-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
39510000-0«Вироби домашнього текстилю» Комплект постільної білизни
Комплект постільної білизни
Завершена
1 035 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 175.00 UAH
Номер:
455efa3b97504e569c79fac998be63a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-03-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
03.06.2024 16:14 - 25.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2024 Одеса № 117
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 03.06.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.06.2024 № 117
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
4 UA-2024-04-19-008366-a 19.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішення Комісії, як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 червня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасув ання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Хаджибейського району міста Одеси» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 19.04.2024 № 52, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ТК-Домашній Текстиль» (далі – ТОВ «ТК-Домашній Текстиль»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній Текстиль», рішення Комісії як органу оскарження від 21.05.2024 № 8904-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.05.2024 № 58, від 28.05.2024 № 66 та № 67, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.05.2024, договір про закупівлю від 12.06.2024 № 32, пояснення та документи отримані 17.06.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.06.2024 17:40 - 25.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.06.2024 17:40
Запити/Пояснення
Номер:
65cffa7f3d49432ca43a5b4623638b58
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.06.2024 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e985e61ceb5e40c6a3a3f172de82e782
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.06.2024 15:26
Опис:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-19-008366-a
Пояснення
В межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-03-000019закупівлі з кодом
ЄЗС ДК 021:2015(CPV):39510000-0«Вироби домашнього текстилю» (Комплект постільної білизни), номер закупівлі UA-2024-04-19-008366-a, КУ «ТЦ СО Хаджибейського р-ну м.Одеси»
Питання 1
Відповідно до пункту 9.2. Міської цільової програми надання соціальних послуг та інших видів допомоги вразливих верствам населення міста Одеси на 2024- 2026 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 29 листопада 2023 року № 1622 –VIII (https://omr.gov.ua/ua/acts/council/201016) та на підставі кошторису витрат на 2024 рік нашій установі надані бюджетні призначення в розмірі 1 035 000,00 ,00 грн. для закупівлі комплектів постільної білизни для надання допомоги особам IV –V групи рухової активності,особам з інвалідністю І групи, які отримують соціальні послуги догляду вдома на натуральну допомогу на безоплатній основі та знаходиться на обліку в територіальному центрі.
При формуванні Міської цільової програми проводився моніторинг та аналізпотреби отримувачів соціальних послуг на придбання (надання допомоги) у вигляді постільної білизни.
Оскільки міська цільова програма надання соціальних послуг формується раз на 3 роки, розмір бюджетного призначення формувався нами в 2024 році, виходячи з наявної потреби (кількості осіб, які потребують допомоги) та середніх ринкових цін (інформація з Інтернету) на ідентичні товари на момент складання бюджетного запиту (з урахуванням коливання цін).
Узагальнюючи всі потреби підпорядкованих установ, розпорядником сформовано єдиному середню ціну для закупівель за пунктом 9.2., яка відображена в міській цільовій програмі і складає в 2024 році 900,00 грн.за комплект постільної білизни.
Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі визначені нами на підставі аналізу характеристики комплект постільної білизни, придбаних в попередні роки, які повністю задовольнили потреб отримувачів соціальних послуг територіального центру.
Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилося відповідно до методики, а саме:здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро» тощо).
В результаті визначення очікуваної вартості предмета закупівлі оформляється інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та усіх актуальних джерел інформації.За основу розрахунку очікуваної вартості закупівлі взято середній показник цін, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі.
Питання 2
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) статті 4,пункт 1 носить рекомендаційний характер, а саме:
4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У зв’язку з цим, повідомляємо, що у замовника відсутні на власному сайті опубліковані обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі.
Додатки:
1. «Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на квітень 2024 року 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю» (Комплект постільної білизни)» на 2 арк.