• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Забезпечення оздоровчими та відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які розташовані в гірських районах (районах, в яких розташовані населені пункти, віднесені до категорії гірських - 250 путівок)

Завершена

6 825 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 125.00 UAH
Номер: 5b7d67a9fc6e49f5a4a2a7bf85d24dd8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-20-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 20.05.2024 17:17 - 11.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 20.05.2024 № 41-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 20.05.2024 № 41-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-04-30-010095-a, яку проводить Служба у справах дітей та сім'ї Київської обласної державної адміністрації;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 331-53-64, nadyas78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: В ході моніторингу встановлено порушення пункту 43 Особливостей, в частині не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я». За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я» встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «04» червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби у справах дітей та сім'ї Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.04.2024; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАЯР СІТІ» (далі – ТОВ «ЛАЯР СІТІ»), Дочірнього підприємства «Клінічний санаторій «Карпати» Приватного акціонерного товариства лікувально-оздоровчих закладів профспілок України «УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ» (далі - ДП «Клінічний санаторій «Карпати» ПРАТ «УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Оздоровчо - профілактичний комплекс «Планета здоров'я»» (далі – ТОВ «ОПК Планета здоров'я») та товариства з обмеженою відповідальністю «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я» (далі – ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я»); протоколи розгляду тендерних пропозицій від 09.05.2024 № 26, від 09.05.2024 № 27, від 14.05.2024 № 32 та від 14.05.2024 № 33; повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг з оздоровлення та відпочинку дітей від 20.05.2024 № 17. За результатами моніторингу встановлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «ЛАЯР СІТІ», ДП «Клінічний санаторій «Карпати» ПРАТ «УКРПРОФОЗДОРОВНИЦЯ» та ТОВ «ОПК Планета здоров'я» Замовником відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44, абзацу 5 підпункту 2 пункту 44, абзацу 6 підпункту 1 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей відповідно. Порушень з даного питання не встановлено. Під час дослідження тендерної пропозиції ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я» встановлено невідповідність в інформації про розмір басейну. Так, відповідно до акту приймання-передачі позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «ШАЯНИ» (далі – об’єкт оренди), який є невід’ємною частиною договору оренди від 01.04.2024 б/н, ТОВ «Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «ШАЯНИ» (за договором – Орендодавець) надає, а ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я» (за договором – Орендар) приймає в строкове платне користування об’єкт оренди, розташоване на відокремленій ділянці площею 3,99 га, яке складається, зокрема з дворівневого басейну розміром 12*6 метрів. Водночас, відповідно до детальної інформації про умови розміщення дітей у позаміському дитячому закладі оздоровлення та відпочинку «ШАЯНИ» від 06.05.2024 № 12 розмір плавального басейну складає 12*5,5 метрів. За результатами проведеного моніторингу встановлено недотримання замовником вимог пункту 43 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Курортне об’єднання «Перлина Чорномор'я», відповідно до яких, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовником повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, передбачений чинним законодавством, не розміщено, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей. Таким чином, відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІНЛЄКС» та, як наслідок, укладено договір про закупівлю послуг з оздоровлення та відпочинку дітей від 20.05.2024 № 17.
Період усунення порушень: 04.06.2024 18:16 - 19.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.06.2024 18:16

Запити/Пояснення