• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Віник сорго, держак дерев’яний, мітла березова та мітла поліпропіленова кругла (з держаком), код 39220000-0 за ДК 021:2015 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»

Завершена

421 425.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 214.26 UAH
Період оскарження: 30.04.2024 14:03 - 05.05.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) щодо не правомірного визначення переможця

Номер: 2f8679be57f84e24be9530f4ca9e0bba
Ідентифікатор запиту: UA-2024-04-30-005868-a.a1
Назва: СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) щодо не правомірного визначення переможця
Скарга:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС» ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) згідно оголошення UA-2024-04-30-005868-a про проведення відкритих торгів з особливостями, що оприлюднене в електронній системі закупівель, було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі Віник сорго, держак дерев’яний, мітла березова та мітла поліпропіленова кругла (з держаком), код 39220000-0 за ДК 021:2015 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» Рішення що оскаржується Скаржником: 14 травня 2024 року Замовником було оприлюднено Протокол № 21-3ВТзО/Т щодо прийняття рішення уповноваженою особою (надалі – Протокол) щодо неправомірного визнання переможця пропозиції – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ ЕФА» (код ЄДРПОУ 19276319) яка не відповідає вимогам тендерної документації. Скасувати рішення, як необ’єктивне та упереджене, щодо не рівного по відношенню до інших учасників ставлення Замовника та дискримінаційне по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальності «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 44994768) (надалі – ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС») під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Дата розгляду скарги: 28.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.05.2024 17:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.05.2024 07:49
Дата виконання рішення Замовником: 05.06.2024 15:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник (КП "Запоріжремсервіс") скасував рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ ЕФА" переможцем за процедурою закупівлі
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС", Євген Іващенко 380508293025 tov.officekomfortservice@gmail.com

Пункт скарги

Номер: 6ffbd70b54fa4a5a8b433772744c6fd7
Заголовок пункту скарги: 14 травня 2024 року Замовником було оприлюднено Протокол № 21-3ВТзО/Т щодо прийняття рішення уповноваженою особою (надалі – Протокол) щодо неправомірного визнання переможця пропозиції – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ ЕФА» (код ЄДРПОУ 19276319)
Опис заперечення: Рішення Замовника, що оскаржується стало відомо ТОВ «ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС» 14 травня 2024 року в день коли Замовником було опубліковано повідомлення про визнання переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ ЕФА», період оскарження визначений електронною системою Prozorro до 20.05 2024 року.
Скаржник вбачає у рішенні Замовника порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Скаржник із вказаним рішенням не погоджується, та вважає рішення Замовника про визнання переможною пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ЕФА» - безпідставним та таким, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник, приймаючи рішення про визнання ТОВ «КОМПАНІЯ ЕФА», не звернув увагу на невідповідність тендерної пропозиції зазначеного Учасника тендерній документації Замовника, що підтверджується нижченаведеним фактами.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Тип порушення: Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВ «КОМПАНІЯ ЕФА» учасник аукціону відповідно до оголошення № UA-2024-04-30-005868-a від 30.04.2024 в електронній системі Prozorro не виконало умов передбачених тендерною Документацією у Додатку № 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
А саме не виконав п. 2 «Вимоги щодо якості товару» в Додатку № 2 ТД «На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).».
Учасник ТОВ «КОМПАНІЯ ЕФА» на виконання п. 1 та п. 2 «Вимоги щодо якості товару» в Додатку № 2 ТД надав лист пояснення, в якому зазначив: «З 01.01.2018р. втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993р. No46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (далі - Декрет), який визначав правові та економічні основи систем стандартизації та сертифікації, встановлював організаційні форми їх функціонування на території України.
У зв’язку з втратою чинності Декретом, припинила своє існування державна система сертифікації. Товари, що є предметом закупівлі, не належать до переліку товарів, які підлягають обов’язковій сертифікації, і можуть бути сертифіковані виключно на добровільних засадах виробниками. Внаслідок втрати чинності Декретом, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України видало наказ від 26.01.2018р. No93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» (зареєстрований 16.02.2018р. за No194/31646), яким визначена втрата чинності нормативно-правових актів, розроблених на виконання вимог Декрету, в тому числі наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005р. No28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» (зареєстрований 04.05.2005р. за No466/10746).
Як результат, товари, що є предметом закупівлі, не включені до переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації, оскільки обов'язкова сертифікація продукції в Україні не здійснюється. Крім того, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. No1178 (зі змінами), а також згідно вимог тендерної документації:
- документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції;
- відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.», який міститься в файлі «26-27. Л-П (Відповідність).pdf».
Цей документ не підтверджує якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо), а може мати відношення тільки до вимог п 1 Додатку № 2 ТД та стосуватись тільки документів відповідності.
Таким чином, учасник ТОВ «КОМПАНІЯ ЕФА» не виконав вимоги п. 2 Додатку № 2 ТД, внаслідок чого пропозиція цього учасника мала бути відхилена Замовником через її невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір