• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (підвищеної якості) та дизельне паливо (підвищеної якості) для утримання автотранспорту Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області)

Завершена

7 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 500.00 UAH
Номер: 00f6fb356d3a41edb03c088776cd7f94
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-26-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.08.2024 19:11 - 17.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.08.2024 № 227 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-05-03-007576-a 03.05.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання рішення комісії АМКУ установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень комісії АМКУ у визначений Законом строк, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 11 червня 2024 року № 14-4-2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВЄНТУС РЕСУРС» (далі – ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27 травня 2024 року № 14-3-2024, від 11 червня 2024 року № 14-4-2024 та від 18 червня 2024 року № 14-6-2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18 червня 2024 року, договір від 24 червня 2024 року № 133-24 на загальну суму 7 486 200,00 грн з ПДВ, рішення комісії АМКУ від 17 травня 2024 року № 8733-р/пк-пз та від 06 червня 2024 року № 9964-р/пк-пз, пояснення та документи, надані Замовником 28 серпня 2024 року та 04 вересня 2024 року на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Під час моніторингу встановлено, що на розгляд комісії АМКУ надійшла скарга товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ») від 07.05.2024 № UA-2024-05-03-007576-a.a1 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги комісією АМКУ було прийняте рішення від 17.05.2024 № 8733-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що прийняти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які: - можуть поставити Замовнику товар, якість якого відповідатиме вимогам законодавства та підтверджуватиметься сертифікатами відповідності Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на паливо дизельне, виданими саме на ім’я учасника уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності; - нададуть діючі сертифікати відповідності та паспорти якості, які будуть завірені саме власником або орендарем (суборендарем) АЗС/АЗК, або постачальником нафтопродуктів; - нададуть копії діючих сертифікатів відповідності вимогам саме ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Рішенням від 17.05.2024 № 8733-р/пк-пз комісія АМКУ зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (підвищеної якості) та дизельне паливо (підвищеної якості) для утримання автотранспорту Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-03-007576-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, зокрема і щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій відповідних сертифікатів. Згідно з інформацією, оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 27.05.2024 внесено зміни до тендерної документації. На розгляд комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» від 28.05.2024 № UA-2024-05-03-007576-a.c2 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації та невиконання рішення Органу оскарження. За результатами розгляду зазначеної вище скарги комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 06.06.2024 № 9964-р/пк-пз, згідно з яким встановлено, зокрема, що прийняти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які: - можуть поставити Замовнику товар, якість якого відповідатиме вимогам законодавства та підтверджуватиметься сертифікатами відповідності Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на паливо дизельне, виданими саме на ім’я учасника уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності; - нададуть діючі сертифікати відповідності та паспорти якості, які будуть завірені саме власником або орендарем (суборендарем) АЗС/АЗК, або постачальником нафтопродуктів; - нададуть копії діючих сертифікатів відповідності вимогам саме ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Рішенням від 06.06.2024 № 9964-р/пк-пз комісія АМКУ зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (підвищеної якості) та дизельне паливо (підвищеної якості) для утримання автотранспорту Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-03-007576-a. Таким чином, моніторингом встановлено невиконання рішення комісії АМКУ від 17.05.2024 № 8733-р/пк-пз. Крім того, відсутня інформація про оскарження рішення комісії АМКУ від 17.05.2024 № 8733-р/пк-пз до суду. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Таким чином, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення комісії АМКУ від 17.05.2024 № 8733-р/пк-пз.
Період усунення порушень: 17.09.2024 15:38 - 02.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.09.2024 15:38

Оскарження висновку в суді

Опис: Аргументовані заперечення на висновок. Висновок буде оскаржено в суді.
Дата публікації: 23.09.2024 16:33
Дата відкриття провадження: 02.12.2024 13:56
Номер відкриття провадження: 320/55157/24

Запити/Пояснення