-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Пально-мастильні матеріали (талони):дизельне паливо
Завершена
1 573 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 865.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 865.00 UAH
Номер:
6f03a821a4a2469ca29d6901d4f0248d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-07-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2024 00:00
Період моніторингу:
07.08.2024 18:11 - 29.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.08.2024 № 130
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 06.08.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.08.2024 № 130
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
14. UA-2024-04-19-004927-a 19.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей становлено порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 14 Наказу №1082.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» встановлено порушення пункту 43 та абзацу другому підпункту 2 пункту 44 Особливостей̆.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; розгляду тендерних пропозицій учасників; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, інфраструктури, транспорту та охорони навколишнього середовища Нововодолазької селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2024-04-19-004927-a, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.04.2024 № 57; Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення комісії АМКУ) № 9854-р/пк-пз від 05.06.2024; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ФУЛ ФЬЮЖН» (далі – ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», учасник, учасник - переможець); повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 22.05.2024; договір про закупівлю товарів від 11.06.2024 №1106-1 на загальну суму 1 430 000,00 грн (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане 13.08.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з цим, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, видані Кабінетом Міністрів України, є обов'язковими до виконання.
Однак, моніторингом встановлено, що тендерна документація складена Замовником без урахування змін, внесених до Особливостей Постановою КМУ від 02.04.2024№ 382, що набрали чинності від 09.04.2024 та пунктом 15 якої абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей виключено.
Так, пунктом 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, шо Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Також, пункт 4 розділу 5 тендерної документації передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Крім того, Додатком 1 до тендерної документації поряд з іншим передбачено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
В пункті 54 Особливостей зокрема вказано, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Зміни до тендерної документації Замовником не вносились.
Таким чином, тендерна документації від 19.04.2024 складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою Кабінету Міністрів України №382 від 02.04.2024, не відповідає нормам пункту 44, пункту 47 Особливостей, в результаті чого порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що відповідно до пункту 24 Постанови №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 №1082 (далі – Наказ №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Разом з тим, пунктом 14 Наказу №1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
При цьому, на порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме: замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі зазначено лише код ДК 021 : 15 : ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступні позиції щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 09134200-9 – Дизельне паливо.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» встановлено, що згідно пункту 20 Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації передбачено: «Якість товару що є предметом закупівлі має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями відповідних документів виданих виробником товару та завірених печаткою суб’єкта господарювання (користувача АЗС/АЗК(ліцензіата що має право роздрібної торгівлі пальним)) за допомогою яких Учасник має намір забезпечити поставку товару, документи про якість повинні бути надані Учасником на партію товару що фактично відпускається на АЗС/АЗК та містити відмітку про дату посвідчення такого документу не раніше дати оголошення закупівлі на сайті уповноваженого органу».
При цьому, учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» в складі тендерної пропозиції копії відповідних документів виданих виробником товару не надано, що не відповідає вимогам пункту 20 Додатку 3 до тендерної документації.
Отже, на порушення абзацу другому підпункту 2 пункту 44 Особливостей̆, Замовник, згідно з пунктом 4 Відхилення тендерних пропозицій Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
В ході проведення моніторингу Замовником 08.08.2024 року оприлюднено звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
29.08.2024 21:31 - 13.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2024 21:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На ваш висновок від 29.08.2024 р. надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, а саме :
- щодо публікації нової редакції ТД та оголошення:
Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р. із змінами, що набрали чинності 09.04.2024 р. передбачено, що зміни, які вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. При цьому як і раніше замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. В системі є історія змін оголошення про проведення закупівлі, тож при внесенні змін в оголошення система сама сформує нову редакцію оголошення, яку можна переглянути на порталі. Окрім того таку саму історію змін мають поля електронної тендерної документації, такі як підстави для відмови в участі, забезпечення пропозиції та виконання договору тощо. Зміни до тендерної документації на закупівлю дизельного палива не вносились. Зміни до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р., що набрали чинності 09.04.2024 р., не були опрацьовані в тендерній документації від 19.04.2024 р. Уповноваженій особі вказано на недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері закупівель, а також буде пройдено навчання з метою опрацювання всіх змін, що вносились до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р.
- щодо порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Повідомляємо , що предмет закупівлі було визначено за четвертим знаком Національного класифікатору України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний
словник», згідно положеннями наказу Мінекономіки від 15.04.2020 р.№708 та п.15 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. із змінами. В подальшому ваші зауваження будуть обов’язково враховані в роботі .
-щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» встановлено, що згідно пункту 20 Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації передбачено: «Якість товару що є предметом закупівлі має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями відповідних документів виданих виробником товару та завірених печаткою суб’єкта господарювання (користувача АЗС/АЗК(ліцензіата що має право роздрібної торгівлі пальним)) за допомогою яких Учасник має намір забезпечити поставку товару, документи про якість повинні бути надані Учасником на партію товару що фактично відпускається на АЗС/АЗК та містити відмітку про дату посвідчення такого документу не раніше дати оголошення закупівлі на сайті уповноваженого органу». При цьому, учасником ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» в складі тендерної пропозиції копії відповідних документів виданих виробником товару не надано, що не відповідає вимогам пункту 20 Додатку 3 до тендерної документації. Отже, на порушення абзацу другому підпункту 2 пункту 44 Особливостей̆, Замовник, згідно з пунктом 4 Відхилення тендерних пропозицій Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, не відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Повідомляємо, що ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» підтвердив якість товару гарантійним листом, довідкою про виробника, сертифікатами відповідності на дизельне паливо цього виробника. Ці документи оприлюднено в електронній системі закупівель.
Станом на 01.08.2024 р., а саме ще початку моніторингу, договір про закупівлю товарів №1106-1 від 11.06.2024 року був повністю виконаний, товар поставлено, оплату останньої партії дизельного палива було проведено 30 липня 2024 р.. Звіт про виконання договору оприлюднено в установлені терміни.
Дата публікації звіту:
02.09.2024 14:30
Запити/Пояснення
Номер:
6ec7034764544669b5340a380c41e2df
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2024 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пально-мастильні матеріали (талони):дизельне паливо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-04-19-004927-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
230abc5add5a42f59f8d34e9201e7a53
Назва:
Пально-мастильні матеріали (талони): дизельне паливо
Дата опублікування:
13.08.2024 15:17
Опис:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Основними завданнями і функціями Відділу житлово-комунального господарства, благоустрою, інфраструктури, транспорту та охорони навколишнього середовища Нововодолазької селищної ради є забезпечення реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, поводження з побутовими відходами, транспорту та благоустрою на території Нововодолазької селищної територіальної громади. Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує роботи по благоустрою Нововодолазької селищної територіальної громади, безкоштовному вивозу побутового сміття від домоволодінь жителів громади, перевезенню пільгового контингенту .
Відділ має на балансі відповідні транспортні засоби, що забезпечують виконання виробничих завдань. Враховуючи виробничу потребу та фактичне використання дизельного палива , було обраховано кількість дизельного палива для забезпечення безперебійної роботи транспортних засобів до кінця 2024 року. Згідно розрахунку, в середньому в місяць використовується 4000 літрів дизельного палива, потреба склала 28600 літрів. Весь товар повинен відповідати діючим ДСТУ і ТУ . Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі діючих на момент закупівлі цін на АЗС Харківської області на дизельне паливо.
2.Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до вимог п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України №710 «Про ефективне використання державних коштів»:
« Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою, інфраструктури, транспорту та охорони навколишнього середовища Нововодолазької селищної ради підпорядковується Нововодолазькій селищній раді та своєю діяльністю забезпечує потреби Нововодолазької селищної територіальної громади.
Щодо органів місцевого самоврядування вимоги пункту 4. постанови Кабінету Міністрів України №710 «Про ефективне використання державних коштів» носять рекомендаційний характер і там вказано:
«4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.»
План заходів Нововодолазької селищної територіальної громади на 2024 рік щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів затверджено. Нововодолазька селищна територіальна громада має власний веб-сайт, де оприлюднюється інформація щодо проведених закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів установ та організацій громади. Власного веб-сайту у Відділі не передбачено. Планом заходів Нововодолазької селищної територіальної громади на 2024 рік щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів , передбачено забезпечувати дотримання суворої фінансово-бюджетної дисципліни, вимог чинного законодавства України при проведенні закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів.
Номер:
b8126dbab297443b825519b56b042d4c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2024 12:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пально-мастильні матеріали (талони):дизельне паливо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-04-19-004927-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Пунктом 22 Додатку №3 до тендерної документації обумовлено надання «Довідки (у довільній формі), якою Учасник гарантує, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам».
Чому вищевказана Довідка не оприлюднена учасником?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c460605e07ac4b1585d8af1c7a52b3e0
Назва:
Пально-мастильні матеріали (талони):дизельне паливо
Дата опублікування:
21.08.2024 13:53
Опис:
Пояснення на запит
щодо моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-19-004927-a
Запит : У межах проведення моніторингу закупівлі «Пально-мастильні матеріали (талони):дизельне паливо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2024-04-19-004927-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: Пунктом 22 Додатку №3 до тендерної документації обумовлено надання «Довідки (у довільній формі), якою Учасник гарантує, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам». Чому вищевказана Довідка не оприлюднена учасником?
На Ваш запит повідомляємо, що у Додатку 3 до тендерної документації, пунктом 22 передбачено :
«22. Довідка (у довільній формі), якою Учасник гарантує, що Товар є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. Також надати документ що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління (згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів) впровадженої Учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України.»
На виконання цього пункту Учасником будо надано довідки в довільній формі у вигляді гарантійних листів за номером №2904/24-2 від 27.04.2024 р. та №2904/24-3 від 27.04.2024 р., а також надано сертифікат на систему екологічного управління (згідно ДСТУ ISO 14001:2015). Документи Учасником оприлюднені в установленому порядку.