• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«ДК 021:2015-24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (дезінфікуючі засоби та матеріали, що використовуються для обслуговування басейну)»

Завершена

1 759 201.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 797.00 UAH
Номер: 3c7b62fb989747adab183bf6be095d09
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-15-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.07.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.07.2024 17:31 - 06.08.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 15.07.2024 № 171 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-04-19-009585-a 19.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 200-26-99, detomaso@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи 19.04.2024 № 157, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.04.2024, тендерні пропозиції ФОП Левицька Олена Петрівна та ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД» (далі – Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішень щодо відхилення тендерної пропозиції від 01.05.2024 № 161, вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 03.05.2024 № 163, договір від 10.05.2024 № 598, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 26.07.2024. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції наступних учасників: ФОП Левицька Олена Петрівна з остаточною ціною 1 600 000,00 грн, та ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД» з остаточною ціною 1 700 000,00 грн. Моніторингом установлено, що тендерну пропозицію ФОП Левицька Олена Петрівна відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 01.05.2024 № 161) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення ФОП Левицька Олена Петрівна зазначених в протоколі від 01.05.2024 № 161, порушень не встановлено. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД» з остаточною ціновою пропозицією 1 700 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень: 08.08.2024 15:41 - 14.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.08.2024 15:41

Запити/Пояснення