-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
39510000-0«Вироби домашнього текстилю» Комплект постільної білизни
Комплект постільної білизни
Завершена
1 035 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 175.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 175.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2024 14:36 - 26.04.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль»
Номер:
31a4a2ca0ca04b5abe9da83163c0758b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-04-19-008366-a.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Декларація відповідності.pdf 08.05.2024 10:54
- СКАРГА в АМКУ _ Тер.центр соцобслуговування Хаджибейського р-ну м. Одеси.docx 08.05.2024 10:56
- Протокол випробувань КПБ.pdf 08.05.2024 10:56
- СКАРГА в АМКУ _ Тер.центр соцобслуговування Хаджибейського р-ну м. Одеси.docx.p7s 08.05.2024 10:56
- Протокол 58.pdf 08.05.2024 10:56
- sign.p7s 08.05.2024 10:57
- рішення від 10.05.2024 №8324.pdf 10.05.2024 18:51
- інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2024 №8904.pdf 22.05.2024 11:24
- рішення від 21.05.2024 №8904.pdf 23.05.2024 18:41
- Пояснення до скарги ТОВ _ТК Домашній текстіль 01-13-2563.docx 14.05.2024 11:10
- Поясненя до скарги 01-13-2563.pdf 14.05.2024 11:10
- Протокол 66.pdf 28.05.2024 12:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.05.2024 11:49
Дата розгляду скарги:
21.05.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.05.2024 18:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.05.2024 18:42
Дата виконання рішення Замовником:
28.05.2024 12:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання вищезазначеного Рішення Уповноваженою особою було прийнято рішення № 66 від «28» травня 2024 року (далі – Рішення),про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції
Пункт скарги
Номер:
d7118ea794974a9d89a8d4c8f5cf48c4
Заголовок пункту скарги:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 58 від від 03 травня 2024 р (надалі – Протокол), було прийнято рішення, яким відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТК-ДОМАШНІЙ ТЕКСТИЛЬ».
Опис заперечення:
Замовником, Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 58 від від 03 травня 2024 р (надалі – Протокол), було прийнято рішення, яким відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТК-ДОМАШНІЙ ТЕКСТИЛЬ».
03.05.2024 Замовником опубліковано Протокол, так ТОВ «ТК-Домашній текстиль» (далі по тексту - Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірного відхилення пропозиції учасника Скаржника.
Скаржник вважає рішення Замовника в частині відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ТК-Домашній текстиль», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію і суперечить чинному законодавству України, в тому числі вимогам статей 3, 5, 22, 28, 31 Закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТК-Домашній текстиль» не погоджується з рішенням Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ Т»К-Домашній текстиль» за оголошенням UA-2024-04-19-008366-a, з наступних підстав.
Підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» в Протоколі Замовник зазначає, що пропозиція учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» не відповідає вимогам, оскільки, на думку Замовника, «Відповідно до Додатку 3.1 до тендерної документації, згідно вимог абз. 3 розділу 3.1. тендерної документації Замовником вимагалось документальне підтвердження добровільної оцінки відповідності продукції, запропонованої до постачання, а саме:
Для випадку добровільної оцінки відповідності (підтвердженої документально) декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України».
При цьому, Замовник посилаючись на Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» вважає, що в пропозиції учасник ТОВ «ТК-Домашній текстиль» «в складі тендерної документації мав надати документальне підтвердження добровільної оцінки відповідності саме від відповідного органу з оцінки відповідності, призначеного центральним органом виконавчої влади, але не надав такого».
«…Оскільки в пропозиції ТОВ «ТК-Домашній текстиль» відсутній конкретний документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, пропозиція останнього не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхиляється Замовником»..
Така підстава відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» є незаконною, пропозиція учасника відхилена через застосування непрозорих дій замовника.
Рішення Замовника є неправомірним, необґрунтованим, винесеним з порушенням принципів здійснення державних закупівель, виходячи зокрема з наступного:
Пунктом 1.1. Додатку 3.1. до Тендерної документації Замовником встановлено:
«1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності).
Оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування),
має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі
акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на
бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності (підтвердженої
документально) декларація про відповідність має бути складена
відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на
документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності
продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в
Національному агентстві з акредитації України.»
Отже, Тендерною документацією, передбачено можливість надання одного з перелічених документів з числа зазначених п.1.1. Додатку 3.1. до Тендерної документації.
Крім того, пунктом 1.1. Додатку 3.1. до Тендерної документації, щодо декларації відповідності, Замовником встановлено виключення, та зазначено оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації.
На виконання вимог зазначених в п. 1.1. Додатку 3.1. до тендерної документації Учасник ТОВ «ТК-Домашній текстиль» в складі пропозиції надав:
1) файл pdf. під назвою «Декларація відповідності», який містить в собі Декларацію відповідності вих. № 24.04/24, складену згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006;
2) файл pdf. під назвою «Протокол випробувань КПБ», який містить в собі Протокол випробувань № 385-Л/24 від 26.04.2024р., виданий на бланку, випробувальною лабораторією ДП «Львівський науково виробничим центром стандартизації, метрології, сертифікації», лабораторія акредитована Національним агентством з акредитації України, атестат акредитації від 20.04.2023 до 19.04.2028, про що зазначено на протоколі випробувань.
Отже, учасником ТОВ «ТК-Домашній текстиль» виконано вимоги тендерної документації та надано в складі пропозиції всі документи встановлені Замовником.
Таким чином, підстави відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» - є не обґрунтованими та незаконними.
03.05.2024 Замовником опубліковано Протокол, так ТОВ «ТК-Домашній текстиль» (далі по тексту - Скаржник) стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірного відхилення пропозиції учасника Скаржника.
