-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Віник сорго, держак дерев’яний, мітла березова та мітла поліпропіленова кругла (з держаком), код 39220000-0 за ДК 021:2015 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»
Завершена
421 425.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 214.26 UAH
мін. крок: 1% або 4 214.26 UAH
Номер:
ad9208ce421a47f2aab4b0d226ef5180
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-20-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2024 00:00
Період моніторингу:
20.06.2024 18:06 - 12.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.06.2024 № 51-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.06.2024 № 51 -З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-04-30-005868-a, яку проводить Комунальне підприємство "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" Запорізької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За аналізом питань відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «27» червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від 30.04.2024 №21-ВТзО/Т, тендерні пропозиції учасників, договір від 3922-21ВТ-Т від 17.06.2024.
Період усунення порушень:
27.06.2024 17:10 - 03.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2024 17:10