-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Паливні гранули (пелети) з деревини (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09110000-3 - Тверде паливо)
Завершена
300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер:
6b85c19ea4a5451cb16ac64c619c6991
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-29-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.07.2024 00:00
Період моніторингу:
30.07.2024 11:32 - 21.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.07.2024 № 66-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
29.07.2024 № 66-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-04-16-011710-a, 16.04.2024, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог 43 Особливостей, абзацу 2 частини 2 пункту 44 Постанови № 1178 та ч. 6 ст. 23 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону Постанови № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання Замовником рішень органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення закупівлі (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання Замовником рішень органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги Сенчанської сільської ради» Полтавської області (далі − замовник) UA-P-2024-04-15-016412-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 16.04.2024; скарга учасника ФОП Крючкова Артура Геннадійовича, подана до органу оскарження 04.05.2024; Рішення АМКУ від 07.05.2024 № 8028; тендерну пропозицію учасника Приватне Підприємство «Схід Альянс»; протокол про відхилення учасника процедури закупівлі Приватного Підприємства «Схід Альянс» від 29.04.2024; тендерну пропозицію учасника ФОП Крючков Артура Геннадійовича; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.05.2024; повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2024; договір № 115 від 05.06.2024 (далі – Договір) укладений з ФОП Крючков Артуром Геннадійовичем на суму 209 000 грн без ПДВ; вимога учасника ФОП Демиденко Світлана Борисівна до процедури закупівлі про усунення порушення від 26.05.2024; відповідь замовника на вимогу про усунення порушень від 29.05.2024; відповідь на запит органу державного фінансового контролю (з додатками) від 02.08.2024, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Крючков Артур Геннадійович встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей, абзацу 2 частини 2 пункту 44 Постанови № 1178 та ч. 6 ст. 23 Закону.
Так, в пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, зокрема надання довідки про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів).
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) учасник має надати не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці. Інформація повинна надаватися про повністю виконаний договір; а також копії/ю документів/а (видаткових накладних) на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (п.п. 1.1, 1.2 Додатку 1 до тендерної документації).
На виконання даної вимоги ФОП Крючков Артур Геннадійович в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, (документ «Пропозиція_vz.pdf», стр. 20) у якій зазначив інформацію про договір № 344 від 20.09.2023, та надав його скановану копію, проте на підтвердження повного виконання договору в складі тендерної пропозиції не надав копії/ю документів/а (видаткових накладних).
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 30.07.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Відповідь замовника від 02.08.2024, оприлюднена в електронній системі закупівель не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки на запит органу державного фінансового контролю замовником не вказано інформації, відповідно до яких документів замовник встановив підтвердження виконання учасником наданого в складі його тендерної пропозиції договору, зокрема видаткових накладних.
У відповіді замовника зазначено наступне: «Замовником було перевірено виконання договору , через відкриті інформаційні ресурси, зокрема електронну систему закупівель прозорро та єдиний веб-портал використання публічних коштів. Усистемі електронних торгів прозорро розміщено Звіт про виконання доогвору №344 від 20.09.2023 паливні гранули (пелети з деривини)до 03.11.2023 року, що свідчить проте, що зазначений договір у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів) повністю виконано.»
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ФОП Крючкову Артуру Геннадійовичу усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Крім того, відповідно до вимог пункту 1.6. Додатку 2 тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності продукції, якщо учасник є виробником товару, що є предметом закупівлі, в складі тендерної пропозиції надаються: копія протоколу випробувань, виданого незалежною акредитованою НААУ лабораторією на ім'я учасника торгів, виданого не раніше 2021 року; та копія чинного атестату акредитації незалежної лабораторії, яка видала протокол випробувань на запропонований товар, завіреного належним чином.
Проте, в складі в складі тендерної пропозиції ФОП Крючкова Артура Геннадійовича не надано копії чинного атестату акредитації незалежної лабораторії, яка видала протокол випробувань на запропонований товар, завіреного належним чином.