Скаржник вважає рішення Замовника в частині відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» необґрунтованим, та таким, що порушує права ТОВ «ТК-Домашній текстиль», негативно впливає на професійну репутацію, погіршує бізнес-репутацію і суперечить чинному законодавству України, в тому числі вимогам статей 3, 5, 22, 28, 31 Закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ТК-Домашній текстиль» не погоджується з рішенням Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ Т»К-Домашній текстиль» за оголошенням UA-2024-04-19-008366-a, з наступних підстав.
Підставою для відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» в Протоколі Замовник зазначає, що пропозиція учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» не відповідає вимогам, оскільки, на думку Замовника, «Відповідно до Додатку 3.1 до тендерної документації, згідно вимог абз. 3 розділу 3.1. тендерної документації Замовником вимагалось документальне підтвердження добровільної оцінки відповідності продукції, запропонованої до постачання, а саме:
Для випадку добровільної оцінки відповідності (підтвердженої документально) декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України».
При цьому, Замовник посилаючись на Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» вважає, що в пропозиції учасник ТОВ «ТК-Домашній текстиль» «в складі тендерної документації мав надати документальне підтвердження добровільної оцінки відповідності саме від відповідного органу з оцінки відповідності, призначеного центральним органом виконавчої влади, але не надав такого».
«…Оскільки в пропозиції ТОВ «ТК-Домашній текстиль» відсутній конкретний документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, пропозиція останнього не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхиляється Замовником»..
Така підстава відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» є незаконною, пропозиція учасника відхилена через застосування непрозорих дій замовника.
Рішення Замовника є неправомірним, необґрунтованим, винесеним з порушенням принципів здійснення державних закупівель, виходячи зокрема з наступного:
Пунктом 1.1. Додатку 3.1. до Тендерної документації Замовником встановлено:
«1.1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності).
Оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування),
має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі
акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на
бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності (підтвердженої
документально) декларація про відповідність має бути складена
відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на
документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності
продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в
Національному агентстві з акредитації України.»
Отже, Тендерною документацією, передбачено можливість надання одного з перелічених документів з числа зазначених п.1.1. Додатку 3.1. до Тендерної документації.
Крім того, пунктом 1.1. Додатку 3.1. до Тендерної документації, щодо декларації відповідності, Замовником встановлено виключення, та зазначено оцінка відповідності, зазначена в розділі 1 (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації.
На виконання вимог зазначених в п. 1.1. Додатку 3.1. до тендерної документації Учасник ТОВ «ТК-Домашній текстиль» в складі пропозиції надав:
1) файл pdf. під назвою «Декларація відповідності», який містить в собі Декларацію відповідності вих. № 24.04/24, складену згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006;
2) файл pdf. під назвою «Протокол випробувань КПБ», який містить в собі Протокол випробувань № 385-Л/24 від 26.04.2024р., виданий на бланку, випробувальною лабораторією ДП «Львівський науково виробничим центром стандартизації, метрології, сертифікації», лабораторія акредитована Національним агентством з акредитації України, атестат акредитації від 20.04.2023 до 19.04.2028, про що зазначено на протоколі випробувань.
Отже, учасником ТОВ «ТК-Домашній текстиль» виконано вимоги тендерної документації та надано в складі пропозиції всі документи встановлені Замовником.
Таким чином, підстави відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» - є не обґрунтованими та незаконними.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» є непрозорим, винесене з підстав незалежних від учасника. Прийняття Замовником неправомірного та незаконного рішення впливає на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та порушує основоположні принципи здійснення публічних закупівель та підлягає скасуванню.
Приймаючи рішення про дискваліфікацію учасника пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, Замовник порушив принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник порушив право ТОВ «ТК-Домашній текстиль» на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції та на рівні умови участі у закупівлі з іншими учасниками.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації прийнято Замовником неправомірного, впливає на об’єктивність визначення в переможця процедури закупівлі, порушує основоположні принципи здійснення публічних закупівель та підлягає скасуванню.
Замовник порушив право ТОВ «ТК-Домашній текстиль» на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції та на рівні умови участі у закупівлі з іншими учасниками, враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «ТК-Домашній текстиль» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль», яке суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси.
Приймаючи рішення про дискваліфікацію учасника пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, Замовник порушив принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник порушив право ТОВ «ТК-Домашній текстиль» на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції та на рівні умови участі у закупівлі з іншими учасниками.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль» пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації прийнято Замовником неправомірного, впливає на об’єктивність визначення в переможця процедури закупівлі, порушує основоположні принципи здійснення публічних закупівель та підлягає скасуванню.
Замовник порушив право ТОВ «ТК-Домашній текстиль» на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції та на рівні умови участі у закупівлі з іншими учасниками, враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «ТК-Домашній текстиль» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТК-Домашній текстиль», яке суперечать законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси.
×
-
Назва доказу:
Протокол випробувань
-
Опис доказу:
Протокол випробувань наданий у відповідності до вимог тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Протокол випробувань КПБ.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація відповідності
-
Опис доказу:
Декларація відповідності вих. № 24.04/24, складена згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, у відповідності до вимог тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Декларація відповідності.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол Замовника
-
Опис доказу:
неправомірне рішення Замовника
-
Повʼязаний документ:
Протокол 58.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Прийняти рішення про наявність порушень Замовником процедури закупівлі UA-2024-04-19-008366-a, визнати незаконним та зобов’язати Комунальну установу «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Хаджибейського району міста Одеси» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТК-ДОМАШНІЙ ТЕКСТИЛЬ».