• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Квадрокоптери

Квадрокоптер DJI Mavic 3Т або еквівалент, Квадрокоптер DJI Mavic 3Е або еквівалент

Завершена

414 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 072 500.00 UAH
Номер: 4e45e444abd54c85af7b9865756274d1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-04-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.06.2024 11:29 - 26.06.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2024 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 44 UA-2024-04-24-013292-a 24.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, hudzenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «УМО Україна» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 23.04.2024 (протокол № 10), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.05.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОНКОРД-22» (далі – ТОВ «КОНКОРД-22») та товариства з обмеженою відповідальністю «УМО УКРАЇНА» (далі – ТОВ «УМО УКРАЇНА»), повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «КОНКОРД-22» від 07.05.2024, протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОНКОРД-22» від 23.05.2024, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «УМО УКРАЇНА» від 23.05.2024, пояснення Замовника, надані 11.06.2024, 17.06.2024 та 19.06.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Пунктом 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації». Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу про надання учасниками в складі тендерної пропозиції порівняльної таблиці, в якій необхідно зазначити, зокрема, фірму виробника та країну походження товару. Учасник ТОВ «УМО Україна» у складі тендерної пропозиції, для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, надав порівняльну таблицю, яка не містить відомості про фірму виробника та про країну походження товару. Відповідно до пояснень Замовника, наданих на запит Держаудитслужби «В складі тендерної пропозиції було надано наступні документи із зазначенням фірми виробника та країни походження: Декларація про відповідності Mavic 3T з перекладом, Декларація про відповідність DJI MAVIC 3E.en.uk, Інструкція з експлуатації DJI_Mavic_3E_3T» та «Учасник у складі пропозиції надав лист від офіційного імпортеру товару (додається), в якому зазначається: «Ми гарантуємо, що всі продукти, які пропонуються і поставляються нашій дочірній компанії UMO Україна, імпортуються на 100% легальній основі зі сплатою всіх необхідних податків і отриманням всіх необхідних дозволів на експорт від Міністерства технологій і розвитку Республіка Польща. За запитом можуть бути надані експортні декларації». Однак надане Замовником пояснення не спростовує невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «УМО Україна» вимогам технічних, якісних характеристик предмету закупівлі визначених в підпункті 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Період усунення порушень: 24.06.2024 17:32 - 09.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 24.06.2024 17:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Державної аудиторської служби України (ID моніторингу UA-M-2024-06-04-000081) про усунення порушення відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Закупівлю буде відмінено. З метою недопущення порушень в подальшому відповідно до частини дванадцятої статті одинадцятої Закону в разі необхідності буде залучено робочу групу для розгляду тендерних пропозицій.
Дата публікації звіту: 01.07.2024 14:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто
Дата публікації: 22.11.2024 11:14

Запити/Пояснення