З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 30.07.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
У відповіді замовника від 02.08.2024, зазначено наступне:«Замвоник отримав інформацію про акредитації незалежної лабораторії у відкритому інформаціному ресурсі ДП «РІВНЕСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ».
Відповідь замовника від 02.08.2024, оприлюднена в електронній системі закупівель не свідчить про відсутність порушень з даного питання, оскільки замовник вимагав протокол випробувань саме виданого незалежною акредитованою НААУ лабораторією та чинного атестату акредитації незалежної лабораторії яка видала протокол випробувань на запропонований товар.
Разом з цим, відповідно до частини 5 статті 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Відповідно до абзацу 2 частини 6 статті 23 Закону, якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, на виконання зазначених вимог ФОП Крючков Артур Геннадійович не наданням в складі тендерної пропозиції копії чинного атестату акредитації незалежної лабораторії, яка видала протокол випробувань на запропонований товар, завіреного належним чином не підтвердив відповідність пропонованого товару технічним та якісним вимогам, встановленим Замовником.
Відповідно до абзацу 2 частини 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, у разі якщо його пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Проте, в порушення вимог абзацу 2 частини 2 пункту 44 Особливостей замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Крючкова Артура Геннадійовича.
Враховуючи вищенаведене, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Крючкова Артура Геннадійовича порушено пункту вимоги 43 Особливостей, абзацу 2 частини 2 пункту 44 Постанови № 1178 та ч. 6 ст. 23 Закону.
Окремо слід зазначити про те, що тендерна пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СІОЛ ВП» в ході моніторингу не розглядалася, оскільки була предметом розгляду Органом оскарження.
Період усунення порушень:
19.08.2024 15:47 - 03.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.08.2024 15:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зарезультатами розгляду висновку проведення моніторгингу. Замовником, вчиняються дії, щодо припинення дії договру. Додатково буде повідомлено.
Дата публікації звіту:
28.08.2024 13:35
Запити/Пояснення
Номер:
1a4ebb560c004c939a88d05b118ebc9a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.07.2024 12:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.08.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 300 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-16-011710-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- на підтвердження учасником вимог викладених у п. 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1 не менше 1 копії договору в повному обсязі (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких, інформація по якому (яких) відображена в Довідці. Інформація повинна надаватися про повністю виконаний договір, а також копію документів/а (видаткових накладних) на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Яким чином замовник перевірив виконання учасником даної вимоги, а саме підтвердження повного виконання договору, про який було зазначено в довідці? Надати відповідну інформацію та документи.
- відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації замовником встановлено вимогу про надання учасником у складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника шляхом завантажених сканованих копій наступних документів, а саме: порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам Замовника, які наведені у Таблиці № 1., якщо Учасник не є виробником товару, що є предметом закупівлі, надається копія протоколу випробувань, виданого незалежною акредитованою НААМ лабораторією на ім’я учасника торгів, виданого не раніше 2021 року, копію чинного атестату акредитації незалежної лабораторії, яка видала протокол випробувань на запропонований товар, завіреного належним чином. Яким чином замовником перевірено дотримання учасником вимоги, а саме щодо надання копії чинного атестату акредитації незалежної лабораторії, яка видала протокол випробувань на запропонований товар, завіреного залежним чином? Надати відповідну інформацію та документи.
- на виконання вимог Додатку № 2 до тендерної документації учасник надав документ «порівняльна таблиця» (документ «Пропозиція _у pdf»), в якій учасник не вказав конкретних характеристик пропонованого товару в порівняльній таблиці. При цьому, в сертифікаті відповідності, наданому ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ у складі тендерної пропозиції, зазначені технічні та якісні характеристики пропонованого предмета закупівлі. Яким чином замовник перевірив підтвердження учасником відповідності пропонованого товару технічним та якісним вимогам Замовника. Надати відповідну інформацію та документи.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8a528e10c32941419634b28ec0863d9e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.08.2024 00:14
Опис:
ПОЯСНЕННЯ:
На запит від Північно-східний офіс Держаудитслужби В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 300 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-16-011710-a