• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Високовольтні вводи: лот 1 - 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (високовольтні вводи 750 кВ), лот 2 - 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (високовольтні вводи 330 кВ), лот 3 - 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (високовольтні вводи 150 кВ)

Торги не відбулися

25 872 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1 875.00 UAH
Номер: b69ea6f861724012b80b21ee9d4c0f4b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-26-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.08.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.08.2024 19:52 - 17.09.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.08.2024 № 227 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 16 серпня 2024 року № 251-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2024-04-30-008602-a 30.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правомірності прийняття рішення про відміну торгів (Лот 1) встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції Universal Baltic Group OÜ(Лот 1), виконання Замовником рішень комісії АМКУ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо скасування рішення про відміну відкритих торгів (Лот 1) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання Замовником рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, правомірності прийняття рішення про відміну торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Замовника від 30.04.2024 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Universal Baltic Group OÜ (Лот 1), товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК», Учасник) (Лот 1), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.05.2024 № 03/34 (Лот 1), від 26.07.2024 № 03/43 (Лот 1), від 06.09.2024 № 03/53 (Лот 1), інформація щодо розгляду (відхилення) тендерної пропозиції учасника торгів на закупівлю уповноваженої особи від 10.06.2024 (Лот 1), від 11.06.2024 (Лот 1) від 30.07.2024 (Лот 1), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 26.06.2024 № 11150-р/пк-пз, від 13.08.2024 № 13730-р/пк-пз (далі–рішення комісії АМКУ ), пояснення та документи Замовника надані 02.09.2024, 11.09.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Замовники, зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель 06.09.2024 та протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.09.2024 № 03/53 (далі-Протокол)(Лот 1) Замовник оприлюднив повідомлення про відміну торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Відповідно до Протоколу: « під час повторного розгляду тендерної пропозиції учасника після скасування рішення про її відхилення на виконання рішення органу оскарження від 26.06.2024 № 11150-р/пк-пз замовник повторно звернувся з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Проте відповідно до рішення органу оскарження від 13.08.2024 № 13730-р/пк-пз замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей, оскільки орган оскарження не встановлював такого обов’язку для замовника». Під час здійснення моніторингу установлено, що за результатами розгляду скарги ТОВ «МІК» від 03.08.2024 № UA-2024-04-30-008602-a.а3, комісія АМКУ прийняла рішення від 13.08.2024 № 13730-р/пк-пз щодо задоволення скарги та зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника(Лот 1). Замовник 05.09.2024 на виконання рішення комісії АМКУ від 13.08.2024 № 13730-р/пк-пз скасував своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника та повернув його тендерну пропозицію на новий розгляд та кваліфікацію. Отже Замовником рішення що відхилення тендерної пропозиції Учасника від 10.06.2024 та від 30.07.2024 правомірно скасовані внаслідок виконання рішень Комісії АМКУ від 26.06.2024 № 11150-р/пк-пз, від 13.08.2024 № 13730-р/пк-пз, а порушення в частині розміщення 25.07.2024 повідомлення про усунення невідповідностей (пункт 43 Особливостей) повністю усунуто. З огляду на викладене, Замовник в супереч вимогам підпункту 2 пункту 50 Особливостей, за відсутності порушень, визначених в Протоколі, прийняв рішення про відміну торгів, яке оприлюднив 06.09.2024 в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 19.09.2024 17:32 - 04.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.09.2024 17:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами опрацювання висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі: ДК 021:2015 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (Високовольтні вводи: лот 1 – 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (високовольтні вводи 750 кВ), лот 2 – 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (високовольтні вводи 330 кВ), лот 3 – 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів (високовольтні вводи 150 кВ) (URL-адреса закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-30-008602-a) та відповіді на звернення АТ «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) щодо висновку повідомляємо таке. Частиною 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, після прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі чи після опублікування висновку, протягом наступного робочого дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель керівник органу державного фінансового контролю або його заступник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє рішення органу державного фінансового контролю, а замовник до моменту опублікування рішення органу оскарження зупиняє виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, щодо тих порушень, обставин, підстав, що стали предметом розгляду органом оскарження, з відповідним повідомленням в електронній системі закупівель. Скарга на прийняте 06.09.2024 Замовником рішення про відміну вищезазначених торгів (лот 1) була розміщена в електронній системі закупівель 13.09.2024, до розгляду прийнята рішенням органу оскарження від 17.09.2024 № 15350-р/пк-пз – до опублікування висновку органу державного фінансового контролю за результатами моніторингу від 19.09.2024. Відповідно у Замовника відсутні підстави для зупинення виконання зобов’язань щодо усунення порушення, викладеного у висновку, яке водночас є предметом розгляду органом оскарження. Разом з тим станом на сьогодні у Замовника відсутня технічна можливість скасувати своє рішення про відміну оскаржуваних торгів (лот 1) в установлений у висновку про результати моніторингу строк, що підтверджується листом оператора авторизованого електронного майданчика Smarttender.biz (додається), через який Замовником оголошувався оскаржуваний тендер. Рішення про результати розгляду скарги на рішення Замовника про відміну торгів (лот 1), моніторинг яких здійснено Держаудитслужбою, також на момент оприлюднення цієї інформації в електронній системі закупівель відсутнє, а статус скарги визначений як «Прийнято до розгляду». Додаток: копія листа ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» від 25.09.2023 № 581 на 2 арк.
Дата публікації звіту: 26.09.2024 12:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 17.10.2024 09:48

Запити/Пояснення