню, що не забезпечено замовником.
Період усунення порушень: 25.06.2024 17:28 - 10.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2024 17:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами проведеного моніторингу Державної аудиторської служби України Північно-східного офісу Держаудитслужби управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, ID моніторингу UA-M-2024-06-10-000091, на закупівлю «Навчально-тренувальний Вертоліт моделі 269С-1, комерційне позначення Schweizer 300CB(і) випуск не раніше 2003 року (або еквівалент)» згідно ДК 021-2015: 34710000-7 – Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном, 25.06.2024 було висунуто зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, на що проведено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору № 349 від 27.05.2024, відповідно до п. 9.3 укладеного договору за згодою сторін , а саме: укладено додаткову угоду № 1 від 28.06.2024 про розірвання договору № 349 від 27.05.2024.
Дата публікації звіту: 01.07.2024 13:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 08.07.2024 15:07

Запити/Пояснення