-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«ДК 021:2015-24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (дезінфікуючі засоби та матеріали, що використовуються для обслуговування басейну)»
Завершена
1 759 201.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 797.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 797.00 UAH
Номер:
3c7b62fb989747adab183bf6be095d09
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-15-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2024 00:00
Період моніторингу:
15.07.2024 17:31 - 06.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2024 № 171
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-04-19-009585-a 19.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи 19.04.2024 № 157, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.04.2024, тендерні пропозиції ФОП Левицька Олена Петрівна та ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД» (далі – Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішень щодо відхилення тендерної пропозиції від 01.05.2024 № 161, вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 03.05.2024 № 163, договір від 10.05.2024 № 598, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 26.07.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції наступних учасників: ФОП Левицька Олена Петрівна з остаточною ціною 1 600 000,00 грн, та ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД» з остаточною ціною 1 700 000,00 грн.
Моніторингом установлено, що тендерну пропозицію ФОП Левицька Олена Петрівна відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 01.05.2024 № 161) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перевіркою підстав відхилення ФОП Левицька Олена Петрівна зазначених в протоколі від 01.05.2024 № 161, порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД» з остаточною ціновою пропозицією 1 700 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
08.08.2024 15:41 - 14.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2024 15:41
Запити/Пояснення
Номер:
32d620e9a2fa4c4b8995b8410948db27
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2024 17:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015-24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (дезінфікуючі засоби та матеріали, що використовуються для обслуговування басейну)» (код ДК 021:2015: 24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-19-009585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
202085a4b43041ee97de7b604262e4bb
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-07-15-000079
Дата опублікування:
26.07.2024 12:35
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «ДК 021:2015-24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (дезінфікуючі засоби та матеріали, що використовуються для обслуговування басейну)», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-04-19-009585-a, та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
1. Очікувальна вартість закупівлі розрахована відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, виходячи з отриманих цінових пропозицій від ТОВ «НІКА ЛЕНД СЕРВІС», ТОВ «ГРІНВЕЙ ГРУП-ЛТД», ТОВ «ЄВРОХЛОР», що наведено у Додатку 1 «Розрахунок очікуваної вартості на 2024 р. на закупівлю «ДК 021:2015-24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (дезінфікуючі засоби та матеріали, що використовуються для обслуговування басейну)» та в межах кошторисних призначень на 2024 рік.
Технічні та якісні характеристики закупівлі «ДК 021:2015-24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (дезінфікуючі засоби та матеріали, що використовуються для обслуговування басейну)», Ідентифікатор закупівлі: № UA-2024-04-19-009585-a, сформовано відповідно до показників безпечності та санітарно-гігієнічних вимог до утримання басейнів. Кількісні характеристики сформовані відповідно до потреб закладів освіти в яких розташовані басейни, а саме: СШ № 76 імені Олеся Гончара, вул. Жмеринська, 8; ЗЗСО №140 вул. Львівська 47/8; ЗЗСО №162, вул. Рахманінова, 47; ЗДО №33 «Дивограй» вул. Осіння, 33А; ЗДО №599, вул. Василя Стуса, 26-А; Дитячо-юнацький спортивний клуб Святошинського району м. Києва з водних видів спорту «БРИГАНТИНА», вул. Кільцева, 3А.
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі -
https://svyatruo.org.ua/blog/2024/04/22/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-47/ (Обгрунтування_2_Дезінфікуючі для басейнів_ 2024 р.»)